Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Napi elosztás (Day Parting) az online marketing szakszótárban

Marketing Professzorok

Napi elosztás (Day Parting)


Tömören a napi elosztásról

A napi elosztás lényege, hogy a reklámok csak a nap bizonyos időszakaiban, illetve a hét bizonyos
napjain kerülnek megjelenítésre. Ezen kívül esetenként a licitált keresőszavak és a reklámok is
megváltozhatnak az alapján, hogy a hét melyik napján és annak melyik időszakában jelennek meg.

 

Napi elosztás, azaz a Day Parting célja

Ennek az a célja, hogy lehetőleg főleg annak a célközönségnek jelenjenek meg a reklámok, akik nem feleslegesen kattintanak a PPC reklámokra. Ezt saját kezűleg, vagy automatikusan is be lehet állítani a legtöbb reklámrendszeren belül, a közösségi oldalakon azonban még nem épült ki teljesen ez a funkció.

címkék: Marketing stratégia, Online marketing

Miért nincs meg egymás nélkül a PPC és a keresőoptimalizálás?

2018-12-17

Ha azt hiszed, választanod kell a SEO és a PPC (Google Ads) között, nagyon tévedsz. Ha bármelyiket is magába használod, elesel azoktól a fontos előnyöktől, melyekről következő cikkünkben írtunk!  

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!