SEO, keresőoptimalizálás cikkek, a keresőoptimalizáló cég válaszol

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > SEO, keresőoptimalizálás

SEO, keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizáló cég válaszol

SEO, keresőoptimalizálás cikkek, hírek, infók. Melyek a keresőoptimalizálás legújabb trendjei, mi kell egy kereső-optimalizált honlaphoz? A keresőoptimalizáló cég válaszol!

Keresőoptimalizálás a Wordpress, Jommla Drupal  és egyéb nyílt forráskódú honlap keretrendszerek (CMS) estében: jobb a zárt forráskódú, egyedi fejlesztésű honlap, mint a nyílt forráskód, illetve melyik bizonyul hatékonyabbnak a SEO során?

2013/02/13 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Nyílt forráskódú vagy zárt forráskódú tartalomkezelő rendszert (CMS) használjak honlapom létrehozásához? Valóban olyan jó a Joomla! és a Wordpress stb. a keresőoptimalizálás során? Az online marketing tanácsadó válaszol!

  Sokszor halljuk: a Joomla! vagy a Wordpress esetleg a Drupal a legjobb a SEO (keresőoptimalizálás) során, hiszen sok ezer ember munkája nyomán jött létre, ez a nyílt forráskód lényege. Valóban, de ha sok ezer ember használja, pl. a...
Buzi Zsidó segítség a Fidesznek? Vigyázz, a mai adminok sok mindent megengednek!

2013/02/05 - Máté Balázs online marketing tanácsadó

Buzi zsidó segítség a Fidesznek? Hát ez meg mi? Vigyázz, a mai adminok sok mindent megengednek!

Hatalmas hiba a HVG weboldalán! Egy Gomperz Tamás nevével fémjelzett cikk, melyet a Fideszt segítő tanácsadókról írt, egy elsőre láthatatlan hibát rejt:  a cikk...
Facebook Graph Search keresőoptimalizálás

2013/01/17 - Máté Balázs online marketing tanácsadó

Facebook Graph Search keresőoptimalizálás

  Facebook kereső, Facebook keresőoptimalizálás. Evidens, hogy mindenki erre kérdez rá, hogy hogyan optimalizálhatom az oldalamat a Facebook keresőjére. Itt ne várj olyan összetett dolgokat,...
Egészségügyi online marketing alapok: mit használnak a betegek döntésük megalapozására, hogyan játszik szerepet a keresőoptimalizálás és a közösségi média marketing döntésük meghozatalában?

2013/01/15 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Egy amerikai tanulmány margójára: a közösségi média és a Google keresések játszanak a legnagyobb szerepet az egészségügyi kérdésekben a betegek véleményének formálásában.

  Elég régóta dolgozom az egészségügyi online marketing terén -  még akkor kezdtem, amikor senki nem hitt abban, hogy gyógyszereket el lehet adni az internet...
A Google agya belülről

2013/01/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A Google agya belülről

  Elképzelhetetlen mennyiségű adat és az ezeket tároló szerverek, az ezt kiszolgáló létesítmények és emberek. Sokat gondolkodtam, hogyan nézhet ki ez a...
Alapkövetelmények egy jó honlappal szemben

2013/01/06 - Máté Balázs,, online marketing tanácsadó

Alapkövetelmények egy honlappal szemben

Mi az amit egy honlapnak mindenképpen tudnia kell ahhoz, hogy bármennyi pénzt is érdemes legyen rákölteni? Keresőoptimalizálás, jó designú honlap, jó marketing szövegek? Mi a...
SEO, keresőoptimalizálás
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
108 008
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Ösztönzők

Az internetes marketing világában az ösztönzők egy ajánlathoz...

Elhelyezés szerinti célzás

Az elhelyezés szerinti célzás a Google AdWords kampányok egyik speciális lehetősége. A...

"Gazdagodj meg gyorsan" ajánlat

Ezek a tipikus könnyű pénzszerzési lehetőségeket...

Tesztelés

A tesztelés általános értelemben véve az a folyamat, amelynek célja egy munka vagy termék...

Nyomon követés

A nyomon követés egy webhely vagy értékesítési oldal...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.