notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Online marketing stratégia megalkotása és a különböző marketing stratégiák vizsgálata, keresőoptimalizálás, PPC kampányok, Közösségi média marketing.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Marketing stratégia

Marketing stratégia

11 online marketing trend, mellyel foglalkozni fogsz 2020-ban

2019/06/03 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

11 online marketing trend, mellyel foglalkozni fogsz 2020-ban

Bár még javában dübörög 2019, már látszik, melyek azok az online marketing trendek, melyek 2020-ban is meghatározóak lesznek. Készülj fel rájuk időben! 
Online marketing építőipari cégeknek

2019/05/30 - Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó

5 bevált marketingtipp építészeknek, építőipari cégeknek 2019-ben

Építészként elsődleges feladatod eleget tenni ügyfeleid kéréseinek, és valóra váltani azokat a víziókat, amelyeket megálmodtak maguknak. Egy otthon vagy irodaház...
A Cambridge Analytica botrány tanulságai politikai marketingeseknek

2019/05/28 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A Cambridge Analytica botrány tanulságai politikai marketingeseknek

Az elmúlt évek során gyakran olvashattál arról, hogy a Facebook mély vízbe került ilyen meg olyan adatbiztonsági botrányok miatt, és hogy ennek hatására milyen...
Hogyan legyen több vendég a szállodámban? Mutatjuk  a választ!

2019/05/25 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan legyen több vendég a szállodámban? Mutatjuk a választ!

11 egyszerű marketing és üzemeltetési  tipp, amivel tökéletesítheted a vendégélményt szállodádban, ezáltal érve el több, direkt foglalást hotelednek...
Az elmúlt évek 10 legjelentősebb változása a városmarketing terén

2019/04/15 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Az elmúlt évek 10 legjelentősebb változása a városmarketing terén

A marketingre folyamatos változás jellemző, és ez alól a városmarketing sem kivétel. Az ágazat sokat fejlődött az elmúlt évek során, és biztosak lehetünk benne, hogy a...
Online marketing tanácsadót alkalmazni ma nagy kockázat

2019/04/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Online marketing tanácsadót alkalmazni ma nagy kockázat

Érdemes-e, szabad-e online marketing tanácsadót foglalkoztatnod ma, 2019-ben? Sokan megbánták, hogy ezt tették, nem véletlenül, rengeteg a kókler, az önjelölt guru, aki csak...
Hotel marketing trendek – példákkal

2019/03/25 - Máté Balázs, vendéglátás és turizmus online marketing specialista

Hotel marketing trendek – példákkal

Hotel marketing tapasztalatunkat megosztjuk most veletek, sőt azt is eláruljuk, mi várható és mit kell tenned a közeljövőben a szálloda marketing területén. 
 Online marketing siker recept KKV-knak, 2019-re

2019/03/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Online marketing siker recept KKV-knek, 2019-re

Ha egy kisvállalkozás tulajdonosa vagy, és azon tűnődsz, milyen trendeknek kell megfelelned 2019-ben az online marketing kommunikációddal, akkor ezt a cikket Neked írtuk!   
Marketing stratégia
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
377 321
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Sablon

A sablon egy előre megformázott dokumentum, amelyet valamilyen specifikus célra lehet...

Megjelenítés

Mi az a megjelenítés? A megjelenítésnek (angolul...

Veszteségvezető

Mit is jelent a veszteségvezető? Azok a termékek a veszteségvezetők,...

TLD

 A ccTLD -k ország kódok. A TLD megmutatja, egy szájt mely országban lett létrehozva, és...

Cselekvés alapú árazás

A CPA egy lépéssel tovább megy a CPC-nél vagy a PPC-nél. A CPC/PPC kampányokban a hirdetőnek...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.