notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hogyan törölheted negatív Facebook véleményeidet?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > Hogyan törölheted negatív Facebook véleményeidet?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Hogyan törölheted negatív Facebook véleményeidet?


2018/11/07
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Negatív véleményeket kapsz Facebook oldaladra? Úgy érzed, nem ezt érdemled? Segítünk, hogyan tudod ezeket törlöni, semlegesíteni! 3 millió Facebook rajongót kezelünk naponta, ezek alapján állítottunk össze neked egyszerű, gyakorlati tippeket, tanácsokat.

Hogyan törölheted negatív Facebook véleményeidet?

Az üzleti élet nem mindig igazságos. Vannak emberek, akik csak szórakozásból, vagy rosszindulatból próbálják elcsúfítani mások kemény munkával elért eredményeit. Meglehet, hogy te magad is mindent megteszel ügyfeleidért, időről időre mégis érkezik néhány ál-értékelés a Facebookra, amelyek lerontják átlagodat.

 

Az ilyen hamis vélemények piros lámpaként villogva tűnnek ki az előkelőbb értékelések közül, és veszélybe sodorhatják egy egyébként tisztességes márka vagy cég online hírnevét.

 

Szóval mit tehetsz a negatív Facebook vélemények ellen?

Nos, sajnos meglehetősen korlátozottak a lehetőségeid, ha szeretnél eltüntetni egy negatív értékelést Facebook oldaladról, de mindenek előtt gondolj bele, hogy míg néhány gyengébb vélemény teljesen természetes, egy tökéletes 5 csillagos átlag meglehetősen gyanús tud lenni.

 

Persze vannak olyan vélemények, amelyeket teljesen jogos, ha nem szeretnél oldaladon látni. Ilyenkor érdemes lépned.

 

Vélemények jelentése a Facebookon

Pihengetünk?

Ez után keresd meg oldalad Vélemények menüjét, és azt a visszajelzést, amit jelenteni szeretnél. Kattints a három pontra a vélemény jobb felső sarkában, és válaszd a jelentés opciót az itt megjelenő menüben.

 

Sajnos ez egyáltalán nem biztosítja, hogy a Facebook el is távolítja majd a véleményt. A jelentéssel lényegében megjelölöd a véleményt elbírálásra, és várod, hogy a Facebook egyik alkalmazottja megvizsgálja azt.

 

Amennyiben az ellenőr úgy véli, hogy a vélemény szövege megsérti a Facebook közösségi alapelveit, akkor törlik a véleményt. Az alapelvek szerint tilos a gyűlöletbeszéd és a spamelés – viszont azt nem tiltja semmi, hogy egy elégedetlen ügyfél kieressze mérgét egy negatív vélemény formájában.

 

Érdemes továbbá észben tartani, hogy ha csak egy alacsony értékelést kapsz, de a felhasználó nem fűz hozzá semmilyen szöveges véleményt, akkor tényleg nem tehetsz semmit az ügy érdekében.

 

A jelentés tehát nem egy biztos gyógyír a rossz értékelésekre és véleményekre. Ha rendszeresen árasztják el ilyen negatív visszajelzések oldaladat, és tudod róluk, hogy alaptalanok/támadó jellegűek, akkor valami drasztikusabbra lesz szükséged…

 

Küzdj minden létező felhasználóval a pozitív véleményekért

A Marketing Professzorok közösségi média marketing részlege egy csomó felhasználót vet be ügyfelei érdekében, ha azokat jogtalan negatív támadás éri. Fenntartunk és üzemeltetünk Facebook felhasználókat, akiket ilyen helyzetben bevetünk. Bár ma már elég nehéz egy ilyen felhasználó felfuttatása és életben tartása, de az ilyen típusú, úgynevezett Facebook avatárokat te is létrehozhatsz. Ezek aztán pozitív irányba tudják befolyásolni a negatív véleményeket, ha megfelelő módon használod őket, még el is tűnnek majd a felhasználók szeme elől.

 

Ha szeretnéd közösségi média marketinged profi kezekben tudni, kérd ajánlatunkat itt! 3 millió Facebook felhasználót kezelünk naponta.

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.10.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


 

A vélemények kikapcsolása

Ha úgy érzed, minden veszve van, akkor utolsó mentőtaktikaként ki is kapcsolhatod a véleményeket Facebook oldaladon. Ne feledd, hogy ezzel csak elrejted a véleményeket oldaladról – nem törlöd őket. Később visszakapcsolhatod őket, és mindegyik visszatér majd úgy, ahogy volt.

 

  1. Oldalad beállításai között kattints a Sablonok és lapfülek menüre.
  2. Keresd meg a Vélemények lapfület a megjelenő listában.
  3. Kattints mellette a Beállításokra és kapcsold ki a fül láthatóságát.
  4. Ne felejtsd el menteni a változtatást!

 

Ugyanígy később visszakapcsolhatod a Vélemények lapfül megjelenítését, hogy minden korábbi vélemény és értékelés visszatérjen az oldaladra.

 

Hogyan érdemes reagálni a negatív és hamis véleményekre?

Habár a legtöbb pozitív véleményre nem muszáj közvetlenül reagálni (ha időd engedi, akkor csak segíthet), a negatív véleményeket soha nem szabad szó nélkül hagyni, akár jogosak, akár nem!

 

Valahányszor egy negatív vélemény érkezik oldaladra, nyilvánosan válaszolj rá, hogy minden más érdeklődő is lássa, hogy valóban odafigyelsz ügyfeleid visszajelzéseire. Kérdezd meg egy hozzászólásban, hogy hogyan javíthatnád a későbbiekben az ügyfél tapasztalatait a márkával, hogy megoldódjon ez a helyzet.

 

Lehet, hogy kiderül, hogy valóban márkád hibázott, vagy meglehet, hogy az ügyfél látja be, hogy rosszul ítélte meg a helyzetet, ha elmagyarázod, hogy pontosan mi is történt. Soha ne hibáztasd az ügyfelet – magyarázd el a helyzetet és kérj elnézést a kellemetlenségért. Ne ereszkedj odáig, hogy vitába szállj másokkal – az online hírneved forog kockán!

 

Használj fel minden (jogos) negatív véleményt, hogy tanulj az esetből, és a jövőben kiküszöböld ezeket a mulasztásokat saját részedről vagy a hibalehetőségeket az ügyfelek részéről.
 

SMM

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 104

Átlagos értékelés: 4.9




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.10.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
429 303
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Pixel webhely

Olyan webhelyek, amelyek pixelekre (képpontokra) vannak felosztva. Ezeket a pixeleket...

Felfedező hívás

Mi is az a felfedező hívás? A felfedező hívás az első hívás, amit egy kereskedő...

Kereskedelmi hirdetés

Ezek a hirdetések a Google és a Bing találatai oldalain is megjelennek a találatok feletti...

Back-end ajánlat

Back-end ajánlat az, amikor olyan felhasználónak kínálsz egy terméket vagy szolgáltatást,...

Partner

Egy partner olyan személy, aki egy második személytől (cégtől,...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.