SEO, keresőoptimalizálás cikkek, a keresőoptimalizáló cég válaszol

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > SEO, keresőoptimalizálás

SEO, keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizáló cég válaszol

SEO, keresőoptimalizálás cikkek, hírek, infók. Melyek a keresőoptimalizálás legújabb trendjei, mi kell egy kereső-optimalizált honlaphoz? A keresőoptimalizáló cég válaszol!

Az elmúlt időben hátrébb került weboldala a Google találati listáján? Elmondjuk, miért!

2013/09/12 - Máté Balázs, marketing tanácsadó és Doszkoty Zsolt, online marketing gyakornok

Az elmúlt időben hátrébb került weboldala a Google találati listáján? Elmondjuk, miért!

A 2013-as év jelentős változásokat h keresőoptimalizálás szempontjából, főleg az év első felében sok SEO-val kapcsolatos hír érkezett a Google fejlesztőitől. Számos új algoritmus változtatta meg a keresési eredmények listáját, az új...
Facebook vagy Google? Nem kell választanod, profitálj mindkettőből! Most megmutatjuk, hogyan keresőoptimalizáld Facebook oldaladat!

2013/08/27 - Máté Balázs, marketing tanácsadó és Doszkoty Zsolt online marketing gyakornok

Facebook vagy Google? Nem kell választanod, profitálj mindkettőből! Most megmutatjuk, hogyan keresőoptimalizáld Facebook oldaladat!

Egy Facebook oldal létrehozása az üzletednek, első lépésnek remek, viszont, hogy igazán beindítsuk a marketinggépezetet, és kihasználjuk a Facebook által adott promóciós lehetőségeket, a cégtulajdonosoknak keresőoptimalizálnia kell az...
Magad keresőoptimalizálod weboldalad, vagy SEO szakembert keresel? Hogyan áll ma a keresőoptimalizáló szakma helyzete?

2013/08/23 - Máté Balázs, marketing tanácsadó és Doszkoty Zsolt online marketing gyakornok

Magad keresőoptimalizálod weboldalad, vagy SEO szakembert keresel? Hogyan áll ma a keresőoptimalizáló szakma helyzete?

14 éve kezdtem el foglalkozni a keresőoptimalizálással. Ma már nem csak azt mondhatom el, hogy konyítok valamicskét hozzá, vagy azt, hogy egyetemen tanítom, hanem azt is, hogy azok is egyetemi oktatási eredményeikkel büszkélkednek LinkedIn...
A keresőoptimalizálás világa folyamatosan változik, hogy igazodjon egyre digitalizálódó világunkhoz. Miközben a hagyományos inbound marketing taktikák, úgy, mint az indexelés, linképítés, és az oldalak tartalmának optimalizálása ma még kiváló hatékonyságg

2013/08/22 - Máté Balázs, marketing tanácsadó és Doszkoty Zsolt online marketing gyakornok

4 új keresőoptimalizálás trend, amiről tudnod kell

A keresőoptimalizálás világa folyamatosan változik, hogy igazodjon egyre digitalizálódó világunkhoz. Miközben a hagyományos inbound marketing taktikák, úgy, mint az indexelés, linképítés, és az oldalak tartalmának optimalizálása ma még...
Keresőoptimalizálás azaz SEO 2013 – mik az újdonságok?

2013/07/15 - Máté Balázs és Szóró Ákos online marketing tanácsadó

Keresőoptimalizálás 2013 – mik az újdonságok?

Természetes, hogy még ma a közösségi média marketing idejében is az a legfontosabb egy weboldal működtetésében, hogy azt keresőoptimalizáltan kezeljük.  Ehhez minden alkalommal ugyanazokat a köröket kell lefutni, de ahogy telnek az...
A Google ismét kiadott egy Penguin frissítést, szám szerint a v2.0#4-et, melynek célja  a webspamek kiszűrése. Sok ügyfelem hívott fel azzal, kell-e tartaniuk attól, hogy hátrébb kerül weboldaluk a Google találati listáján a frissítést követően. Rövid vál

2013/07/02 - Máté Balázs, Szűcs Richárd

A Google egy fontos Penguin frissítést adott ki (v2.0 #4)

A Google ismét kiadott egy Penguin frissítést, szám szerint a v2.0#4-et, melynek célja  a webspamek kiszűrése. Sok ügyfelem hívott fel azzal, kell-e tartaniuk attól, hogy hátrébb kerül weboldaluk a Google találati listáján a...
Egyre hátrébb kerül weboldalad különböző keresőszavakra a Google találati listáján? Nem tudod, mi a baj, és mit lehet tenni? A Google maga is sok iránymutatást ad, most ezekből csemegézünk saját tapasztalatainkkal kiegészítve.

2013/06/03 - Máté Balázs és Szóró Ákos online marketing tanácsadó

Hátrább került weboldalad a Google kereső listájában? Nem tudod, mi lehet a hiba? Segítünk! 1. rész

Mivel az internet tartalmai is folyamatosan változnak, ezért a Google keresőrendszere is folyamatos változásokon megy keresztül. Mivel ilyen tetemes mennyiségű adat feldolgozása azonnal lehetetlen, időbe tart, amíg a rendszer alkalmazkodik a...
Rabló a FIDESZ? Legalábbis a Google szerint! Avagy Google bomba támadás a kormánypárt ellen!

2013/03/28 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Rabló a FIDESZ? Legalábbis a Google szerint! Avagy Google bomba támadás a kormánypárt ellen!

  Ha beírjuk a Google keresőbe a rablók szót, a FIDESZ honlapja az elsők között van a találati listán. Pár órával ezelőtt, még az első volt. Azóta azok a cikkek, melyek erről a témáról szóltak, ugyan megelőzték, de ez...
SEO, keresőoptimalizálás
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
63 214
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Back-end ajánlat

Back-end ajánlat az, amikor olyan felhasználónak kínálsz egy terméket vagy szolgáltatást,...

Tartalomfüggő reklámozás

Mit jelent a tartalomfüggő reklámozás? A legtöbb keresőmotor...

Keresőmarketing

Mi az a SEM, azaz a keresőmarketing? A SEM azaz a keresőmarketing egy gyűjtőfogalom, ami...

Tagsági webhely

Egy specifikus témakör köré épülő webhely, amely...

Beszerzés

Beszerzés, Cselekvés alapú árazás (CPA)   Egy olyan reklám-árszabási forma, amely...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.