Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Az algoritmus, mint online marketing fogalom meghatározása, szerepe a keresőoptimalizálásban és a közösségi média marketingben. A keresők és a közösségi médiumok algoritmusai.

Marketing Professzorok

Algoritmus


Keresők algoritmusai

A keresők így nevezik azokat a formulákat, melyekkel meghatározzák találataik helyét a természetes listán. A keresők időről időre pókokat küldenek szájtjainkra, hogy megtekintsék az ott található információkat. A programjaik kielemzik a talált adatokat, melyek alapján azután eldöntik, szerepeljen-e az oldal a találati listán, és ha igen, milyen magasan. Ezek az algoritmusok nagyon bonyolultak lehetnek (csak maga a Google 106 különböző változót használ), és a keresők féltékenyen őrzik algoritmusaikat, mint üzleti titkot. 
A weboldal tulajdonosok és a keresőoptimalizáló vállalkozások  célja ezen kereső algoritmusok megismerése, és a nekik való megfelelés. 
 
 

Algoritmus a közösségi média marketingben

A közösségi médiumok, mint amilyen a Facebook is, algoritmusokkal határozza meg a hírfolyamban megjelenő posztok sorrendjét is. Az algoritmus felel azért, hogy olyan híreket, képeket, információkat lássunk, melyek kapcsolódnak érdeklődési körünkhöz, és valóban relevánsak számunkra. A közösségi média marketing - SMM - feladata ezek befolyásolása. Naponta akár több tízezer poszt is kikerülhet egy felhasználó hírfolyamába, fontos, hogy a mi posztunk előre kerüljön. Ezt el lehet érni a közösségi médiumok algoritmusának ismeretével.
 
 
 
 
címkék:

4 growth hacking technika, amikkel a rangsorolás élére juthatsz

2018-12-13

A Growth Hacking leghatékonyabb technikája a keresőoptimalizálás. Ugyanakkor a szimpla SEO nem elég ahhoz, hogy elérd azt a szintet, amit Growth Hackingnek hívunk. Mi kell ehhez? Mutatjuk!

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!