notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Online marketing stratégia megalkotása és a különböző marketing stratégiák vizsgálata, keresőoptimalizálás, PPC kampányok, Közösségi média marketing.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Marketing stratégia

Marketing stratégia

Az elmúlt évek 10 legjelentősebb változása a városmarketing terén

2019/04/15 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Az elmúlt évek 10 legjelentősebb változása a városmarketing terén

A marketingre folyamatos változás jellemző, és ez alól a városmarketing sem kivétel. Az ágazat sokat fejlődött az elmúlt évek során, és biztosak lehetünk benne, hogy a...
Online marketing tanácsadót alkalmazni ma nagy kockázat

2019/04/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Online marketing tanácsadót alkalmazni ma nagy kockázat

Érdemes-e, szabad-e online marketing tanácsadót foglalkoztatnod ma, 2019-ben? Sokan megbánták, hogy ezt tették, nem véletlenül, rengeteg a kókler, az önjelölt guru, aki csak...
Hotel marketing trendek – példákkal

2019/03/25 - Máté Balázs, vendéglátás és turizmus online marketing specialista

Hotel marketing trendek – példákkal

Hotel marketing tapasztalatunkat megosztjuk most veletek, sőt azt is eláruljuk, mi várható és mit kell tenned a közeljövőben a szálloda marketing területén. 
 Online marketing siker recept KKV-knak, 2019-re

2019/03/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Online marketing siker recept KKV-knek, 2019-re

Ha egy kisvállalkozás tulajdonosa vagy, és azon tűnődsz, milyen trendeknek kell megfelelned 2019-ben az online marketing kommunikációddal, akkor ezt a cikket Neked írtuk!   
Hogyan lesz több vendég és rendezvény éttermemben? Mutatjuk!

2019/03/05 - Máté Balázs, vendéglátás és turizmus online marketing specialista

Hogyan lesz több vendég és rendezvény éttermemben? Mutatjuk!

Több tucat étterem online marketing tanácsadójaként tudjuk, mi kell a sikerhez ha éttermed van, és most el is áruljuk minden titkunkat következő cikkünkben! 
Amikor az online marketinges is meglepődik az eredményeken – mutatom, mi történt Esettanulmány.

2019/02/20 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Amikor az online marketinges is meglepődik az eredményeken – mutatom, mi történt - Esettanulmány.

Egy példát hoztam ma Nektek, melyben olyan helyről, és annyi megrendelés jött, amin mi is csak tátott szájjal néztünk. Mutatom az eredményeket, és azt is mi okozta ezt a váratlan...
Milyen marketingtrendekre számíthatnak a turisztikai márkák (hotelek, éttermek stb.) 2019-ben?

2019/01/20 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Milyen marketingtrendekre számíthatnak a turisztikai márkák (hotelek, éttermek stb.) 2019-ben?

Több tucat étterem és hotel online kommunikációján dolgoztunk az elmúlt években. A trendek egyértelműen mutatják, milyen irányba mozdul el a turizmus marketing!...
Min alapszik egy hatékony nem-alapú marketingstratégia?

2019/01/17 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Min alapszik egy hatékony nem-alapú marketingstratégia?

Az online marketingben is nagyon fontos a nem alapú marketing, mutatjuk, hogyan kommunikálj a nők, és hogyan a férfiak felé, hogy a munkád eredménye a konverzió legyen!
Marketing stratégia
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
284 678
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Fizetett belefoglalás

Olyan hirdetési program, amely keretei között az oldalak számára garantált, hogy bekerüljenek...

301-es átirányítás

Mi az a 301-es átirányítás? Más...

Spamcsapda

Mi is az a spamcsapda?   A spamcsapda egy olyan email cím, ami valaha...

Gerillamarketing

Mi az a gerillamarketing? A gerillamarketing egy olyan reklámstratégia, amely...

Beszorított videó

A squeeze, azaz beszorított videók azok a videók, amik a leadfogó oldalakon jelennek meg. Ezek a...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.