Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Online marketing stratégia megalkotása és a különböző marketing stratégiák vizsgálata, keresőoptimalizálás, PPC kampányok, Közösségi média marketing.

Marketing Professzorok

Marketing stratégia

2017.06.07.

0 komment
Melyek a gasztronómiai marketing legfrissebb irányai, mit kell tenned, hogy éttermed, kávézód sikeres online marketing kommunikációt folytasson? A marketing tanácsadó válaszol.

Éttermi marketing – így kezdj neki!

Melyek a gasztronómiai marketing legfrissebb irányai, mit kell tenned, hogy éttermed, kávézód sikeres online marketing kommunikációt folytasson? Az online marketing tanácsadó válaszol.

2017.05.30.

0 komment
Milyen Email marketing trendekre számíthatunk 2017-ben?

Milyen Email marketing trendekre számíthatunk 2017-ben?

Az email marketing nem halott, sőt! Sokan gondolják azt, hogy a közösségi média marketing térnyerésével ezt az eszközt 2017-ben már nem érdemes használni, pedig nagyon is! Csak nem úgy,...

2017.05.18.

0 komment
A sikeres éttermi online marketing alapjai

A sikeres éttermi online marketing alapjai

Az elmúlt 3 évben cégünk a Marketing Professzorok Kft. több, mint 20 étterem online marketing stratégiájának kialakításában és kivitelezésében vett részt. Ezek között vannak olyanok,...

2017.05.09.

0 komment
Linkedin alkalmazása cégek számára

Így válik hatékony marketing eszközzé a LinkedIn

Az interneten keresgélve számtalan útmutatót találhatunk a Facebook, Instagram vagy különböző keresőmotorok használatáról cégünk népszerűsítésére. Ezekhez képest azonban...

2017.04.28.

0 komment
Kell-e Neked fizettet hirdetés, vagy nem? Online marketing ügynökség: Marketing Professzorok

Kell Neked fizetett hirdetés, vagy nem?

Sokszor gondolkodnak a marketingesek azon, hogy megéri-e fizetett hirdetést feladni online felületeken, vagy ez csak kidobott pénz. 19 év tapasztalatával segítünk Neked!  

2017.04.09.

0 komment
Céged van és hatékony marketing eszközt keresel? Megmondjuk, minek NINCS és minek VAN értelme!

Hatékony marketing eszközt keresel? Megmondjuk, minek NINCS és minek VAN értelme 2017-ben!

Keresőoptimalizálás? Facebook? AdWords hirdetés? Tartalommarketing? Közösségi média marketing? Ezekre egyikre se kérj ajánlatot, nincs értelme! Miért?  

2017.04.08.

0 komment
2017-ben már nem elég a kifogástalan vendéglátás és a jó étel a sikerhez, az élvonal már elhúzott, tudd meg te is, melyek a legfrissebb étterem marketing trendek!

Mire figyelj oda, ha éttermed van – Éttermi marketing trendek 2018

2018-ban már nem elég a kifogástalan vendéglátás és a jó étel a sikerhez, az élvonal már elhúzott, tudd meg te is,...

2017.03.19.

0 komment
Marketing tanácsadó, Máté Balázs blogja

Az Adidas bedobta az első marék földet a TV és rádió reklámok sírjába – a cég az online marketing felé fordul!

Mi, online marketing tanácsadók sokat hangoztatjuk, a TV és rádió hirdetések kora lejárt. Remélem azonban, amikor egy olyan világcég, mint az Adidas hoz stratégiai döntést ezen felületek...
címkék: Marketing stratégia
Milyen közösségi platformokon éri meg „marketingezni” 2019-ben?

Milyen közösségi platformokon éri meg „marketingezni” 2019-ben?

2018-11-14

Meghalt a Facebook? Az Instagram az új sztár? Érdemes-e jelen lenni a LinkedInen? Van értelme Magyarországon a Twitternek? Mi az a Foursquare? A Google Cégem tényleg mindent visz 2019-be? Muttajuk!  

Mi kell ahhoz, hogy bejuthass a Google Hírek közé?

Mi kell ahhoz, hogy bejuthass a Google Hírek közé?

2018-11-13

A Google hírek megvalósítja azt, amit a Facebook célul tűzött ki, majd elvetette: összegyűjti a számodra releváns, friss híreket a világ összes újságából. Ha weblapot üzemeltetsz, melyen hírek is vannak, érdemes lenne bekerülnöd ide. De hogyan?   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!