A közösségi média marketing nagyágyúja még mindig a Facebook, és még mindig lehet organikus elérésekkel milliós nagyságrendű embert elérni.

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Hatékony Facebook marketing 2019. Komplett útmutató.

Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A közösségi média marketing nagyágyúja még mindig a Facebook, és még mindig lehet organikus elérésekkel milliós nagyságrendű embert elérni.

A közösségi média marketing nagyágyúja még mindig a Facebook, és még mindig lehet organikus elérésekkel milliós nagyságrendű embert elérni.

Kezdjük mindjárt az elején: mi is az az aktivitás, vagyis az „engagement” (ejtsd: engézsment)? Ha az online közösségi média marketingről van szó (például Facebook, stb.), akkor az aktivitás azt jelenti, hogy egy bejegyzés mennyire „vonja be” a felhasználókat. Aktivitás alatt első sorban a kedvelésekre, a megosztásokra, és a hozzászólásokra kell gondolni, de ide tartozik még többek között a videók megtekintése, vagy az űrlapok kitöltése is. Minél több felhasználó mutat aktivitás tehát tartalmaid irányába, azok annál sikeresebbnek tekinthetők népszerűség és érdeklődés szempontjából.

 

Több mint 2.000.000 rajongót érünk el saját Facebook oldalainkkal. Hogyan? Közösségi média tanfolyamunkon megmutatjuk! Tudj meg többet a tanfolyamról IDE kattintva.

 

A rajongószám ma már csak egy érték, melyhez rengeteg különböző aktivitás, elérés tartozhat. Egy pár tízezres oldalnak is lehet több százezres elérése, mely sokkal értékesebbé teszi, mint egy milliós oldalt pár tízezres eléréssel. Az oldalt nem a rajongók számáért, hanem az elérésért üzemeltetjük, nyilván, a kettő azért összefügg. Az alábbi képen egy 268.000 rajongóva rendelkező oldal majdnem milliós elérését láthatod. 

 

Nagy Facebook elérés

 

Szívesen segítünk marketing kommunikációd felpörgetésében, de elég sok dolgunk van... Így arra kérlek, mielőtt ajánlatot kérsz tőlünk, olvasd el, miben tudunk segíteni, IDE kattintva! 


 

 

Melyek a Facebook legújabb, legtöbb aktivitást keltő bejegyzései?

A kérdés megválaszolása érdekében a BuzzSumo több mint 800 millió Facebook bejegyzést vizsgált meg, hogy többet tudjon meg az általános aktivitásról, illetve a kedvelésekről, hozzászólásokról és megosztásokról külön-külön is. Ezek a vizsgálatok ugyan azokat az eredményeket hozták, melyeket mi a Marketing Professzorok 50 Facebook oldalán is tapasztaltunk, melyek összességében több, mint 2,1 millió rajongóval rendelkeznek. 

  • A kérdések, képek és a videók sokkal több aktivitást generálnak, mint minden más bejegyzéstípus. Legtöbbször a videók kerültek megosztásra.
  • A legtöbb aktivitás vasárnap történik.
  • A bejegyzések aktivitása nagyobb volt azokban az időszakokban, amikor kevesebb nyilvános bejegyzés került posztolásra. Az alacsony nyilvános bejegyzésmennyiség és az aktivitás mértéke fordítottan arányos volt egymással.
  • Az 50 karakternél rövidebb bejegyzések sokkal több aktivitást generáltak, mint a hosszabbak.
  • A Facebookon kívüli tartalmakra mutató hivatkozásokat tartalmazó bejegyzések közül azok generálták a legtöbb aktivitást, amelyek egy hosszabb cikkre mutattak.
  • 2016-ban a Facebookra nem Instagramon keresztül feltöltött képek több aktivitást kaptak, mint az Instagramon keresztül feltöltöttek.

