Hogyan törölheted negatív Facebook véleményeidet?

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Hogyan törölheted negatív Facebook véleményeidet?

Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Negatív véleményeket kapsz Facebook oldaladra? Úgy érzed, nem ezt érdemled? Segítünk, hogyan tudod ezeket törlöni, semlegesíteni! 3 millió Facebook rajongót kezelünk naponta, ezek alapján állítottunk össze neked egyszerű, gyakorlati tippeket, tanácsokat.

Hogyan törölheted negatív Facebook véleményeidet?

Az üzleti élet nem mindig igazságos. Vannak emberek, akik csak szórakozásból, vagy rosszindulatból próbálják elcsúfítani mások kemény munkával elért eredményeit. Meglehet, hogy te magad is mindent megteszel ügyfeleidért, időről időre mégis érkezik néhány ál-értékelés a Facebookra, amelyek lerontják átlagodat.

 

Az ilyen hamis vélemények piros lámpaként villogva tűnnek ki az előkelőbb értékelések közül, és veszélybe sodorhatják egy egyébként tisztességes márka vagy cég online hírnevét.

 

Szóval mit tehetsz a negatív Facebook vélemények ellen?

Nos, sajnos meglehetősen korlátozottak a lehetőségeid, ha szeretnél eltüntetni egy negatív értékelést Facebook oldaladról, de mindenek előtt gondolj bele, hogy míg néhány gyengébb vélemény teljesen természetes, egy tökéletes 5 csillagos átlag meglehetősen gyanús tud lenni.

 

Persze vannak olyan vélemények, amelyeket teljesen jogos, ha nem szeretnél oldaladon látni. Ilyenkor érdemes lépned.

 

Vélemények jelentése a Facebookon

Ez után keresd meg oldalad Vélemények menüjét, és azt a visszajelzést, amit jelenteni szeretnél. Kattints a három pontra a vélemény jobb felső sarkában, és válaszd a jelentés opciót az itt megjelenő menüben.

 

Sajnos ez egyáltalán nem biztosítja, hogy a Facebook el is távolítja majd a véleményt. A jelentéssel lényegében megjelölöd a véleményt elbírálásra, és várod, hogy a Facebook egyik alkalmazottja megvizsgálja azt.

 

Amennyiben az ellenőr úgy véli, hogy a vélemény szövege megsérti a Facebook közösségi alapelveit, akkor törlik a véleményt. Az alapelvek szerint tilos a gyűlöletbeszéd és a spamelés – viszont azt nem tiltja semmi, hogy egy elégedetlen ügyfél kieressze mérgét egy negatív vélemény formájában.

 

Érdemes továbbá észben tartani, hogy ha csak egy alacsony értékelést kapsz, de a felhasználó nem fűz hozzá semmilyen szöveges véleményt, akkor tényleg nem tehetsz semmit az ügy érdekében.

 

A jelentés tehát nem egy biztos gyógyír a rossz értékelésekre és véleményekre. Ha rendszeresen árasztják el ilyen negatív visszajelzések oldaladat, és tudod róluk, hogy alaptalanok/támadó jellegűek, akkor valami drasztikusabbra lesz szükséged…

 

Küzdj minden létező felhasználóval a pozitív véleményekért

A Marketing Professzorok közösségi média marketing részlege egy csomó felhasználót vet be ügyfelei érdekében, ha azokat jogtalan negatív támadás éri. Fenntartunk és üzemeltetünk Facebook felhasználókat, akiket ilyen helyzetben bevetünk. Bár ma már elég nehéz egy ilyen felhasználó felfuttatása és életben tartása, de az ilyen típusú, úgynevezett Facebook avatárokat te is létrehozhatsz. Ezek aztán pozitív irányba tudják befolyásolni a negatív véleményeket, ha megfelelő módon használod őket, még el is tűnnek majd a felhasználók szeme elől.

 

Ha szeretnéd közösségi média marketinged profi kezekben tudni, kérd ajánlatunkat itt! 3 millió Facebook felhasználót kezelünk naponta.

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.03.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


 

A vélemények kikapcsolása

Ha úgy érzed, minden veszve van, akkor utolsó mentőtaktikaként ki is kapcsolhatod a véleményeket Facebook oldaladon. Ne feledd, hogy ezzel csak elrejted a véleményeket oldaladról – nem törlöd őket. Később visszakapcsolhatod őket, és mindegyik visszatér majd úgy, ahogy volt.

 

  1. Oldalad beállításai között kattints a Sablonok és lapfülek menüre.
  2. Keresd meg a Vélemények lapfület a megjelenő listában.
  3. Kattints mellette a Beállításokra és kapcsold ki a fül láthatóságát.
  4. Ne felejtsd el menteni a változtatást!

 

Ugyanígy később visszakapcsolhatod a Vélemények lapfül megjelenítését, hogy minden korábbi vélemény és értékelés visszatérjen az oldaladra.

 

Hogyan érdemes reagálni a negatív és hamis véleményekre?

Habár a legtöbb pozitív véleményre nem muszáj közvetlenül reagálni (ha időd engedi, akkor csak segíthet), a negatív véleményeket soha nem szabad szó nélkül hagyni, akár jogosak, akár nem!

 

Valahányszor egy negatív vélemény érkezik oldaladra, nyilvánosan válaszolj rá, hogy minden más érdeklődő is lássa, hogy valóban odafigyelsz ügyfeleid visszajelzéseire. Kérdezd meg egy hozzászólásban, hogy hogyan javíthatnád a későbbiekben az ügyfél tapasztalatait a márkával, hogy megoldódjon ez a helyzet.

 

Lehet, hogy kiderül, hogy valóban márkád hibázott, vagy meglehet, hogy az ügyfél látja be, hogy rosszul ítélte meg a helyzetet, ha elmagyarázod, hogy pontosan mi is történt. Soha ne hibáztasd az ügyfelet – magyarázd el a helyzetet és kérj elnézést a kellemetlenségért. Ne ereszkedj odáig, hogy vitába szállj másokkal – az online hírneved forog kockán!

 

Használj fel minden (jogos) negatív véleményt, hogy tanulj az esetből, és a jövőben kiküszöböld ezeket a mulasztásokat saját részedről vagy a hibalehetőségeket az ügyfelek részéről.
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!