Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

A személyes márkaépítés négy kulcsfontosságú része

Marketing Professzorok

Online Marketing


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

A személyes márkaépítés négy kulcsfontosságú része

2017.07.24.

Szerző: Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A cikkben egy amerikai példát mutatunk be arról, mi kell ahhoz, hogy személyes márkádat hatékonyan építsd fel. Az online marketing tanácsadó válaszol.

A cikkben egy amerikai példát mutatunk be arról, mi kell ahhoz, hogy személyes márkádat hatékonyan építsd fel. 


„Ha az emberek kedvelnek, akkor figyelnek rád, de ha megbíznak benned, akkor üzletet is kötnek majd veled.” – Zig Ziglar.

 

A branding nem feltétlenül kizárólag csak céged termékeiről vagy szolgáltatásairól szólhat. Saját magadat is bemutathatod – ezt nevezik személyes brandingnek. A személyes branding segíthet legfontosabb személyes célod elérésében.

 

Itt van például az amerikai Charlamagne tha God – kicsoda ő pontosan? Egy ellentmondásos, mégis befolyásos rádiós műsorvezető, akit nyers stílusa ellenére rengetegen kedvelnek és hallgatnak. De hogy csinálja?

 

1. Találd meg az igazi szenvedélyed

Mindenki a legaljáról indul. Legyen szó egy közkedvelt rádiós műsorvezetőről, vagy bárki másról. Charlamagne Dél-Karolinában kezdte a pályafutását, nem sokkal az után, hogy kiengedték a börtönből.

 

A férfi Wendy Williamstől kapott lehetőséget, akinek másfél éven keresztül ingyen dolgozott – ez azonban számára nem jelentett problémát, mert rájött, hogy a rádióiparban találta meg önmagát.

 

2. Légy önmagad

A közönség előtt állva ne próbálj más lenni – helyette legyen önbizalmad és bátorságod magadat adni. Kezdj saját magaddal és ne feltétlenül arra koncentrálj, amit a közönség hallani szeretne.

 

3. Ne rettenj meg a kihívásoktól

A jó tengerészek is viharban edződnek – ha az előző pont alapján magadat adod, nem garantált, hogy mindig minden úgy alakul majd, ahogy arra számítasz. A korábban említett Charlamagne is megtapasztalta ezt, mert csípős megjegyzései és cselekedetei gyakran forró helyzeteket idéztek elő, azonban mindig igyekszik észben tartani, hogy nem csupán a rádióiparnak, hanem a hallgatóinak is dolgozik.

 

4. Törekedj többre

Charlamagne a csúcson sem akarta abbahagyni, amit csinált. Az adásait rögzítette és feltöltötte őket a YouTubera, amikor valamilyen új téma ütötte fel a fejét. Ezek a videók tették híressé őt. A tanulság? Mindig próbálj valami újat kipróbálni, és mint ahogy azt már említettük, ne félj a kihívásoktól – az új lehetőségek akár a siker kulcsát is rejtegethetik magukban.
 

Mondd el a véleményed a cikkről, értékeld 1-5-ig!
Szavazatok száma: 0 https://www.matebalazs.hu/szemelyes-markaepites-4.html

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: Online marketing

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Gyorstippek az Instagram meghódításához marketingeseknek

2018-12-09

Facebook helyett Instagram? Egyre több online marketinges dönt így. Mutatjuk, hogyan pótold kiesett weboldal forgalmadat az Instagram marketing segítségével!   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!