Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Hogyan törölheted negatív Facebook véleményeidet?

Marketing Professzorok

Közösségi média marketing


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Hogyan törölheted negatív Facebook véleményeidet?

2018.11.07.

Szerző: Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan törölheted negatív Facebook véleményeidet?

Negatív véleményeket kapsz Facebook oldaladra? Úgy érzed, nem ezt érdemled? Segítünk, hogyan tudod ezeket törlöni, semlegesíteni! 3 millió Facebook rajongót kezelünk naponta, ezek alapján állítottunk össze neked egyszerű, gyakorlati tippeket, tanácsokat.


Az üzleti élet nem mindig igazságos. Vannak emberek, akik csak szórakozásból, vagy rosszindulatból próbálják elcsúfítani mások kemény munkával elért eredményeit. Meglehet, hogy te magad is mindent megteszel ügyfeleidért, időről időre mégis érkezik néhány ál-értékelés a Facebookra, amelyek lerontják átlagodat.

 

Az ilyen hamis vélemények piros lámpaként villogva tűnnek ki az előkelőbb értékelések közül, és veszélybe sodorhatják egy egyébként tisztességes márka vagy cég online hírnevét.

 

Szóval mit tehetsz a negatív Facebook vélemények ellen?

Nos, sajnos meglehetősen korlátozottak a lehetőségeid, ha szeretnél eltüntetni egy negatív értékelést Facebook oldaladról, de mindenek előtt gondolj bele, hogy míg néhány gyengébb vélemény teljesen természetes, egy tökéletes 5 csillagos átlag meglehetősen gyanús tud lenni.

 

Persze vannak olyan vélemények, amelyeket teljesen jogos, ha nem szeretnél oldaladon látni. Ilyenkor érdemes lépned.

 

Vélemények jelentése a Facebookon

Ez után keresd meg oldalad Vélemények menüjét, és azt a visszajelzést, amit jelenteni szeretnél. Kattints a három pontra a vélemény jobb felső sarkában, és válaszd a jelentés opciót az itt megjelenő menüben.

 

Sajnos ez egyáltalán nem biztosítja, hogy a Facebook el is távolítja majd a véleményt. A jelentéssel lényegében megjelölöd a véleményt elbírálásra, és várod, hogy a Facebook egyik alkalmazottja megvizsgálja azt.

 

Amennyiben az ellenőr úgy véli, hogy a vélemény szövege megsérti a Facebook közösségi alapelveit, akkor törlik a véleményt. Az alapelvek szerint tilos a gyűlöletbeszéd és a spamelés – viszont azt nem tiltja semmi, hogy egy elégedetlen ügyfél kieressze mérgét egy negatív vélemény formájában.

 

Érdemes továbbá észben tartani, hogy ha csak egy alacsony értékelést kapsz, de a felhasználó nem fűz hozzá semmilyen szöveges véleményt, akkor tényleg nem tehetsz semmit az ügy érdekében.

 

A jelentés tehát nem egy biztos gyógyír a rossz értékelésekre és véleményekre. Ha rendszeresen árasztják el ilyen negatív visszajelzések oldaladat, és tudod róluk, hogy alaptalanok/támadó jellegűek, akkor valami drasztikusabbra lesz szükséged…

 

Küzdj minden létező felhasználóval a pozitív véleményekért

A Marketing Professzorok közösségi média marketing részlege egy csomó felhasználót vet be ügyfelei érdekében, ha azokat jogtalan negatív támadás éri. Fenntartunk és üzemeltetünk Facebook felhasználókat, akiket ilyen helyzetben bevetünk. Bár ma már elég nehéz egy ilyen felhasználó felfuttatása és életben tartása, de az ilyen típusú, úgynevezett Facebook avatárokat te is létrehozhatsz. Ezek aztán pozitív irányba tudják befolyásolni a negatív véleményeket, ha megfelelő módon használod őket, még el is tűnnek majd a felhasználók szeme elől.

 

Ha szeretnéd közösségi média marketinged profi kezekben tudni, kérd ajánlatunkat itt! 3 millió Facebook felhasználót kezelünk naponta.

Ajánlatkérés



 

A vélemények kikapcsolása

Ha úgy érzed, minden veszve van, akkor utolsó mentőtaktikaként ki is kapcsolhatod a véleményeket Facebook oldaladon. Ne feledd, hogy ezzel csak elrejted a véleményeket oldaladról – nem törlöd őket. Később visszakapcsolhatod őket, és mindegyik visszatér majd úgy, ahogy volt.

 

  1. Oldalad beállításai között kattints a Sablonok és lapfülek menüre.
  2. Keresd meg a Vélemények lapfület a megjelenő listában.
  3. Kattints mellette a Beállításokra és kapcsold ki a fül láthatóságát.
  4. Ne felejtsd el menteni a változtatást!

 

Ugyanígy később visszakapcsolhatod a Vélemények lapfül megjelenítését, hogy minden korábbi vélemény és értékelés visszatérjen az oldaladra.

 

Hogyan érdemes reagálni a negatív és hamis véleményekre?

Habár a legtöbb pozitív véleményre nem muszáj közvetlenül reagálni (ha időd engedi, akkor csak segíthet), a negatív véleményeket soha nem szabad szó nélkül hagyni, akár jogosak, akár nem!

 

Valahányszor egy negatív vélemény érkezik oldaladra, nyilvánosan válaszolj rá, hogy minden más érdeklődő is lássa, hogy valóban odafigyelsz ügyfeleid visszajelzéseire. Kérdezd meg egy hozzászólásban, hogy hogyan javíthatnád a későbbiekben az ügyfél tapasztalatait a márkával, hogy megoldódjon ez a helyzet.

 

Lehet, hogy kiderül, hogy valóban márkád hibázott, vagy meglehet, hogy az ügyfél látja be, hogy rosszul ítélte meg a helyzetet, ha elmagyarázod, hogy pontosan mi is történt. Soha ne hibáztasd az ügyfelet – magyarázd el a helyzetet és kérj elnézést a kellemetlenségért. Ne ereszkedj odáig, hogy vitába szállj másokkal – az online hírneved forog kockán!

 

Használj fel minden (jogos) negatív véleményt, hogy tanulj az esetből, és a jövőben kiküszöböld ezeket a mulasztásokat saját részedről vagy a hibalehetőségeket az ügyfelek részéről.
 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: SMM
Milyen közösségi platformokon éri meg „marketingezni” 2019-ben?

Milyen közösségi platformokon éri meg „marketingezni” 2019-ben?

2018-11-14

Meghalt a Facebook? Az Instagram az új sztár? Érdemes-e jelen lenni a LinkedInen? Van értelme Magyarországon a Twitternek? Mi az a Foursquare? A Google Cégem tényleg mindent visz 2019-be? Muttajuk!  

Egy stabil YouTube marketing stratégia megalapozása a nézettség fellendítéséért

Egy stabil YouTube marketing stratégia megalapozása a nézettség fellendítéséért

2018-10-27

Használd ki a YouTube adta óriási lehetőséget: juss el milliókhoz videóidon keresztül! Mutatjuk, egy részletes és érthető útmutatóban, hogyan tudod fellendíteni csatornád nézettségét!  

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!