Keresés

Menü

Nem jön elég jó helyen weboldalad a Google találati rangsorában? Megmutatjuk a hibákat, amiket elkövethettél, és büntetés járt érte!

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Nem jön elég jó helyen weboldalad a Google találati rangsorában? Megmutatjuk a hibákat, amiket elkövethettél, és büntetés járt érte!

2013.09.12.

2013-09-12

MátéBalázs.hu

MátéBalázs.hu

Nem jön elég jó helyen weboldalad a Google találati rangsorában? Megmutatjuk a hibákat, amiket elkövethettél, és büntetés járt érte!

Forrás: www.matebalazs.hu

A Google irányelvei nagyon sok mindent leírnak arról, mi az, amit nem szabad megtenned a keresőoptimalizálás során, ha el akarod kerülni a büntetéseket. Ha úgy érzed, mindent megteszel azért, hogy weboldalad előrébb jöjjön a keresőben, de mégsem sikerül előrejutnod, az is lehet, valami alapvető Google irányelvet sértesz meg. Következő cikkünkben összefoglaljuk, mik is ezek, kihagyva azokat, melyeket a jóhiszemű weboldal tulajdonos biztosan nem csinálna!
 

 

No. 1 – automatikusan létrehozott tartalom

A Google tiltja azt, hogy emberi ellenőrzés nélkül automatizált tartalmakat tegyél fel az oldalra.  Ilyenek lehetnek a Markov láncok által létrehozott szövegek Lásd itt (http://hu.wikipedia.org/wiki/Markov-l%C3%A1nc) vagy az RSS hírcsatornákból befolyó szövegek. Tiltja több webhely tartalmának automatikus összeollózását is.  Tilos továbbá fordítások automatizált közzététele is, fordító szoftver használatával. 
 

No. 2  - Spam jellegű linkelés

Vettünk már át úgy weboldalt kezelésre, hogy azt az előző „marketinges” teljesen tönkretette simán külső linkek gyűjtésével. A Google algoritmus egyik legfontosabb alapja a rámutató külső linkek száma, szövege, minősége, így érthető, hogy ezt a spamet erőteljesen bünteti a Google. Mit ne tegyél? Alpvetően ne vásárolj linkeket, ne cserél linkeket, és ne használj linkgyűjtő programokat. A fórumhozzászólásokba betűzött linkek ideje is lejárt már. 
 

 

Ha nem igazodsz el az irányelvek között, szeretnél keresőoptimalizáltabb weboldalt, több látogatót - akik valóban a vevőid - kérd segítségünket! Olvasd el, mit tehetünk üzleted sikerének érdekében itt! 

 

No. 3 Álcázás és a rejtett szövegek

Minden olyan technológia ide tartozik, melyben mást mutatsz a felhasználónak, mint a keresőmotoroknak. A Flash technológiát próbálják meg úgy keresőoptimalizálttá tenni, hogy a flasben kódolt tartalmat a keresőmotoroknak szövegesen leírják. Ez sem vezet sikerre. Nem emelem ki külön a rejtett szövegeket, hiszen ez számodra is egyértelműen manipulatív eszköz, de megemlíteném, hogy van a Flash oldalaknak is optimalizálási lehetősége, aha leíró szövegeket használunk a Flash fájlokhoz. 
 

No.4. Az előszobaoldalak

Régen nagyon hatékonyak voltak a külön domainen futtatott mikrositeok, melyek célja volt egy-egy kifejezésre való optimalizálás, és az optimalizált oldalról a főoldalra mutatás. Ezek megtévesztőek a felhasználók számára, ezért ezeket is tiltja a Google. Lehtnek az oldaladon belül is előszobaoldalak, ez is tilos. 
 

No.5. Másolt tartalom

Megint egy technika, ami régen nagyon jól működött, manapság azonban már tiltott. Tartalmakat „lopni” más oldalról szerzőjogilag is kockázatos, de a másolás, vagy a kicsit átírás a Google-nek sem tetszik. Érdemes saját tartalmat, saját szövegekkel, egyedi gondolatokkal, egyedi rendszerben közölni. Érdekes, hogy igaz ez a videókra is. Ne ágyazz be úgy videót, hogy nem írsz hozzá egyedi tartalmat. 
 

No.6. Kulcsszóhalmozás

Ez az irányelv régóta ismert, mégis, sokan esnek ebbe a hibába.  Sem a folyamatos szövegben, sem más manipulatív eszközzel, pl. listákban, dobozokban nem szabad a kulcsszavakat értelmetlenül felhalmozni, túlzásba vinni.
 
 

Szerintem ez a cikk is érdekel téged, olvasd el ezt is: 6 keresőoptimalizálási hiba, amit túl sokan követnek el .Te ne tedd!

 

 

címkék: SEO, keresőoptimalizálás
Növekedett a meta leírások hossza, mit jelent ez a SEO szempontjából?

Növekedett a meta leírások hossza, mit jelent ez a SEO szempontjából?

2018-01-10

A Google 2017 novemberétől hosszabb kivonatokat vesz át weboldaladról, így a meta desciption mérete is növekedhet? Mit jelent ez a SEO szempontjából és mennyire érdemes növelni a meta leírás hosszát? 

A keresőoptimalizálás folyamatosan változó alapokon nyugvó tudomány. 2018-ra rengeteg minden megváltozott, de sok minden maradt is ugyan az, ami eddig fontos volt a SEO-ban. Külföldi irodalmazás és saját kutatásaink alapján mutatjuk, mit tegyél meg azért,

Hogyan legyek az első a Google találati listáján 2018-ban?

2018-01-08

A keresőoptimalizálás egy folyamatosan változó, bővülő területe a digitális marketingnek, éppen ezért nehéz egyetlen egy stratégiát találni rá, ami az idők végezetéig jó eredményeket garantálna. A Google...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!