Keresés

Menü

Az átirányítás, azaz a redirect jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Átirányítás


Az átirányítás azt jelenti, hogy a felhasználó nem pontosan arra az URL címre kerül, amelyet beírt böngészője címsorába, vagy amelyikre az a hivatkozás mutatott, amire rákattintott, hanem automatikusan egy másik URL-re terelődik át.

 

A forgalom ilyesfajta átirányításának több oka is lehet


A valódi URL cím egyszerűen túl hosszú és nem elég „szép”, így kevesebb felhasználó kattintana rá szívesen.
Egy webhely weboldala egy másik címre költözött, de vannak még erre az oldalra mutató hivatkozások. Hogy ezek a hivatkozások ne szakadjanak meg, a felhasználókat a webhely átirányítja az oldal új címére.


Marketing célokból, hogy a felhasználók automatikusan egy új, friss termék értékesítési oldalára kerülhessenek.
Az eredeti URL címen egyértelműen látszik, hogy partnerhivatkozás, ami könnyedén megváltoztatható vagy meghamisítható, így a partnert meg lehet fosztani a közvetítői díjától.

 

Példák az átirányításra

 

Például ha van egy partnerhivatkozásod, ami a következőképpen néz ki:

http://www.ujtermek.hu/.page.php?id=1234&u=egold&aff_id=12345

és nem akarod, hogy a végén látható „ID” (azonosító) látható és módosítható legyen, akkor egy helyettesítő, átirányító URL-ként is feltüntetheted, például az alábbi módon:

http://www.sajatoldal.com/xyz.html .

Ezen az új oldalon csak egy egyszerű kódot kell elhelyezned, amely átirányítja az összes felhasználót a fenti, hosszabb partner URL-re. Ezt azonnali és késleltetett átirányítással is meg lehet oldani. 
 

címkék: Online marketing
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!