Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

A telekonferencia jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Telekonferencia


A telekonferencia olyan konferencia, amely telefonon keresztül történik több, mint két résztvevő között.

Az internetes marketingben a telekonferenciáknak két főbb fajtáját különböztetjük meg

 

  1. Az egyik esetben a marketinges a konferencia házigazdájaként hívja meg ügyfeleit vagy feliratkozóit egy konferenciahívásra egy előre kitűzött időpontra, gyakran egy vendég előadóval, és ismerteti (vagy ismertetik) bizonyos marketing területek alapjait, néhány sikeres technikát, vagy éppen egy új terméket vagy szolgáltatást. Ilyen esetekben általában csak a házigazda és vendége vonalai nyitottak, a hallgatóké pedig le vannak némítva, hogy az előadás zavartalanul lefolyhasson.
     
  2. A másik esetben a telekonferencia egy kérdezz-felelek felépítésű előadás is lehet, amelyben egy tapasztalt marketinges válaszolja meg a hallgatók által feltett kérdéseket egy adott témakörön belül. Ilyenkor általában minden vonal nyitott.

     

Telefonos telekonferenciák esetén a meghívott hallgatók általában egy PIN kódot kapnak, amely beütésével csatlakozhatnak a híváshoz. Ennek célja, hogy a résztvevők száma ne haladjon meg egy bizonyos mennyiséget.

A telekonferenciák (és a webes konferenciák, vagy webináriumok) rendkívül hatékony eszközei lehetnek új termékek értékesítésére vagy a marketinges és feliratkozói közötti kapcsolat megerősítésére.
 

címkék: Online marketing

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Amit a linképítésről egy marketingesnek mindenképpen tudnia kell 2019-ben

2018-12-14

Három dolog biztos az életben: a halál, az adók és az, hogy a visszahivatkozások még mindig a Google legfontosabb keresőrangsorolási szempontjai közé tartoznak. Egyre nehezebb azonban ilyeneket szerezni. De mégis kell. Mit tehetsz tehát 2019-ben a linkmarketingben? Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!