Keresés

Menü

A személyes márkaépítés négy kulcsfontosságú része

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

A személyes márkaépítés négy kulcsfontosságú része

2017.07.24.

2017-07-24

MátéBalázs.hu

MátéBalázs.hu

A cikkben egy amerikai példát mutatunk be arról, mi kell ahhoz, hogy személyes márkádat hatékonyan építsd fel. Az online marketing tanácsadó válaszol.

A cikkben egy amerikai példát mutatunk be arról, mi kell ahhoz, hogy személyes márkádat hatékonyan építsd fel. 


„Ha az emberek kedvelnek, akkor figyelnek rád, de ha megbíznak benned, akkor üzletet is kötnek majd veled.” – Zig Ziglar.

 

A branding nem feltétlenül kizárólag csak céged termékeiről vagy szolgáltatásairól szólhat. Saját magadat is bemutathatod – ezt nevezik személyes brandingnek. A személyes branding segíthet legfontosabb személyes célod elérésében.

 

Itt van például az amerikai Charlamagne tha God – kicsoda ő pontosan? Egy ellentmondásos, mégis befolyásos rádiós műsorvezető, akit nyers stílusa ellenére rengetegen kedvelnek és hallgatnak. De hogy csinálja?

 

1. Találd meg az igazi szenvedélyed

Mindenki a legaljáról indul. Legyen szó egy közkedvelt rádiós műsorvezetőről, vagy bárki másról. Charlamagne Dél-Karolinában kezdte a pályafutását, nem sokkal az után, hogy kiengedték a börtönből.

 

A férfi Wendy Williamstől kapott lehetőséget, akinek másfél éven keresztül ingyen dolgozott – ez azonban számára nem jelentett problémát, mert rájött, hogy a rádióiparban találta meg önmagát.

 

2. Légy önmagad

A közönség előtt állva ne próbálj más lenni – helyette legyen önbizalmad és bátorságod magadat adni. Kezdj saját magaddal és ne feltétlenül arra koncentrálj, amit a közönség hallani szeretne.

 

3. Ne rettenj meg a kihívásoktól

A jó tengerészek is viharban edződnek – ha az előző pont alapján magadat adod, nem garantált, hogy mindig minden úgy alakul majd, ahogy arra számítasz. A korábban említett Charlamagne is megtapasztalta ezt, mert csípős megjegyzései és cselekedetei gyakran forró helyzeteket idéztek elő, azonban mindig igyekszik észben tartani, hogy nem csupán a rádióiparnak, hanem a hallgatóinak is dolgozik.

 

4. Törekedj többre

Charlamagne a csúcson sem akarta abbahagyni, amit csinált. Az adásait rögzítette és feltöltötte őket a YouTubera, amikor valamilyen új téma ütötte fel a fejét. Ezek a videók tették híressé őt. A tanulság? Mindig próbálj valami újat kipróbálni, és mint ahogy azt már említettük, ne félj a kihívásoktól – az új lehetőségek akár a siker kulcsát is rejtegethetik magukban.
 

címkék: Online marketing
2018 legfontosabb online marketing trendjei

2018 legfontosabb online marketing trendjei

2018-01-07

A Forbes angol oldala összeírta, melyek szerintük azok az online marketing trendek, melyek 2018-ban meghatározóak lesznek. Áttekintve a cikket sokat gondolunk mi is igaznak a magyar helyzetre, de azért ez egy speciális...

Hogyan küldhetsz törvényesen hírlevelet 2018-ban? Melyek az email marketing szabályai, melyet be kell tartanod? Megmutatjuk, mit kerülj el, mi az amit csinálhatsz, és mi az amit mindenképpen csinálnod kell, azért, hogy törvényes és eredménye legyél!

Email marketing? Így csináld törvényesen!

2018-01-06

Hogyan küldhetsz törvényesen hírlevelet 2018-ban? Melyek az email marketing szabályai, melyet be kell tartanod? Megmutatjuk, mit kerülj el, mi az amit csinálhatsz, és mi az amit mindenképpen csinálnod kell, azért, hogy...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!