notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Sikeres online marketing a sport világában – Bemutatjuk Szecsei Szilárd történetét

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Sikeres online marketing a sport világában – Bemutatjuk Szecsei Szilárd történetét

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Sikeres online marketing a sport világában – Bemutatjuk Szecsei Szilárd történetét


2014/04/07
Máté Balázs, online marketing tanácsadó
Két éve Szecsei Szilárdról alig lehetett valamit találni az online térben, ma a közösségi média marketing segítségével tölt meg edzőtermeket. Elmondjuk, mi történt, mi kellett ehhez. Minden sportban érdekeltnek érdemes elolvasnia ezt az interjút!
 
Sikeres online marketing a sport világában – Bemutatjuk Szecsei Szilárd történetét
 
Szecsei Szilárd a küzdősportok bajnoka volt. Fekete öves Kyokushin mester, aki K1-ben és Kyokushin küzdelemben is végigverekedte Európát, aktív versenyzői  pályafutásának 16 éve alatt. Ennek ellenére, annak idején, amikor először találkoztam vele, rágogléztam a nevére, elvétve hozott ezekből az eredményekből párat. Nem is csodálható mindez, hiszen Szilárd hozzáállása az Internethez és a self PR-hoz nem hogy semmilyen, sokkal inkább negatív volt: Hagyjatok már ezzel a sz@r internettel, nem érdekel az egész, nem nekem való! Nem vagyok az a magamutogatós ember, csak a munka érdekel, itt az edzőteremben. – mondta még pár hónapja. 
Kétség kívül színvonalas munkát végzett, kicsiny közössége szerette, és követte őt. Ezek közé tartoztam én is. Sokszor és sokat vasaltam Internet ellenes nézeteit, létező példákat hozva. Talán az utolsó példám volt az, mely változást hozott. Elmeséltem neki, hogy van Budapesten egy autókereskedő, talán ti is ismeritek, aki a Facebook segítségével lett valaki, emelkedett ki többi neppertársa közül. Ez az ember NEM jobb kereskedő, mint mások, valószínűleg jobb, olcsóbb autói sincsenek, nem tett mást, mint nap mint nap posztolt Facebook oldalán. A közönségének, saját személyiségének megfelelő vicces témákat. Nem is csinálja, csinálta igazán jól (elég sokan, sőt, hatalmas bakikat követ el, de már az, hogy kiállít a nagyvilág elé és azt mondta, én vagyok ez, szólok hozzátok rajongótábort hozott neki. A rajongótábor pedig hírnevet. Ezt a srácot azóta TV adásokba hívják szakértőnek, mivel ő lett AZ autókereskedő. Nem tudása, nem szakértelme, csupán ismertsége miatt, melyet a Facebook hozott neki, melybe rengeteg munkát tett. Igaz, a gyakran hibás kommunikációjával (vallási, politikai témák posztolása, melynek nincs helyen céges Facebook oldalon) sok ellenséget is szerzett magának. Az eredmény azonban az ismertség és a nettó haszon. Nos, ha egy ilyen ember gyönyörűen megél a Facebook segítségével, Szilárd számára ez maga lehet a Kánaán. Visszahúzódó személyisége volt az egyetlen gát, nem akarta magát „mutogatni”. Nagy nehezen beadta azonban a derekát, készítettem neki egy weboldalt (kattints ide nézd meg te is). Majd egy Facebook oldalt is készített neki egyik rajongója. Egy évvel később, most, megkérdeztük Szilárdot, milyen eredményt hozott ez neki. 
 
 

Szeretnéd megtanulni te is, mit kell tenned ahhoz, hogy beinduljon az üzleted az online marketing segítségével? Gyere el Facebook alapok tanfolyamunkra, és minden tudás birtokába jutsz! Részletekért kattints IDE!

 
 

Szecsei Szilárd a Fegyencedzés-Fegyencjóga közösségi média marketing eredményeiről

2013. áprilisában egy lány, aki az edzéseimre járt készített nekem egy Face oldalt. Ő is kezelgette egészen szeptemberig 198 rajongónk volt éppen, amikor Balázsék átvették a kezelését. Nem sok értelmét láttam az egész Facebookozásnak… A Marketing Maffia kezelésében azonban megugrott a rajongószám. Két hónap alatt elértük a 4500 rajongót. Elkezdett pezsegni is az élet az oldalon, jöttek a kérdések, emberek százai lájkolgatták posztjainkat. Időm ezentúl sem volt ezzel foglalkozni, ezért a teljes oldal kezelését a Marketing Maffiára bíztam, persze a szakmai kérdésekben mindig én adtam és adom az iránymutatást, válaszolom meg a kérdéseket, ha rajtuk keresztül is. 
 

Milyen eredményt hozott ez a 4500 rajongó? 

Pihengetünk?
 
Nem gondoltam, hogy egy helyi üzletben (Gödöllőn vannak az edzések) segíthet egy ilyen nagy nemzetközi oldal, mint a Facebook. Így annak örültem, hogy egy kupacban tudhatom azokat, akik járnak hozzám edzésre, illetve az aktív és pezsgő közösségi oldal jó fényt vet rám. Aki rám keres, láthatja, hogy valódi érdeklődés van aziránt, amit csinálok. Amikor azonban elkezdtek jönni az emberek az edzésimre úgy, hogy a Facebook és a weboldalamra hivatkoztak, megtérülni látszott a befektetésem. Amikor elkezdtem Budapesten edzéseket tartani, akkor ért ez igazi meglepetés. A Madárfészekben tartott első edzésemen teltház volt, csupán az online marketing aktivitásnak köszönhetően. 
 

Miben látod a Marketing Maffia sikerességének kulcsát a te esetedben?

A komplexitásban és azokban az erőforrásokban, amikkel csak ők rendelkeznek, ilyen a másfél millió Facebook rajongó és a saját újságjaik, portáljaik, amelyek nagyon eredményesen tudnak tolni egy reklámkampányt. Komplexitás alatt pedig azt értem, hogy teljes körűen és önállóan kezelnek mindent, a weboldaltól kezdve a szórólapokon át a Facebook oldal vezetéséig. Mindenre van emberük és eszközük, kompletten leveszik az ember válláról a marketing tevékenységet, az ötleteléstől a megvalósításig. 
 
Szecsei Szilárd ma így már három helyen tart Fegyencedzés és Fegyencjóga órákat, teltházzal, folyamatosan bővülő rajongói táborral. Különleges és hatékony edzési módszere nem csak kimagasló motivációs képességének köszönheti sikerét, büszkék vagyunk arra, hogy mi is részesei vagyunk ennek a dinamikus és gyors fejlődésnek! Szilárd weblapját itt tekintheted meg! 
 
Online marketing

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 93

Átlagos értékelés: 5.0




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.06.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
258 061
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Webhelytérkép

Mi az a webhelytérkép? A webhelytérkép egy webhely...

Szövegíró

Mit csinál egy szövegíró? A marketing világában a...

TrueView hirdetés

A Google AdWords-ön belül készített videóhirdetés. A TrueView...

Leadfogó oldal

A leadfogó oldal (gyakran squeeze page, vagyis “beszorított oldal”) egy...

CSS

Mi az a CSS? A CSS az angol „cascading style sheets” kifejezés...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.