Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

A nyomon követés, azaz a tracking jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Nyomon követés


A nyomon követés egy webhely vagy értékesítési oldal látogatóinak fontos adatainak kiderítését jelenti. Ez megoldható például egy nyomkövető script elhelyezésével az a webszerveren, amelyhez tartozó webhelyet szeretnénk ilyen téren nyomon követni.

 

A nyomon követés legfontosabb figyelt adatai közé tartoznak például


- Hány látogató érkezett a webhelyre, és honnan (linken keresztül, közösségi oldalról, keresőmotorból, stb.)

- Ki végzett valamilyen cselekvést a webhelyen, például kattintott egy hirdetésre, adta meg az email címét, töltött ki egy űrlapot, stb.

- Hány értékesítés lett lebonyolítva és kik által.

 

A nyomon követés értéke egyértelmű az online marketingesek számára. A tesztelés elengedhetetlen része a nyomon követés – hatékony nyomon követés nélkül lehetetlen eredményes teszteket folytatni.

A Google Analytics a Google saját ingyenes analitikai eszköze, amely számos fontos statisztikai adat begyűjtését és nyomon követését teszi lehetővé.
 

címkék: Hatékony honlapüzemeltetés, Marketing stratégia, Online marketing

4 growth hacking technika, amikkel a rangsorolás élére juthatsz

2018-12-13

A Growth Hacking leghatékonyabb technikája a keresőoptimalizálás. Ugyanakkor a szimpla SEO nem elég ahhoz, hogy elérd azt a szintet, amit Growth Hackingnek hívunk. Mi kell ehhez? Mutatjuk!

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!