Keresés

Menü

A telekonferencia jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Telekonferencia


A telekonferencia olyan konferencia, amely telefonon keresztül történik több, mint két résztvevő között.

Az internetes marketingben a telekonferenciáknak két főbb fajtáját különböztetjük meg

 

  1. Az egyik esetben a marketinges a konferencia házigazdájaként hívja meg ügyfeleit vagy feliratkozóit egy konferenciahívásra egy előre kitűzött időpontra, gyakran egy vendég előadóval, és ismerteti (vagy ismertetik) bizonyos marketing területek alapjait, néhány sikeres technikát, vagy éppen egy új terméket vagy szolgáltatást. Ilyen esetekben általában csak a házigazda és vendége vonalai nyitottak, a hallgatóké pedig le vannak némítva, hogy az előadás zavartalanul lefolyhasson.
     
  2. A másik esetben a telekonferencia egy kérdezz-felelek felépítésű előadás is lehet, amelyben egy tapasztalt marketinges válaszolja meg a hallgatók által feltett kérdéseket egy adott témakörön belül. Ilyenkor általában minden vonal nyitott.

     

Telefonos telekonferenciák esetén a meghívott hallgatók általában egy PIN kódot kapnak, amely beütésével csatlakozhatnak a híváshoz. Ennek célja, hogy a résztvevők száma ne haladjon meg egy bizonyos mennyiséget.

A telekonferenciák (és a webes konferenciák, vagy webináriumok) rendkívül hatékony eszközei lehetnek új termékek értékesítésére vagy a marketinges és feliratkozói közötti kapcsolat megerősítésére.
 

címkék: Online marketing
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!