Üzletszerzés az Interneten – hogyan is kezdjem el?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Üzletszerzés az Interneten – hogyan is kezdjem el?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Üzletszerzés az Interneten – hogyan is kezdjem el?


2014/06/03
Máté Balázs, marketing tanácsadó
Hallottad már, hogy az internet marketing egy nagyon olcsó és jó eszköz vevőszerzésre, de neked még ez semmit nem mond? Próbáltad már, de igazi eredményt még nem hozott? Segítünk elindulni!
 
Hallottad már, hogy az internet marketing egy nagyon olcsó és jó eszközt vevőszerzésre, de neked még ez semmit nem mond? Próbáltad már, de igazi eredményt még nem hozott? Segítünk elindulni!
Van egy honlapod, Facebook oldalad is akár, de ezek eredménye nulla közeli, igaz? Nem is nagyon hiszel abban, hogy az Interneten a te üzletágadban vevőket lehet találni, ugye? Meg kell erősítselek, rengetegen vannak ma ezzel így ma Magyarországon, sőt a világban. Ezért írom doktori értekezésemet a komplex és üzletet hozó online marketingről. Az elmúlt 20 év alatt sok száz cég keresett már meg azzal, hogy látja, hallotta, hogy másnak megy az online marketing, de szerinte semmi értelme, de gondolta, még engem felhív. Ezeket a tapasztalatokat az erre született megoldásokat kívánom ágazati szinten összefoglalni a doktori disszertációmban, jelen cikkemben pedig közérthető magyarázatot adni erre, és megmutatni az utat, hol is kezd el!
 

Online marketing eszközök –melyik jó nekem

 
Korábban már írtam egy cikket ebben a témában, olvasd el azt is, abba kapaszkodva lépnék tovább. Nagyon sokan kiragadnak egy eszközt, mely tetszik nekik, hisznek benne. Ezzel keresnek meg:
 
  • Máté úr, látom, van kétmillió rajongójuk a Facebookon, tudnának nekem is sok rajongót csinálni?  
  • Látom, az Önök oldala nagyon jól jön a keresőben, segítenének nekünk a keresőoptimalizálásban?
 
 
Nos, persze, nagyon szívesen, de az internet marketing nem az egyes elemek, a divatok, a felkapott marketing trendek mentén működik. Fontos, nagyon fontos a közösségi média marketing, a keresőoptimalizálás, de ezek mind csak EGY-EGY ELEMEI A KOMPLEX ONLINE MARKETINGNEK!
 
 
Az elemeket nem szabad fetisizálni, ezeket együttesen kell használni. Egy komplex marketing stratégiába kell helyezni, és mindegyiket az adott vállalkozás iparágának, vevői körének megfelelően súlyozni. Mindezt meg kell előzze egy ONLINE MARKETING ELEMZÉS! Ha nincs elemzés, nincsenek kiinduló adatok, hogyan lesznek tehát célok, amiket el akarunk érni? És ahogy a mondás is tartja, semmilyen szél nem jó annak a hajónak, melynek nincsen célul kiszemelt kikötője! 
 
 

Végeztesd el céged online marketing elemzését velünk, készítess magadnak komplex, mindenre kiterjedő internet marketing stratégiát, így megtudhatod, milyen, amikor ömlik az Internetről az ajánlatkérés! Kérd ajánlatunkat itt! 

 
 

Hol kezdődik mégis az internet marketing?

 
Van egy pont, amit azonban minden felmérés nélkül meg tudok nevezni neked, amire biztosan szükséged lesz, ami minden körülmények között internet marketing stratégiád alapját képezi majd! Ez pedig egy hatékony, egyedi forráskódú, saját tulajdonú honlap. Miért egyedi forráskód? Itt leírtam, olvasd el! Miért saját tulajdonú? Itt leírtam, olvasd el! Mit jelent a hatékony honlap? Itt leírtam, olvasd el! Ha mindezt már tudod, akkor tudod, milyen honlap kell neked. Szívesen segítek a honlapkészítő cég kiválasztásában, a jó honlap megtervezésében is. Ne kezd ezt el szakember nélkül! Miért? Mert gyakran megvezetik azt, aki nem látja át a honlapkészítés világát! Itt leírtam a negatív példákat, mindenképpen olvasd el! A design sem csak szép kell legyen, a weboldalnak sem csak keresőoptimalizáltnak. Összetett dolog ám ez! De egy biztos, hatékony weboldal nélkül ne kezdj semmibe! 
 

Sikeres online marketing – mi kell még hozzá?

Ha megvan a jó honlap, akkor elkezdhetjük köré építeni a teljes stratégiádat! Facebook, keresőoptimalizálás, AdWords hirdetések optimalizálása, Facebook hirdetések optimalizáltan, linkmarketing, PR cikkek és tartalommarketing ezek mind-mind fontos elemei a stratégiának és csak együtt érik el a tökéletes hatást! Eredményük összeadódva azonban olyan marketing, mely önjáró és effektív, nos ez azt gondolom megér egy doktori disszertációt és neked is egy ajánlatkérést tőlünk! Évek óta visszük ezen elvek alapján cégek teljes marketing kommunikációját kiszervezve, mintegy önálló marketing osztályként a háttérből működve. Sok, korábban online marketing szkeptikus ügyvezető növeli havonta marketing költését az általunk megtermelt bevételből a további sikerek érdekében. Ha te sem csak egy marketing eszközre „akadsz rá”, képes vagy komplex internet marketing stratégiában gondolkodni, bármi legyen is a termék vagy szolgáltatás, amit eladsz, az Internet sikerre viszi azt! 
 
 

Rengeteg referenciát sorolhatnék fel, de kiemeltem néhányat, nézd meg, mit mondtak ők!

 
Hotel marketing online alapokon – ügyfelünk a Hotel Beremend Rose nyilatkozott munkánkról
 
A Wannabee márka töretlen fejlődése online marketing alapokon avagy hogyan ötszöröztünk meg egy cég online forgalmát
 

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 149

Átlagos értékelés: 4.9




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.03.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
105 214
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Vásárlói személyiség (Buyer Persona)

Mi az a vásárlói személyiség (Buyer Persona)? Vásárlói személyiség (Buyer...

Weibo

Mi is az a Weibo? A Weibo a mikroblogolást jelenti a kínai piacon. A világ...

Napi elosztás (Day Parting)

Tömören a napi elosztásról A napi elosztás lényege, hogy a...

Értékesítési levél és értékesítési oldal

Az értékesítési levél általában az online értékesítési folyamat legfontosabb része. Az...

Célzás

A célzás definíciója A célzás lehetővé teszi,...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.