Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Hirdetés, reklám magyarázata az online marketing szakszótárban

Marketing Professzorok

Hirdetés, reklám


Az internet marketing világában a hirdetések (vagy reklámok) célja az értékesítési üzenetek nyilvánosság irányába történő kommunikációja valamilyen online csatornán (weboldalak, keresőmotorok, fórumok, stb.) A hirdetés lényegében a reklámok egy fizetett változata.

A hirdetések több különböző formát is ölthetnek, így akár szöveges üzenetekként, grafikai elemekként, videókként és hanganyagokként is megjelenhetnek.

 

Mit tartalmaznak az online hirdetések?

Az online hirdetések minden esetben egy hivatkozást tartalmaznak, amelyek a felhasználókat a hirdető által megszabott weboldalra irányítják.

 

Hol jelennek meg az offline hirdetések?

Az offline hirdetések közé tartoznak például az újságokban, magazinokban, rádióban, televízióban, hirdetőoszlopokon, stb. megjelenített reklámok.

címkék: Marketing stratégia, Online marketing

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Amit a linképítésről egy marketingesnek mindenképpen tudnia kell 2019-ben

2018-12-14

Három dolog biztos az életben: a halál, az adók és az, hogy a visszahivatkozások még mindig a Google legfontosabb keresőrangsorolási szempontjai közé tartoznak. Egyre nehezebb azonban ilyeneket szerezni. De mégis kell. Mit tehetsz tehát 2019-ben a linkmarketingben? Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!