Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Keresőmotor, azaz a Search Engine jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Keresőmotor


Mi az a keresőmotor és milyen keresőmotorok vannak?

Az internethasználók a keresőmotorokhoz fordulnak, ha szeretnének valamit megtalálni a világhálón.
Keresőmotorok például a Google, a Yahoo! és a Bing. A legtöbb keresőmotor kétfajta megjelenítési
opciót tesz lehetővé: a természetest (ingyenes) és a fizetettet.

 

Természetes keresőmotor

A természetesen listázott oldalak a keresőmotorok saját matematika képletei alapján jelennek meg,
egy több tényező által meghatározott sorrendben. Ezekért a helyezésekért nem lehet fizetni, a
pozíciót nem lehet pénzzel befolyásolni (habár bizonyos keresőmotoroknál magáért a természetes
listázásért is fizetni kell). A természetes listázásban habár nem lehet fizetni az előkelőbb rangokért,
de keresőoptimalizálással (SEO) elérheted, hogy jobb weboldalad helyezést érdemeljen ki a
keresőmotoroktól.

 

Fizetett keresőmotor

A fizetett hirdetések általában a természetes találatok felett vagy mellett helyezkednek el a találati
oldalon. Ezek a hirdetések leggyakrabban PPC alapúak.

címkék: Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás

4 growth hacking technika, amikkel a rangsorolás élére juthatsz

2018-12-13

A Growth Hacking leghatékonyabb technikája a keresőoptimalizálás. Ugyanakkor a szimpla SEO nem elég ahhoz, hogy elérd azt a szintet, amit Growth Hackingnek hívunk. Mi kell ehhez? Mutatjuk!

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!