Elveszett kutyák megtalálása a Facebook segítségével, állatvédők Facebook oldala

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Állatvédő vagyok, de egyre kevésbé segít a Facebook megosztás, mit tegyek?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Állatvédő vagyok, de egyre kevésbé segít a Facebook megosztás, mit tegyek?


2013/04/19
Máté Balázs

 

Régen, ha megosztottam egy elveszett kutya képét perceken belül megtaláltuk a gazdit, vagy új gazdát találtunk a gazdátlanoknak. Manapság már ez nem megy! Ilyen és hasonló válaszokat adtak egy felmérés résztvevői, melyet azért készített a Standard-Team Kft., hogy felmérje, melyek a legjobb módjai az állatvédelemnek. De miért nem segít a Facebook megosztás, és mi a teendő helyette? 
Állatvédő vagyok, de egyre kevésbé segít a Facebook  megosztás, mit tegyek?

 

 Marketing konzultáció és audit>

Kutyát posztoltál? Letiltalak!

Az elmúlt évben már érezhető volt a feszültség a Facebookon az állatokat megosztókkal szemben. Rengetegen kérdezték tőlünk is, mit tegyenek, tele van az üzenőfaluk eltűnt kutyával. Sokan csak az ismerős törlését látták egyetlen megoldásnak, igyekeztünk másképp segíteni ebben a cikkünkben. A kérdésekből illetve a felmérésből is látható, hogy nagyon sokaknak hatalmas ellenérzéseik alakultak ki, indulatviharokat keltve a kutyabarátok ellen. Letiltották, elrejtették, törölték egyre többen ismerőseiket, akik állatokról posztoltak. Spammé vált az állatposztolás. Ez semmiképpen nem lehet cél, hiszen így az ellenkezőjét érjük el annak, amit szeretnénk, sokan meggyűlölték a kutyákat Indulatok keletkeztek, ellentáborok álltak fel egy új vonal mellett, ami eddig nem létezett. Mit tehetünk tehát? 
 
>

A Facbook igenis jó az állatok megmentésére, ha helyesen használjuk!

A bevezetőben említett felmérésből kiderült: aki szeretne segíteni az állatokon, akit érdekel ez a téma, szívesen csatlakozna egy olyan csoporthoz, ami az állatok megmentéséért jött létre. Azok, akiket ez a téma nem érdekel, nem segítenének, 77%-ban letiltják, korábbi cikkünkben leírtak szerint elrejtik ismerőseiket, akik elveszett kutyát posztolnak ki. A kérdésre, mely azt firtatja, az idegesítené-e őket, ha állatokkal kapcsolatos Facebook oldalakat népszerűsítenének ismerőseik idővonalukon, irritálná-e őket, a válasz csak 14%-ban volt igen. A válasz és a marketing stratégia így tehát egyértelmű! A Kutyák érdekében állatbarát oldalakat, csoportokat kell létrehozni, és azokat népszerűsíteni. A helyzet méregfogát azzal húzhatjuk ki, ha azokat, akik valóban akarnak és tudnak segíteni, áttereljük egy tematikus oldalra. Ők látni fogják posztjainkat, reagálnak rá. Azokat, akiket ez idegesít, nem dühítjük tovább, hiszen az állatos oldalak népszerűsítését már elfogadják, így emberi kapcsolataink sem sérülnek, így tudjuk szegény, elveszett állatok sorsát is jobban segíteni! Példaként javaslok egy ilyen oldalt, ahova lehet csatlakozni, ha érdekel a téma, kattints ide, és csatlakozz!
 
 

Ha már van ilyen oldalad, és azt szeretnéd népszerűsíteni, gyere el Facebook alapok tanfolyamunkra, és megtudhatod, mit kell tenned a sok százezer rajongós oldal eléréséért! Részlettekért kattints ide!

 
 
Facebook

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 149

Átlagos értékelés: 5.0




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.02.28-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
70 414
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Adatkezelés

Mit is jelent az adatkezelés? Az adatkezelés az adatok begyűjtésének, feljegyzésének és...

Pók

A keresőmotorok pókjai végzik a weboldalak és minden összekapcsolt aloldal átvizsgálását....

Ismeretségi hálózat

A közösségi média egy külön fajtája. Az ismertségi hálózat weboldalakon a...

Email kampány

Mit is az email kampány jelentése?   Az email kampány egy olyan marketingüzeneteket...

Legfelső szintű tartomány

A kifejezést gyakran TLD-nek (Top Level Domain) szokás rövidíteni. A TLD-t...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.