 

Tartalomtippek a Facebookra

1.    Készíts „megosztható” képes és videós tartalmakat.

  • Javítsd a bejegyzések elérését fizetett hirdetések segítségével.
  • Egy jó taktika erre: először hagyd, hogy az organikus (nem fizetett) elérések 24 órán keresztül maguktól termelődjenek, majd fizess egy keveset a bejegyzés fellendítéséért. Adj a bejegyzésnek ismét 24 órát az elérések (immár a fizetettek is) tovább sokasodjanak, majd fordíts még több pénzt a bejegyzésre.
  • Használj CTA gombokat és hivatkozásokat

2.    Használd a Facebook Live-ot.

3.    Kínálj fel ajándékokat a közönségednek.

4.    Posztolj heti minimum hét alkalommal, és teszteld a munkaórákon kívüli posztolást

•    Legyen ezen posztok egy része videó.

5.    Alkalmazz újracélzást a „Aktivitáshoz kapcsolódó egyéni célközönségek” segítségével az alábbi szempontok alapján:

  • megtekintett videók
  • oldalakkal történő aktivitás
  • hasonló közönségek

6.    Összpontosíts közönséged oktatására, illetve amikor csak teheted, szórakoztatására is.

 

Kérdések és válaszok a Facebook aktivitással kapcsolatban

Milyen képméretek a legideálisabbak a Facebookra?

Ha a képeket Facebook oldalad valamelyik részén szeretnéd megjeleníteni, akkor ahhoz a Facebook hirdetési útmutatójától kaphatsz segítséget .Általánosságban az 1200x628-as felbontású képek használata ajánlott, de legalább 600 pixel szélességgel és legfeljebb 1 MB méretben .png fájlok esetén. A kicsi képek elérése a Marketing Professzorok vizsgálatai alapján sokkal kisebb, mint a legalább 800*600-as képeké. 

 

Tippek a forgalom átirányítására a Facebookról a saját oldalra, különösen a natív Facebook videókra fektetett hangsúly mellett

Minden Facebook marketing stratégia lényege, hogy a közönségnek valami értékeset kell felajánlani. A legjobb módszer erre, ha az embereket szórakoztató, élvezetes módon tanítod meg valami újdonságra, vagy informálod őket valamiről.

 

Egy jól kidolgozott Facebook stratégiának több bejegyzéstípus is a részét képezi, amelyek többféle célt szolgálnak. Jobb esetben Facebook stratégiád általános marketing terved részét képezi, és nem csak egy különálló projektként létezik, saját célokkal. Más szóval: ne csak azért tegyél közzé bejegyzéseket, hogy nagyobb követőbázist szerezhess magadnak. Annak a követőbázisnak passzolnia kell marketing tervezetedhez is. Például ezt a nagyobb közönséged arra is ráveheted, hogy feliratkozzanak email listádra, meglátogassák webhelyedet, kipróbálják egy termékedet, stb.

 

A CTA-k segítenek tisztázni a közönségeddel, hogy legyen a következő lépésük. Elősegítik, hogy a közönség abban az irányba mozogjon, amely terved szerint a legideálisabb számodra és számukra is.

 

A közönség ilyesfajta „táplálásához” a szimplán segítőkész bejegyzések is hozzátartoznak. Nem szabad megállás nélkül csak az emberek idejét, figyelmét és pénzét keresni – ez sokakat eltántoríthat.

 

„Bejegyzés kiemelése” gomb kontra hirdetéskezelő – melyiket érdemes használni?

A bejegyzés kiemelése gomb az elmentett közönségekkel együtt működik a legjobban. Érdemes néhány előre elmentett közönséget készíteni a hirdetéskezelőben. Ezt követően a gombra kattintva kiválaszthatod, hogy mely közönségnek szeretnéd meghirdetni a bejegyzést.

 

Van értelme Facebook oldalt indítani B2B kommunikációban?

