Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

A kattintásonkénti kereset (EPC) jelentése, jellemzése és magyarázata a Máté Balázs online marketing szaktanácsadó által összeállított szakszótárban.

Marketing Professzorok

Kattintásonkénti kereset


Az EPC, azaz a kattintásonkénti kereset (vagy kereset per kattintás) egy PPC hirdetésekkel kapcsolatos kifejezés. 

 

Az EPC két jelentése:


Amikor egy partnerterméket vagy CPA ajánlatot PPC hirdetéssel reklámoznak, az EPC-t az összkereset (bizonyos időtartamon belüli) összes kattintással való elosztásával lehet kiszámolni.

 

Példa az EPC-re

 

Tegyük fel, hogy egy ebookot reklámozol (közvetítesz) a Google AdWords-ön keresztül. Az ebook ára 500 Ft, a közvetítői díj pedig 50%, tehát minden általad közvetített eladott könyvvel 250 Ft-ot keresel. Az értékesítési oldal a látogatók 4%-át konvertálja át vásárlókká, tehát 25 hirdetésedre kattintó személyre van szükséged, hogy egyetlen könyv értékesítésre kerüljön a te közvetítéseddel. Az EPC ebben az esetben 250 / 25 = 10 Ft. 
Ha tehát profitot szeretnél termelni ebből, akkor olyan kulcsszavakat kell megcéloznod, amelyek kattintásonkénti költsége (CPC) kisebb, mint 10 Ft. Minél alacsonyabb a CPC, annál nagyobb profitra tehetsz szert. 

 

Egy AdSense, vagy bármilyen PPC hirdetéseket megjelenítő webhely tulajdonosa számára az EPC egyszerűen azt az összeget jelenti, amennyit a tulajdonos egyetlen hirdetésre (egy látogató által) való kattintás után keres.
 

címkék: Hatékony honlapüzemeltetés, Online marketing

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Amit a linképítésről egy marketingesnek mindenképpen tudnia kell 2019-ben

2018-12-14

Három dolog biztos az életben: a halál, az adók és az, hogy a visszahivatkozások még mindig a Google legfontosabb keresőrangsorolási szempontjai közé tartoznak. Egyre nehezebb azonban ilyeneket szerezni. De mégis kell. Mit tehetsz tehát 2019-ben a linkmarketingben? Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!