Keresés

Menü

Minőségi pontszám, azaz a Quality Score (QS) jelentése, jellemzése és értelmezése az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Minőségi pontszám


Egy számban kifejezett minősítés, amelyet az AdWords különböző fiókelemekre (kampányok,
hirdetések, stb.) szab ki, azonban a fióktulajdonosok számára csak a kulcsszavakra jelenik meg. Ez a
pontszám 1 és 10 közötti skálán mozog. A Google ugyan nem teszi nyilvánossá a pontos képletet,
amellyel kiszámítja a minőségi pontszámot, de az értékelésnél használt három fő tényező közismert.

 

Ezek a következők:


 A hirdetés minősége
 A hirdetés relevanciája
 A landing oldal által nyújtott felhasználói élmény

címkék: Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!