Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

A felhasználói tartalom, azaz a User-Generated Content jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Felhasználói tartalom


Egy elszánt követőbázissal (vagy ügyfelekkel) rendelkező márka akár ezeket a követőket is bevonhatja
a tartalomkészítésbe. Ezek a tartalmak a felhasználók által készített egyedi, eredeti tartalmak egy
bizonyos cég számára. Az ilyen tartalmakat az esetek többségében közösségi médián vagy
közvetlenül a márka weboldalán osztják meg a felhasználók. Kiváló eszközei a közösségi
kapcsolatfelvétel ösztönzésének és a márkaportfólió ingyenes bővítésének.

címkék: Facebook, Hatékony honlapüzemeltetés, Marketing stratégia, Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás, SMM

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Amit a linképítésről egy marketingesnek mindenképpen tudnia kell 2019-ben

2018-12-14

Három dolog biztos az életben: a halál, az adók és az, hogy a visszahivatkozások még mindig a Google legfontosabb keresőrangsorolási szempontjai közé tartoznak. Egyre nehezebb azonban ilyeneket szerezni. De mégis kell. Mit tehetsz tehát 2019-ben a linkmarketingben? Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!