Keresés

Menü

Hirdetés, reklám magyarázata az online marketing szakszótárban

Marketing Professzorok

Hirdetés, reklám


Az internet marketing világában a hirdetések (vagy reklámok) célja az értékesítési üzenetek nyilvánosság irányába történő kommunikációja valamilyen online csatornán (weboldalak, keresőmotorok, fórumok, stb.) A hirdetés lényegében a reklámok egy fizetett változata.

A hirdetések több különböző formát is ölthetnek, így akár szöveges üzenetekként, grafikai elemekként, videókként és hanganyagokként is megjelenhetnek.

 

Mit tartalmaznak az online hirdetések?

Az online hirdetések minden esetben egy hivatkozást tartalmaznak, amelyek a felhasználókat a hirdető által megszabott weboldalra irányítják.

 

Hol jelennek meg az offline hirdetések?

Az offline hirdetések közé tartoznak például az újságokban, magazinokban, rádióban, televízióban, hirdetőoszlopokon, stb. megjelenített reklámok.

címkék: Marketing stratégia, Online marketing
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!