Keresés

Menü

A felhasználói tartalom, azaz a User-Generated Content jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Felhasználói tartalom


Egy elszánt követőbázissal (vagy ügyfelekkel) rendelkező márka akár ezeket a követőket is bevonhatja
a tartalomkészítésbe. Ezek a tartalmak a felhasználók által készített egyedi, eredeti tartalmak egy
bizonyos cég számára. Az ilyen tartalmakat az esetek többségében közösségi médián vagy
közvetlenül a márka weboldalán osztják meg a felhasználók. Kiváló eszközei a közösségi
kapcsolatfelvétel ösztönzésének és a márkaportfólió ingyenes bővítésének.

címkék: Facebook, Hatékony honlapüzemeltetés, Marketing stratégia, Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás, SMM
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!