Természetesen. A Facebook a legnagyobb közösségi háló, közel kétmilliárd aktív felhasználóval (2016). A Facebookot lényegesen többen használják, mint bármely másik közösségi hálózatot, a felhasználók száma pedig évről évre csak nő. A B2B kommunikációval elérni kívánt cégek is emberekből állnak, akik nem kerülhetik el a közösségi médiumokat, ha híreket akarnak olvasni, vagy kapcsolatot karnak tartani ismerőseikkel. Ezt egyre több, eddig a Facebooktól vagy a Linkedintől elhúzódó cégvezető is belátta, és jelen van valamelyik közösségi oldalon. 

 

Mivel a Facebook olyan sok ember hétköznapi életének képezi szerves részét, így természetes, hogy még a kisebb cégek számára is megéri jelen lenni rajta. Ez a jelenlét és a befektetések megtérülésének aránya eleinte a ráfordított erőforrásokon múlhat, azonban ha a korábbi tanácsot követve az embereknek hasznos információkkal szolgálsz szórakoztató módon, azzal jó kiindulópontot adhatsz magadnak egy stabil jelenlét kiépítésére.

 

Mi a helyzet a demográfiával? Van különbség a fiatalabb és idősebb korosztály szokásai között az aktivitást illetően?

Ha többet szeretnél megtudni közönségedről, akkor Facebook oldalad „Elemzések” menüjében, a „Személyek” menüpontban kell megvizsgálnod az adatokat. Itt rengeteg hasznos és fontos információt találsz a rajongókról, követőkről, az elért személyekről és a különböző aktivitásokról is korra, nemre és országra lebontva.

 

Milyen gyakran érdemes videót posztolni a Facebook oldalra?

Habár ez a tartalomtól és a közönségtől függően változhat, általánosságban javasolt hetente minimum (ismétlem, ez csak a MINIMUm) bejegyzést közzétenni, amelyből ideális esetben négy, vagy akár mint az öt is videót tartalmaz. Egy hónapig érdemes tesztelni ezt az arányt, és az összegyűlt eredmények alapján csökkenteni vagy növelni a bejegyzések és a videók számát.


Mikor érdemes bejegyzéseket megosztani egy egészséggel foglalkozó blog Facebook oldalán?

A 2016-ban megosztott top 100 bejegyzést (egészségügyi és fitnesz oldalakról) elnézve néhány érdekes adatra világíthatunk rá. Először is, a legaktívabb napok a szombat és a vasárnap voltak, tehát a hétvégi időszakok. A top 100 bejegyzés közül 73 fényképet tartalmazott, 26 pedig videót, ami jól szemlélteti a különböző tartalomtípusok népszerűségét a Facebookon.

 

Melyek a leghasznosabb aktivitások a Facebookon?

Röviden: a megosztások. A megosztások segítenek, hogy a tartalmak olyan emberek hírfolyamába is eljussanak, akik egyébként nem találkoztak volna velük. Fontos észben tartani persze, hogy más aktivitási folyamatok is fontosak, és hozzájárulnak a megosztásokhoz. Az aktivitás egy igen összetett szisztéma, amelyben minden elem (kedvelések, hozzászólások, stb.) segíti a többi fellendülését.

 

Az organikus elérésekbe csak az oldal kedvelői számítanak bele?

Az organikus ilyen esetben annyit jelent, hogy ingyenes. Organikus elérésnek nevezzük, amikor egy bejegyzés nem fizetett hirdetés formájában jelenik meg egy személy hírvonalán. Érdemes megjegyezni, hogy egy oldal kedvelőinek 95%-a nem tér vissza az oldalra magára, hanem csak a hírfolyamban megjelenő tartalmak irányában aktívak.

 

A hírfolyamokba organikusan és fizetett módszerrel is eljuttathatod tartalmaidat. Habár lehetséges némi organikus elérést szerezni „önerőből”, egyre inkább érdemes félretenni némi pénzt a bejegyzések kiemelésére. Az organikus eléréseket a Facebook algoritmusa irányítja, ezek az algoritmusok pedig számos szempont alapján „döntik el”, hogy mi kerül be a hírfolyamokba.

