Keresés

Menü

Ismerd meg a gerillamarketing pontos jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Gerillamarketing


A gerillamarketinget, azaz annak angol megfelelőjét a „guerilla marketing” kifejezést Jay Conrad Levinson találta ki a 80-as években, és a következőképpen definiálta azt: „valamilyen promóciós tevékenység nem megszokott módon való folytatása nagyon alacsony költségvetésből”.

Egy háború során a „gerilla” taktikákat alkalmazó, általában hátrányban lévő katonák szokatlan, nem hagyományos módszerekkel igyekeznek felvenni a harcot az ellenséges csapatokkal. Az ilyesfajta gerilla hadviselésre általában a meglepetés ereje és a kisebb harci egységek mozgékonysága jellemző.

 

Gerillamarketing az online világban

A hátrányos helyzetben lévő katonai csapatokhoz hasonlóan a minimális költségvetéssel rendelkező online hirdetők is gerilla taktikákhoz folyamodhatnak, hogy felvegyék a harcot a nagyobb cégekkel.

A gerillamarketing tehát olyan marketing taktikákat jelent, amelyek hatékonyan képesek maximalizálni a profitot minimális befektetésekből.

Egy online hirdető minimális költségvetését több idő, erőfeszítés és kreativitás bevetésével ellensúlyozhatja.
 

címkék:
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!