Keresés

Menü

Napi elosztás (Day Parting) az online marketing szakszótárban

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Napi elosztás (Day Parting)


Tömören a napi elosztásról

A napi elosztás lényege, hogy a reklámok csak a nap bizonyos időszakaiban, illetve a hét bizonyos
napjain kerülnek megjelenítésre. Ezen kívül esetenként a licitált keresőszavak és a reklámok is
megváltozhatnak az alapján, hogy a hét melyik napján és annak melyik időszakában jelennek meg.

 

Napi elosztás, azaz a Day Parting célja

Ennek az a célja, hogy lehetőleg főleg annak a célközönségnek jelenjenek meg a reklámok, akik nem feleslegesen kattintanak a PPC reklámokra. Ezt saját kezűleg, vagy automatikusan is be lehet állítani a legtöbb reklámrendszeren belül, a közösségi oldalakon azonban még nem épült ki teljesen ez a funkció.

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!