Keresés

Menü

Napi elosztás (Day Parting) az online marketing szakszótárban

Marketing Professzorok

Napi elosztás (Day Parting)


Tömören a napi elosztásról

A napi elosztás lényege, hogy a reklámok csak a nap bizonyos időszakaiban, illetve a hét bizonyos
napjain kerülnek megjelenítésre. Ezen kívül esetenként a licitált keresőszavak és a reklámok is
megváltozhatnak az alapján, hogy a hét melyik napján és annak melyik időszakában jelennek meg.

 

Napi elosztás, azaz a Day Parting célja

Ennek az a célja, hogy lehetőleg főleg annak a célközönségnek jelenjenek meg a reklámok, akik nem feleslegesen kattintanak a PPC reklámokra. Ezt saját kezűleg, vagy automatikusan is be lehet állítani a legtöbb reklámrendszeren belül, a közösségi oldalakon azonban még nem épült ki teljesen ez a funkció.

címkék: Marketing stratégia, Online marketing
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!