Online marketing stratégia megalkotása és a különböző marketing stratégiák vizsgálata, keresőoptimalizálás, PPC kampányok, Közösségi média marketing.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Marketing stratégia

Marketing stratégia

 A kis gyógyszertárak marketingjének kreatívnak és költséghatékonynak kell lennie. Ebben segít Máté Balázs marketing tanácsadó, az egészségügyi marketing specialista

2017/10/03 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

7 marketing tipp gyógyszertárad reklámozására

A gyógyszertárak világában a független intézmények igazi kis halaknak számítanak egy hatalmas tóban. A nagyobb gyógyszertári láncok gyakran olyan taktikákat...
A 10 legköltséghatékonyabb marketing tipp ügyvédeknek

2017/10/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A 10 legköltséghatékonyabb marketing tipp ügyvédeknek

Ügyvédi irodát vezetsz, de szeretnél magasabb óradíjon dolgozni? A megoldást az online marketing nyújtja! Máté Balázs marketing tanácsadó javaslatai ügyvédi...
A Karácsony és a Black Friday eladás az árbevétel nagy részét is adhatja. Egy év sem elég online marketing szempontból a felkészülésre, de nézzük, mit tehetsz az utolsó pillanatban!

2017/09/26 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Az utolsó pillanat marketingeseknek – így készülj Karácsonyra

A Karácsony és a Black Friday eladás az árbevétel nagy részét is adhatja. Egy év sem elég online marketing szempontból a felkészülésre, de nézzük, mit tehetsz az utolsó pillanatban! 
A legjobb tippek weboldalad forgalmának fellendítésére 2018-ban

2017/09/17 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A legjobb tippek weboldalad forgalmának fellendítésére 2018-ban

Nézzük, milyen online marketing stratégia vezetett 2017-ben a sikerhez az online marketing terén, és mit kell tennünk 2018-ban!
Biztonságtechnikai cég marketingese, vezetője vagy? Szeretnéd tudni, mi viszi sikerre az „őrző-védő” cégeket az online avagy a digitális marketing területén? A marketing tanácsadó válaszol!

2017/09/08 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Digitális, online marketing stratégia biztonságtechnikai cégeknek

Biztonságtechnikai cég marketingese, vezetője vagy? Szeretnéd tudni, mi viszi sikerre az „őrző-védő” cégeket az online avagy a digitális marketing területén? A marketing tanácsadó válaszol! 
Bevételekből élő, felnőtt oktatási intézményi online marketing trendekről írtunk egy összefoglalót, saját tapasztalatok (Számalk, EEFEB, PKG valamint kutatásaink alapján.

2017/08/24 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Felnőtt oktatási marketing kommunikációs trendek 2017-18

Bevételekből élő, felnőtt oktatási intézményi online marketing trendekről írtunk egy összefoglalót, saját tapasztalatok (Számalk, EEFEB, PKG valamint kutatásaink alapján. 
Mit érdemes és mit szabad egy ügyvédi irodának marketing címén végeznie? Hogyan reklámozd szabályosan irodádat? Melyek a leghatékonyabb eszközök? Milyen a jó honlap?

2017/08/18 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A 8 legfontosabb digitális marketing trend ügyvédi irodáknak 2017-ben

Mit érdemes és mit szabad egy ügyvédi irodának marketing címén végeznie? Hogyan reklámozd szabályosan irodádat? Melyek a leghatékonyabb eszközök? Milyen a jó ügyvédi honlap?
Melyek a legfrissebb egészségügyi marketing trendek? Tanácsok gyógyszeripari, egészségügyi, kórházi marketingeseknek Máté Balázs online marketing tanácsadótól.

2017/08/01 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

10 egészségügyi marketing trend, melyekre érdemes odafigyelni 2018-ban

Melyek a legfrissebb egészségügyi marketing trendek? Tanácsok gyógyszeripari, egészségügyi, kórházi marketingeseknek.
Marketing stratégia
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
111 549
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Kifelé mutató hivatkozás

Azokat a linkeket nevezzük kifelé mutató hivatkozásoknak, amelyek egy...

Forgalomcsere

Online forgalomcsere   Az online forgalom cseréje, amelyben a két fél ellátogat egymás...

Remarketing

A remarketing a Google AdWords sajátos kifejezése a retargeting-re.

Helyi keresés

A keresőmarketing egyik feltörekvő és rohamosan növekedő eleme. A helyi keresés lehetővé...

Hiperhivatkozás

A gyakran csak „linkként” ismert hiperhivatkozások lehetővé teszik, hogy rájuk kattintva a...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.