notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Üzletszerzés az Interneten – hogyan is kezdjem el?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > Üzletszerzés az Interneten – hogyan is kezdjem el?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Üzletszerzés az Interneten – hogyan is kezdjem el?


2014/06/03
Máté Balázs, marketing tanácsadó
Hallottad már, hogy az internet marketing egy nagyon olcsó és jó eszköz vevőszerzésre, de neked még ez semmit nem mond? Próbáltad már, de igazi eredményt még nem hozott? Segítünk elindulni!
 
Hallottad már, hogy az internet marketing egy nagyon olcsó és jó eszközt vevőszerzésre, de neked még ez semmit nem mond? Próbáltad már, de igazi eredményt még nem hozott? Segítünk elindulni!
Van egy honlapod, Facebook oldalad is akár, de ezek eredménye nulla közeli, igaz? Nem is nagyon hiszel abban, hogy az Interneten a te üzletágadban vevőket lehet találni, ugye? Meg kell erősítselek, rengetegen vannak ma ezzel így ma Magyarországon, sőt a világban. Ezért írom doktori értekezésemet a komplex és üzletet hozó online marketingről. Az elmúlt 20 év alatt sok száz cég keresett már meg azzal, hogy látja, hallotta, hogy másnak megy az online marketing, de szerinte semmi értelme, de gondolta, még engem felhív. Ezeket a tapasztalatokat az erre született megoldásokat kívánom ágazati szinten összefoglalni a doktori disszertációmban, jelen cikkemben pedig közérthető magyarázatot adni erre, és megmutatni az utat, hol is kezd el!
 

Online marketing eszközök –melyik jó nekem

 
Korábban már írtam egy cikket ebben a témában, olvasd el azt is, abba kapaszkodva lépnék tovább. Nagyon sokan kiragadnak egy eszközt, mely tetszik nekik, hisznek benne. Ezzel keresnek meg:
 
  • Máté úr, látom, van kétmillió rajongójuk a Facebookon, tudnának nekem is sok rajongót csinálni?  
  • Látom, az Önök oldala nagyon jól jön a keresőben, segítenének nekünk a keresőoptimalizálásban?
 
 
Nos, persze, nagyon szívesen, de az internet marketing nem az egyes elemek, a divatok, a felkapott marketing trendek mentén működik. Fontos, nagyon fontos a közösségi média marketing, a keresőoptimalizálás, de ezek mind csak EGY-EGY ELEMEI A KOMPLEX ONLINE MARKETINGNEK!
 
 
Az elemeket nem szabad fetisizálni, ezeket együttesen kell használni. Egy komplex marketing stratégiába kell helyezni, és mindegyiket az adott vállalkozás iparágának, vevői körének megfelelően súlyozni. Mindezt meg kell előzze egy ONLINE MARKETING ELEMZÉS! Ha nincs elemzés, nincsenek kiinduló adatok, hogyan lesznek tehát célok, amiket el akarunk érni? És ahogy a mondás is tartja, semmilyen szél nem jó annak a hajónak, melynek nincsen célul kiszemelt kikötője! 
 
 

Végeztesd el céged online marketing elemzését velünk, készítess magadnak komplex, mindenre kiterjedő internet marketing stratégiát, így megtudhatod, milyen, amikor ömlik az Internetről az ajánlatkérés! Kérd ajánlatunkat itt! 

 
 

Hol kezdődik mégis az internet marketing?

 
Van egy pont, amit azonban minden felmérés nélkül meg tudok nevezni neked, amire biztosan szükséged lesz, ami minden körülmények között internet marketing stratégiád alapját képezi majd! Ez pedig egy hatékony, egyedi forráskódú, saját tulajdonú honlap. Miért egyedi forráskód? Itt leírtam, olvasd el! Miért saját tulajdonú? Itt leírtam, olvasd el! Mit jelent a hatékony honlap? Itt leírtam, olvasd el! Ha mindezt már tudod, akkor tudod, milyen honlap kell neked. Szívesen segítek a honlapkészítő cég kiválasztásában, a jó honlap megtervezésében is. Ne kezd ezt el szakember nélkül! Miért? Mert gyakran megvezetik azt, aki nem látja át a honlapkészítés világát! Itt leírtam a negatív példákat, mindenképpen olvasd el! A design sem csak szép kell legyen, a weboldalnak sem csak keresőoptimalizáltnak. Összetett dolog ám ez! De egy biztos, hatékony weboldal nélkül ne kezdj semmibe! 
 

Sikeres online marketing – mi kell még hozzá?

Ha megvan a jó honlap, akkor elkezdhetjük köré építeni a teljes stratégiádat! Facebook, keresőoptimalizálás, AdWords hirdetések optimalizálása, Facebook hirdetések optimalizáltan, linkmarketing, PR cikkek és tartalommarketing ezek mind-mind fontos elemei a stratégiának és csak együtt érik el a tökéletes hatást! Eredményük összeadódva azonban olyan marketing, mely önjáró és effektív, nos ez azt gondolom megér egy doktori disszertációt és neked is egy ajánlatkérést tőlünk! Évek óta visszük ezen elvek alapján cégek teljes marketing kommunikációját kiszervezve, mintegy önálló marketing osztályként a háttérből működve. Sok, korábban online marketing szkeptikus ügyvezető növeli havonta marketing költését az általunk megtermelt bevételből a további sikerek érdekében. Ha te sem csak egy marketing eszközre „akadsz rá”, képes vagy komplex internet marketing stratégiában gondolkodni, bármi legyen is a termék vagy szolgáltatás, amit eladsz, az Internet sikerre viszi azt! 
 
 

Rengeteg referenciát sorolhatnék fel, de kiemeltem néhányat, nézd meg, mit mondtak ők!

 
Hotel marketing online alapokon – ügyfelünk a Hotel Beremend Rose nyilatkozott munkánkról
 
A Wannabee márka töretlen fejlődése online marketing alapokon avagy hogyan ötszöröztünk meg egy cég online forgalmát
 
Pihengetünk?
Facebook Hatékony honlapüzemeltetés Honlapkészítés Online marketing SEO, keresőoptimalizálás SMM

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 149

Átlagos értékelés: 4.9




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.09.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
386 695
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Preselling

A preselling egy, a partnermarketingben használt kifejezés. A partner feladata, hogy...

Backlink

Más oldalakról induló hivatkozások amelyek szájtunk valamely meghatározott oldalához...

Premier Google Partner

Ezt a rangot 2016-ban hozták létre. Az olyan ügynökségeket...

Link title

  Link title definíciója   A link title, vagyis a link címe, egy weboldalon...

Közösségi média marketing

Web 2.0.: a közösségi web megjelenése, elterjedése és...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.