 

A kutatások szerint akkor érdemes posztolni, amikor kevés másik oldal posztol a Facebookra. Fenn áll-e annak a veszélye, hogy kevesebben látják ilyenkor a bejegyzéseket, mert az emberek pont ilyenkor nincsenek éppen a Facebook közelében?
Hogy miért jelennek meg bizonyos bejegyzések a kedvelők hírfolyamában míg mások nem, az nem teljesen tisztázott. Az alábbi képlet segíthet ennek megértésében:

 

Hírfolyam láthatóság = (K)észítő × (B)ejegyzés × (T)ípus × (F)rissesség

  • Készítő: A felhasználó érdeklődése a készítő felé.
  • Bejegyzés: A bejegyzés népszerűsége a felhasználók között.
  • Típus: Érdeklődik-e a felhasználó az adott bejegyzés típusa iránt (állapotfrissítés, kép, hivatkozás, stb.)
  • Frissesség: Mennyire új a bejegyzés.

(Fontos: ez csupán egy egyszerűsített ábrázolás – a Facebook valójában több ezer szempontot vesz figyelembe mielőtt eldöntené, hogy mely bejegyzések jelennek meg, és melyek nem.)

 

Ez alapján látható, hogy a frissesség csupán egy az összes szempont közül, amelyek befolyásolják, hogy követőid mit láthatnak. Éppen ezért még azok a követőid is láthatják a bejegyzéseidet akár órákkal később is, akik a posztolás során éppen nem voltak online.

 

A készítő egy fontos tényező, amelyet érdemes szem előtt tartani. Amikor az emberek aktivitást mutatnak a bejegyzéseid felé, a Facebook ezeket az aktivitásokat az oldaladhoz kapcsolja hozzá, és egyre több oldaladról származó tartalmat jelenít meg kedvelőid számára. Habár a megosztások valóban a legfontosabb aktivitások, valójában minden más aktivitás is azt jelezi a Facebook számára, hogy az emberek szoros kapcsolatban állnak veled (az oldaladdal), mint tartalomkészítővel.

 

A típus valószínűleg a legkönnyebben befolyásolható része a képletnek. Az Elemzések menüben kiderítheted, hogy mely bejegyzéstípusok váltják ki a legtöbb aktivitást közönségedből.

 

A különböző bejegyzéstípusok megosztásakor fontos figyelemmel követni, hogy miként reagál arra közönséged. Ne ossz meg valamit csak azért, mert az a tartalomtípus népszerűnek számít. A legfontosabb az, hogy a te saját közönséged számára legmegfelelőbb bejegyzéseket oszd meg. Ha éppen most kezded el a Facebookot ilyen célokra használni, akkor jó ötlet megnézni, hogy a már stabilabb, népszerűbb oldalakkal rendelkező versenytársak milyen bejegyzésekre kapják a legtöbb reakciót, hozzászólást és megosztást (tehát aktivitást).

 

Kihat-e az aktivitás az elérésekre VAGY az elérések vannak hatással minden más szempontra?

Az aktivitás természetesen kihat az elérésekre, ugyanis a Facebook megvizsgálja, hogy mennyire aktívak közönséged tagjai tartalmaiddal (bejegyzéseiddel), mielőtt többet mutatna nekik. Az elérés pedig kihat az aktivitásra, mert a bejegyzéseknek el kell érniük az embereket, hogy azok aktivitást mutathassanak feléjük. A kihatás tehát oda-vissza működik.

 

A felhasználók hány százaléka éri el a Facebookot mobilról?

A felhasználók több mint 90%-a elsődlegesen mobilról használja a Facebookot.

 

Lehetséges meghívni valakit Facebook oldalad kedvelésére, ha az a valaki nem az ismerősöm?

Igen, a Facebook lehetővé teszi egy email lista feltöltését, amely alapján a Facebook felkeresi azokat a felhasználókat, akik ezeket a címeket adták meg adatlapjukon saját email címként. Oldalad ez után megjelenik számukra a javasolt oldalak között.

 

A Facebook oldalakat persze a máshol is ajánlhatod az emberekenek, például emailek vagy más közösségi platformok segítségével.

