notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Online gasztromarketing, online turizmus és vendéglátás marketing - Tippek, trükkök, trendek alkalmazása a gyakorlatban.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Tanfolyamok > Turizmus és vendéglátás marketing tanfolyam

Turizmus és vendéglátás marketing tanfolyam

Gasztromarketing,gasztromarketing, turizmus marketing, idegenforgalmi marketing

Induló tanfolyamok

Jelenleg nem indul tanfolyam.

Négy órás előadás mely során a turizmus és vendéglátás marketing területén, élvonalbeli éttermek és hotelekkel való közös munkánk során, sok év alatt megszerzett tapasztalatunk részleteit osztjuk meg veled. Gyere el tanfolyamunkra, hozd ki a maximumot marketing kommunikációdból!


Tudományos marketing a gyakorlatban tesztelve….

 

Ha egy hotel, étterem vagy valamilyen egyéb vendéglátóhely, idegenforgalmi egység igazgatójaként, marketing tanácsadójaként tevékenykedsz, akkor bizonyára tisztában vagy vele, hogy az online marketing időbe és pénzbe kerül, a hatékony marketing kommunikáció ugyanakkor elengedhetetlen a potenciális felhasználók eléréséhez.

 

Ahhoz, hogy a bámészkodót konvertáló vendéggé alakítsd, tudnod kell a kezedben lévő eszközöket célodhoz mérten, lehetőleg a konkurenciánál jobban alkalmazni. Mi erre tanítunk meg!

 

Az online marketing területén szerzett sok éves tapasztalatunk alatt megannyi iparágat volt szerencsénk megismerni. A hazai és külföldi vendéglátás és turizmus marketing változásait ügyfeleinkkel karöltve tapasztaltuk meg, számos hotel és étterem, idegenforgalmi egység marketing kommunikációjának kialakításában és megvalósításában játszottunk szerepet. Pontosan tudjuk, milyen bonyolult feladat lépést tartani az online világ változásaival, azonban azokat a lehetőségeket is jól ismerjük, amik még kiaknázatlanok, és csak rád várnak!

 

Folyamatos egyetemi és egyéb szakmai kutatásainkkal fel tudjuk venni a ritmust a digitális világ trendjeivel, tanfolyamunkon pedig megosztjuk a legfontosabb fogásokat és a leglényegesebb részleteket veled is!

 

Segítünk tisztán látni

Nem csak azt mutatjuk be, hogy melyek azok az eszközök, amik nem maradhatnak ki marketing stratégiádból, de bemutatjuk azok hatékony alkalmazását is. Vedd végre kezedbe az irányítást, törj a versenymezőny élére!

 

  • Az aktív online jelenlét alapjai a vendéglátás és turizmus marketingben
  • Eszközök a célcsoportod eléréséhez, költséghatékonyan
  • Vevő-mágnes weboldal kialakítása, az eredmények mérhetősége
  • Stratégiai alapok, amikre végre megkezdheted az építkezést
  • Keresőoptimalizálás, tartalommarketing, ahogy a nagyok csinálják
  • Speciális területek, amikről neked is tudnod kell
  • A közösségi média marketing legerősebb fegyverei

 

Akik már minket választottak

  • New York Kávéház
  • Salon Étterem
  • BRKLYN
  • Gólvonal Bisztró (Groupama Aréna)
  • Városliget Cafe
  • Bohém Étterem (MÜPA)
  • Pancso Pub
  • Pest-Buda Étterem és Hotel
  • Alsóörs Marina
  • Fenyves Marina
  • Ypsilon Cafe
  • Dunyha étterem
  • Akadémia Klub étterem

 

Online idegenforgalmi marketing tanfolyam – Részletek…

Az előadás során kávéval, üdítővel és szendviccsel kedveskedünk vendégeinknek. Az előadás után lehetőség nyílik személyes konzultációs időpont egyeztetésére.

 

Előadó: Máté Balázs, vezető marketing tanácsadó

 

Időpont:

 

Helyszín: Pólus Irodaház 1152. Budapest, Szentmihályi út 137.

 

Létszám: a tanfolyam minimum 8 fő részvételével indul.

 

Időbeosztás: 9:00 – 13:00

 

A regisztráció a tanfolyam díjának átutalásával válik érvényessé!

 

2100 Gödöllő, Kossuth Lajos utca 13. 3. em. 41.
2100 Gödöllő, Kossuth Lajos utca 13. 3. em. 41.
2017-12-07
2017-12-07
Máté Balázs
19000
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
286 119
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Directory

Egy olyan keresőszolgáltatás, ahol különböző jellegű weboldalak (például bizonyos...

Használhatóság

Milyen egyszerű egy felhasználó számára egy adott oldal navigálása és a keresett...

Megnyitási arány

Mi is az a megnyitási arány? A megnyitási arány azon emailek...

Elhelyezés szerinti célzás

Az elhelyezés szerinti célzás a Google AdWords kampányok egyik speciális lehetősége. A...

Felfedező hívás

Mi is az a felfedező hívás? A felfedező hívás az első hívás, amit egy kereskedő...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.