Keresés

Menü

A nyomon követés, azaz a tracking jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Nyomon követés


A nyomon követés egy webhely vagy értékesítési oldal látogatóinak fontos adatainak kiderítését jelenti. Ez megoldható például egy nyomkövető script elhelyezésével az a webszerveren, amelyhez tartozó webhelyet szeretnénk ilyen téren nyomon követni.

 

A nyomon követés legfontosabb figyelt adatai közé tartoznak például


- Hány látogató érkezett a webhelyre, és honnan (linken keresztül, közösségi oldalról, keresőmotorból, stb.)

- Ki végzett valamilyen cselekvést a webhelyen, például kattintott egy hirdetésre, adta meg az email címét, töltött ki egy űrlapot, stb.

- Hány értékesítés lett lebonyolítva és kik által.

 

A nyomon követés értéke egyértelmű az online marketingesek számára. A tesztelés elengedhetetlen része a nyomon követés – hatékony nyomon követés nélkül lehetetlen eredményes teszteket folytatni.

A Google Analytics a Google saját ingyenes analitikai eszköze, amely számos fontos statisztikai adat begyűjtését és nyomon követését teszi lehetővé.
 

címkék: Hatékony honlapüzemeltetés, Marketing stratégia, Online marketing
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!