Keresés

Menü

A személyes márkaépítés négy kulcsfontosságú része

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

A személyes márkaépítés négy kulcsfontosságú része

2017.07.24.

A cikkben egy amerikai példát mutatunk be arról, mi kell ahhoz, hogy személyes márkádat hatékonyan építsd fel. Az online marketing tanácsadó válaszol.

A cikkben egy amerikai példát mutatunk be arról, mi kell ahhoz, hogy személyes márkádat hatékonyan építsd fel. 


„Ha az emberek kedvelnek, akkor figyelnek rád, de ha megbíznak benned, akkor üzletet is kötnek majd veled.” – Zig Ziglar.

 

A branding nem feltétlenül kizárólag csak céged termékeiről vagy szolgáltatásairól szólhat. Saját magadat is bemutathatod – ezt nevezik személyes brandingnek. A személyes branding segíthet legfontosabb személyes célod elérésében.

 

Itt van például az amerikai Charlamagne tha God – kicsoda ő pontosan? Egy ellentmondásos, mégis befolyásos rádiós műsorvezető, akit nyers stílusa ellenére rengetegen kedvelnek és hallgatnak. De hogy csinálja?

 

1. Találd meg az igazi szenvedélyed

Mindenki a legaljáról indul. Legyen szó egy közkedvelt rádiós műsorvezetőről, vagy bárki másról. Charlamagne Dél-Karolinában kezdte a pályafutását, nem sokkal az után, hogy kiengedték a börtönből.

 

A férfi Wendy Williamstől kapott lehetőséget, akinek másfél éven keresztül ingyen dolgozott – ez azonban számára nem jelentett problémát, mert rájött, hogy a rádióiparban találta meg önmagát.

 

2. Légy önmagad

A közönség előtt állva ne próbálj más lenni – helyette legyen önbizalmad és bátorságod magadat adni. Kezdj saját magaddal és ne feltétlenül arra koncentrálj, amit a közönség hallani szeretne.

 

3. Ne rettenj meg a kihívásoktól

A jó tengerészek is viharban edződnek – ha az előző pont alapján magadat adod, nem garantált, hogy mindig minden úgy alakul majd, ahogy arra számítasz. A korábban említett Charlamagne is megtapasztalta ezt, mert csípős megjegyzései és cselekedetei gyakran forró helyzeteket idéztek elő, azonban mindig igyekszik észben tartani, hogy nem csupán a rádióiparnak, hanem a hallgatóinak is dolgozik.

 

4. Törekedj többre

Charlamagne a csúcson sem akarta abbahagyni, amit csinált. Az adásait rögzítette és feltöltötte őket a YouTubera, amikor valamilyen új téma ütötte fel a fejét. Ezek a videók tették híressé őt. A tanulság? Mindig próbálj valami újat kipróbálni, és mint ahogy azt már említettük, ne félj a kihívásoktól – az új lehetőségek akár a siker kulcsát is rejtegethetik magukban.
 

Szerző: Máté Balázs, online marketing tanácsadó

címkék: Online marketing
Hatékony email marketing néhány lépésben éttermeknek

Az email marketing alapjai éttermeknek

2018-04-17

Nem hiszel a hírlevélben, igaz? Azt gondolod, az email marketing kihalt a közösségi média marketing miatt? Sosem voltak jó tapasztalataid a hírlevél küldéssel kapcsolatban? Azt hiszed, a Facebook vagy az Instagram jobb...

Mi kell egy GDPR barát adatvédelmi nyilatkozathoz?

Mi kell egy GDPR barát adatvédelmi nyilatkozathoz?

2018-04-07

Már csak néhány hét van hátra a GDPR (az új európai általános adatvédelmi rendelet) életbe lépéséig. Az új szabályozás többek között az adatvédelmi nyilatkozat átalakítását is megköveteli, amit érdemes...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!