Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Ismerd meg a dupla opt-in kifejezés pontos jelentését a Máté Balázs online marketing szaktanácsadó által összeállított szakaszótárból!

Marketing Professzorok

Dupla opt-in


Amikor valaki megadja a szükséges adatait egy webhely feliratkozási oldalán, azzal feliratkozik egy hirdető vagy egy cég email listájára, és ezzel külön engedélyt ad rá, hogy a hirdető vagy cég marketing emaileket küldjön neki. Az email spamek (levélszemét) létezése azonban némileg kockázatossá teszi ezt. Gyakran előfordul ugyanis, hogy egy feliratkozó spamnek nézi azt a hírlevelet, amelyre ő maga iratkozott fel korábban. Persze előfordulhat, hogy azóta megfeledkezett erről, vagy meggondolta magát.

 

Ennek megelőzésére alkalmazható a dupla opt-in, amely egy másodlagos megerősítési lépést is tartalmaz, ahol a feliratkozó személynek másodjára is bele kell egyeznie, hogy felkerüljön az email listára.

 

Ez a következőképen működik:

 

 

  • Egy személy megadja nevét és email címét egy webhely feliratkozási oldalán, majd elküldi azt (ezt nevezik opt-in folyamatnak).
  • Ezzel aktivál egy automata válaszküldőt, amely egy automatikus emailt küld a megadott email címére. Ez az email értesíti a felhasználót, hogy feliratkozott egy email listára. Az üzenetben egy hivatkozás található, amelyre a címzettnek rá kell kattintania, megerősítve ezzel, hogy valóban ő volt az, aki önszántából feliratkozott az email listára. Ez a második opt-in lépés.
     

Számos automata válaszküldő rendszernél alapkövetelmény, hogy minden feliratkozónak végig kell haladnia ezen a kétrétegű megerősítési folyamaton. Amennyiben valamely felhasználó kihagyja a második lépést, automatikusan lekerül az adott cég email listájáról. 
 

címkék: Hatékony honlapüzemeltetés

Miért nincs meg egymás nélkül a PPC és a keresőoptimalizálás?

2018-12-17

Ha azt hiszed, választanod kell a SEO és a PPC (Google Ads) között, nagyon tévedsz. Ha bármelyiket is magába használod, elesel azoktól a fontos előnyöktől, melyekről következő cikkünkben írtunk!  

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!