 

Mit tartogat a jövő a Facebook számára?

A videó továbbra is vezető pozíciót tölt majd be.

A Facebook szerint 5 éven belül minden interakció videó alapú lesz és a mobilon történik majd. A közösségi háló ezen felül a Messengerbe is sokat tervez fektetni, különösen az ügyfélszolgálat szempontjából. Ez rendkívül fontos a kisebb cégeknek, akik így felvehetik a versenyt a sokkal nagyobb vállalatokkal.

 

Hogyan készíthető lejátszási lista a Facebookon?

Válaszd a „Videók” menüt céged Facebook oldalán, majd kattints a „Lejátszási lista létrehozása” gombra.

 

Hogyan adhatók hozzá feliratok a Facebook videókhoz?

Erre több lehetőséged is van. Ha csak egy rövidebb videós reklámról van szó, akkor kipróbálhatod a Facebook automatikus feliratkészítő funkcióját. Ha nem hirdetésnek szánod a videót, vagy egy hosszabb videót szeretnél feliratkozni, akkor más módszert javasolt alkalmazni.

 

Videódat a YouTubera is feltöltheted, ahol elkészítheted a feliratokat hozzá. Ezt követően letöltheted a videót és újra feltöltheted azt a Facebookra a YouTube által létrehozott feliratokkal együtt – ebben az esetben további ellenőrzésre lesz szükség, hogy a YouTube megfelelően állította-e be a feliratokat a videóhoz.

 

Hogyan lehetek naprakész a legfontosabb újdonságokat illetően?

Ha azt szeretnéd, hogy bizonyos követett oldalak vagy személyek elsőként jelenjenek meg hírfolyamodban, azt könnyedén beállíthatod a menüből: kattints a jobb felső sarokban (a keresősáv mellett) található kis lefelé mutató nyílra, majd válaszd a „Hírfolyam-beállítások” opciót. Ez után kattints az „elsőként megjelenők beállítása” opcióra.

 

Milyen programokat vagy alkalmazásokat érdemes használni a videók szerkesztésére (például feliratok és más átfedő elemek elhelyezésére)?

Temérdek ilyen létezik, csupán néhány ezek közül: Animoto, Lumyer, Adobe Spark, Flipagram, Ripl, Legend és a beépített Facebook Pages mobilalkalmazás.

 

Lehetséges egymás után többször is kiemelni egy bejegyzést?

Igen, a hirdetéskezelőben újra ki lehet emelni a bejegyzéseket, és akár más közönségeket és elhelyezéseket is választhatsz.

 

Melyek azok a „beágyazott videók”, és több megosztást kapnak, mint a YouTube-ról linkelt videók?

A beágyazott videók azok a videók, amelyek közvetlenül a Facebookra lettek feltöltve. Amikor a Facebookon egy YouTube hivatkozást tartalmazó bejegyzést osztasz meg, egy kis előnézeti kép jelenik meg benne a videóról. A külső oldalakról (például YouTube vagy Vimeo) linkelt videók nem kapnak olyan sok megosztást, mint a beágyazott videók. A videók feltöltése egyáltalán nem nehéz feladat.

 

Egy másik lehetőség az élő videó indítása a Facebookon keresztül. Miután a közvetítés befejeződött, a felvétel később is megtekinthető beágyazott videóként oldalad videói között.

 

Miért nem hasonlít a telefonos hírfolyamom arra, amit a laptopomon/asztali számítógépemen látok?

Mivel ezen készülékek kijelzője más méretű és tájolású (fekvő vagy álló), ezért a különböző elemek máshogy kell megjelenjenek rajtuk, hogy a legjobban elférjenek azokon és láthatóak maradjanak. A hirdetéskezelőben előre megtekintheted, hogy hirdetéseid hogyan mutatnak majd a különböző eszközök kijelzőin.

 

Mivel a legtöbb felhasználó telefonról használja a Facebookot, nagyon fontos, hogy minden esetleges hibát korrigálj, mielőtt elindítanád a hirdetéseket.
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!