Keresés

Menü

A személyes márkaépítés négy kulcsfontosságú része

Marketing Professzorok

Online Marketing


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

A személyes márkaépítés négy kulcsfontosságú része

2017.07.24.

Szerző: Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A cikkben egy amerikai példát mutatunk be arról, mi kell ahhoz, hogy személyes márkádat hatékonyan építsd fel. Az online marketing tanácsadó válaszol.

A cikkben egy amerikai példát mutatunk be arról, mi kell ahhoz, hogy személyes márkádat hatékonyan építsd fel. 


„Ha az emberek kedvelnek, akkor figyelnek rád, de ha megbíznak benned, akkor üzletet is kötnek majd veled.” – Zig Ziglar.

 

A branding nem feltétlenül kizárólag csak céged termékeiről vagy szolgáltatásairól szólhat. Saját magadat is bemutathatod – ezt nevezik személyes brandingnek. A személyes branding segíthet legfontosabb személyes célod elérésében.

 

Itt van például az amerikai Charlamagne tha God – kicsoda ő pontosan? Egy ellentmondásos, mégis befolyásos rádiós műsorvezető, akit nyers stílusa ellenére rengetegen kedvelnek és hallgatnak. De hogy csinálja?

 

1. Találd meg az igazi szenvedélyed

Mindenki a legaljáról indul. Legyen szó egy közkedvelt rádiós műsorvezetőről, vagy bárki másról. Charlamagne Dél-Karolinában kezdte a pályafutását, nem sokkal az után, hogy kiengedték a börtönből.

 

A férfi Wendy Williamstől kapott lehetőséget, akinek másfél éven keresztül ingyen dolgozott – ez azonban számára nem jelentett problémát, mert rájött, hogy a rádióiparban találta meg önmagát.

 

2. Légy önmagad

A közönség előtt állva ne próbálj más lenni – helyette legyen önbizalmad és bátorságod magadat adni. Kezdj saját magaddal és ne feltétlenül arra koncentrálj, amit a közönség hallani szeretne.

 

3. Ne rettenj meg a kihívásoktól

A jó tengerészek is viharban edződnek – ha az előző pont alapján magadat adod, nem garantált, hogy mindig minden úgy alakul majd, ahogy arra számítasz. A korábban említett Charlamagne is megtapasztalta ezt, mert csípős megjegyzései és cselekedetei gyakran forró helyzeteket idéztek elő, azonban mindig igyekszik észben tartani, hogy nem csupán a rádióiparnak, hanem a hallgatóinak is dolgozik.

 

4. Törekedj többre

Charlamagne a csúcson sem akarta abbahagyni, amit csinált. Az adásait rögzítette és feltöltötte őket a YouTubera, amikor valamilyen új téma ütötte fel a fejét. Ezek a videók tették híressé őt. A tanulság? Mindig próbálj valami újat kipróbálni, és mint ahogy azt már említettük, ne félj a kihívásoktól – az új lehetőségek akár a siker kulcsát is rejtegethetik magukban.
 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: Online marketing
Online vendéglátás és turizmus marketing – Amit egy igazgatónak tudnia kell

Online vendéglátás és turizmus marketing – Amit egy igazgatónak tudnia kell

2018-06-19

Komplett online marketing útmutató szállodáknak. Nem kérdés, a hotel marketing területén az online marketing a legtöbb foglalást hozó ág. Sokan...

Milyen adatokat tárol rólad a Google és a Facebook?

Milyen adatokat tárol rólad a Google és a Facebook?

2018-06-10

Nos, most biztosan meg fogsz lepődni, és megérted, miért esett neki az EU a Google-nek és a Facebooknak. Nézd meg te is, cikkünkben felsorolt linkkel, mennyi mindent tud rólad ez a...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!