Keresés

Menü

Sokakat zavar, hogy Facebook reklámjaik ellenőrzése nem olyan teljes körű, mint a Google Adwords esetében, azonban erre a problémára is van már megoldás a Power Editor személyében. Ez egy olyan ingyenes Google Chrome kiegészítő, amellyel sokkal mélyreható

Marketing Professzorok

Közösségi média marketing


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Facebook reklámok professzionálisan – a Power Editor bemutatása

2013.04.21.

Szerző: Máté Balázs és Szóró Ákos online marketing tanácsadó

Facebook reklámok professzionálisan – a Power Editor bemutatása

 

Sokakat zavar, hogy Facebook reklámjaik ellenőrzése nem olyan teljes körű, mint a Google Adwords esetében, azonban erre a problémára is van már megoldás a Power Editor személyében. Ez egy olyan ingyenes Google Chrome kiegészítő, amellyel sokkal mélyrehatóbban lehet beállítani kampányaink minden részletét. Nézzük is, mit kínál a Power Editor!

 

A Power Editor letöltése

A kiegészítő használata csak Google Chrome böngészővel lehetséges, ezért a Chrome Web Store-ból kell letölteni. Az első indításnál megadhatjuk, hogy melyik regisztrációnkhoz férhetünk hozzá a Power Editorral, és azon belül azt is, hogy mely oldalakhoz.
 

Facebook Kampány feltöltése Power Editorral

A kampányok letöltése után megjelenik az összefoglaló képernyő, ahol a kampányok legfrissebb statisztikáit láthatjuk, valamint a különböző célközönségeket is megtekinthetjük. Ezen a felületen hozhatunk létre új kampányt is, melyet egyszerűen a „Create Campaign” gombbal kezdhetünk el. Ezután a felület alján megjelenő új kampány résznél adhatóak meg a kampány információi, mint a kampány ideje és büdzséje.
 

Facebook Hirdetések létrehozása Power Editorral

Reklám létrehozására a kampányok felületén lehetséges. Az „Ads” feliratra kattintva készíthetünk reklámokat már meglévő kampányainkhoz, ahol a kampány létrehozásához hasonlóan kell kitöltenünk a hirdetés információit, képet feltölteni. Hirdetéseink képeit feltölthetjük egy adatbázisba, melynek előnye, hogy új hirdetés létrehozásánál már csak a feltöltött képek közül kell válogatnunk, és nem kell minden egyes alkalommal újra feltöltenünk egy-egy képet. A hirdetés megjelenése után lehetőségünk van beállítani ugyanazokat a targetálási lehetőségeket, melyek az egyszerű Facebook hirdetések létrehozásánál is adottak.
 

Változások feltöltése

A kampányok, reklámok indításához, és a már működő kampányok változtatásához az Upload gombok kell megnyomnunk. Fontos, hogy a gomb megnyomása nélkül nem lépnek érvénybe a változások, így mindenképp ellenőrizzük, hogy beállításaink végeztével kattintsunk a feltöltés gombra.
 

Facebook Kampány statisztikák Power Editorral

A  főképernyőn is láthatjuk kampányaink statisztikáinak összefoglalását, azonban részletesebb statisztikákért is hozzáférhetünk minden kampányunk kapcsán. Ehhez fiókunk nevére kell kattintani a bal felső sarokban, majd a lenyíló menüben kiválasztani a megfelelő kampányt. Itt kampányonként megtekinthetjük azok statisztikáját, költségvetését, és a hozzá tartozó reklámokat is. Itt dátum szerint is megtekinthetjük a statisztikákat: kiválaszthatunk egy nekünk tetsző időintervallumot (elmúlt hét, hónap), de saját időszakot is választhatunk a dátumok megadásával. 
 

A Power Edtior Testre Szabása

Attól függően, hogy mennyi információt szeretnénk látni kampányunkról, megszabhatjuk, hogy azokból melyek jelenjenek meg. Ezt az „Options” fül „Settings” menüpontjára kattintva tehetjük meg, ahol beállíthatjuk a kampányok, reklámok és a közönség részeken belül megjelenítendő beállításokat, így elég csak azokkal dolgoznunk, melyek szükségesek számunkra.
 
 
 

Ha szeretnél többet megtudni a Facebook hasznlatáról, gyere el Facebook alapok tanfolyamunkra, és tanuld meg, mi vezet az eredményességhez! Részletekről tájékozódj itt:Facebook alapok  tanfolyam! 

 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: SMM
Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

A közösségi médiumok a politika játszóterévé váltak. Milyen veszélyeket rejt ez Rád és a társadalmunkra nézve? Kik és hogyan uralják ma ezeket a médiumokat, és mire használják őket?

A közösségi média politikai veszélyei

2018-10-07

A közösségi média életünk szerves részévé vált az elmúlt évtized alatt. A különböző platformok sokaknál átvették a hagyományos médiumok (televízió, rádió, nyomtatott média) szerepét, és ma már sokkal fontosabb szerepet játszanak hétköznapjainkban, mint amikor még csak ismerőseink...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!