notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Megdöbbentő számok a Facebookról. Ismerd meg te is a Nagy Testvért!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Megdöbbentő számok a Facebookról. Ismerd meg te is a Nagy Testvért!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Megdöbbentő számok a Facebookról. Ismerd meg te is a Nagy Testvért!


2013/08/31
Máté Balázs, marketing tanácsadó és Szűcs Richárd, marketing gyakornok
Facebook! Facebook! Bármerre is nézünk, szinte mindenütt ez folyik a csapból. Nem csoda, hiszen már elérhetővé vált bárhonnan és bármikor, legyen szó telefonról, tablet-ről, laptop-ról illetve bármely elektronikus készülékről is, gondoljunk csak az SmartTv-kre, mindegyikről el lehet érni a Facebook-ot.
 
Megdöbbentő számok a Facebookról. Ismerd meg te is a Nagy Testvért!

 

 

 

 

Pihengetünk?

A következőkben 15 tömör tényt közlünk a Facebook-ról, ami a 2013-as évre elmondható.

  1. A nők átlagosan havonta 21 alkalommal frissítik Facebook bejegyzéseiket, míg ez a férfiakról átlagosan havi 6 alkalommal mondható el.
  2. Minden egyes 20 percben, közel 2 millió Facebook bejegyzés jön létre.
  3. Az okostelefon készülékekre a legtöbbet letöltött applikáció Facebook Mobile volt.
  4. Az Egyesült Államokban, minden ötödik oldal megtekintés a Facebook-on keresztül zajlik.
  5. A Facebook felhasználók 56%-a gyengébbik nemhez tartozik.
  6. Az Egyesült Államok lakosságának 95%-a rendelkezik Facebook profillal.
  7. A Facebook-ra naponta megközelítőleg 250 millió fotót és képet töltenek fel.
  8. A Facebook-nak köszönhetően a világ 4 új milliárdossal gazdagodott, ők a Facebook megalapítói: Mark Elliot Zuckerberg, Dustin Moskovitz, Eduardo Saverin és Chris Hughes.
  9. A Facbook mostani becsült értéke 80 milliárd dollár körül mozog, addig ez az érték 2009-ben csak 4 milliárd dollár volt.
  10. Mára a Facebook napi látogatóinak száma, több mint 600 milliót is eléri.
  11. A Coca-Cola-nak van a legtöbb rajongója Facebook-on.
  12. A Facebook-on minden órában, mintegy 30,6 millió új hozzászólás keletkezik.
  13. Több, mint 16 millió rajongói oldal található a Facebook-on.
  14. 2012-ben a Facebook hirdetések 2,6 milliárd dollárt termeltek a cégnek és ez csak az Egyesült Államokban.
  15. Facebook felhasználók jelentős része Ázsiából származik, számokban ez úgy néz ki, hogy a Facebook profil tulajdonosok 33%-a az ázsiai kontinensről származik. Másképp ez körülbelül a közösségi oldal felhasználóinak 1/3-át jelenti, ami elég nagy érték, ha megnézzük azt a másik tényt, hogy a Facebook mára közel 1,2 milliárd felhasználóval büszkélkedhet, és az indiaiak csak nem régiben kezdték el aktívabban használni a Facebook-ot…

 

1,2 millió rajongót kezelünk Facebook oldalinkon keresztül. Bízd ránk Facebook oldalad kezelését, vagy komplett online marketingedet, és a te oldalad is szárnyalni fog! Kattints ide és kérj ajánlatot, és készülj fel az ügyfelek dömpingjére!

 
 

Egyéb cikkünk a témában: 

10 alapvető biztonsági tipp Facebook felhasználók számára


 

 

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 144

Átlagos értékelés: 4.9




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.09.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
377 321
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Pók

A keresőmotorok pókjai végzik a weboldalak és minden összekapcsolt aloldal átvizsgálását....

podcast

Mi is az a podcast? A podcast egy digitálisan rögzített hangfelvétel, amely tartalmazhat...

Ismeretségi hálózat

A közösségi média egy külön fajtája. Az ismertségi hálózat weboldalakon a...

Újracélzás

Az újracélzást leginkább ártalmatlan...

Említés

Mi az az említés? Az online marketingben egy említés egy cég...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.