Keresés

Menü

Sokakat zavar, hogy Facebook reklámjaik ellenőrzése nem olyan teljes körű, mint a Google Adwords esetében, azonban erre a problémára is van már megoldás a Power Editor személyében. Ez egy olyan ingyenes Google Chrome kiegészítő, amellyel sokkal mélyreható

Marketing Professzorok

Közösségi média marketing


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Facebook reklámok professzionálisan – a Power Editor bemutatása

2013.04.21.

Szerző: Máté Balázs és Szóró Ákos online marketing tanácsadó

Facebook reklámok professzionálisan – a Power Editor bemutatása

 

Sokakat zavar, hogy Facebook reklámjaik ellenőrzése nem olyan teljes körű, mint a Google Adwords esetében, azonban erre a problémára is van már megoldás a Power Editor személyében. Ez egy olyan ingyenes Google Chrome kiegészítő, amellyel sokkal mélyrehatóbban lehet beállítani kampányaink minden részletét. Nézzük is, mit kínál a Power Editor!

 

A Power Editor letöltése

A kiegészítő használata csak Google Chrome böngészővel lehetséges, ezért a Chrome Web Store-ból kell letölteni. Az első indításnál megadhatjuk, hogy melyik regisztrációnkhoz férhetünk hozzá a Power Editorral, és azon belül azt is, hogy mely oldalakhoz.
 

Facebook Kampány feltöltése Power Editorral

A kampányok letöltése után megjelenik az összefoglaló képernyő, ahol a kampányok legfrissebb statisztikáit láthatjuk, valamint a különböző célközönségeket is megtekinthetjük. Ezen a felületen hozhatunk létre új kampányt is, melyet egyszerűen a „Create Campaign” gombbal kezdhetünk el. Ezután a felület alján megjelenő új kampány résznél adhatóak meg a kampány információi, mint a kampány ideje és büdzséje.
 

Facebook Hirdetések létrehozása Power Editorral

Reklám létrehozására a kampányok felületén lehetséges. Az „Ads” feliratra kattintva készíthetünk reklámokat már meglévő kampányainkhoz, ahol a kampány létrehozásához hasonlóan kell kitöltenünk a hirdetés információit, képet feltölteni. Hirdetéseink képeit feltölthetjük egy adatbázisba, melynek előnye, hogy új hirdetés létrehozásánál már csak a feltöltött képek közül kell válogatnunk, és nem kell minden egyes alkalommal újra feltöltenünk egy-egy képet. A hirdetés megjelenése után lehetőségünk van beállítani ugyanazokat a targetálási lehetőségeket, melyek az egyszerű Facebook hirdetések létrehozásánál is adottak.
 

Változások feltöltése

A kampányok, reklámok indításához, és a már működő kampányok változtatásához az Upload gombok kell megnyomnunk. Fontos, hogy a gomb megnyomása nélkül nem lépnek érvénybe a változások, így mindenképp ellenőrizzük, hogy beállításaink végeztével kattintsunk a feltöltés gombra.
 

Facebook Kampány statisztikák Power Editorral

A  főképernyőn is láthatjuk kampányaink statisztikáinak összefoglalását, azonban részletesebb statisztikákért is hozzáférhetünk minden kampányunk kapcsán. Ehhez fiókunk nevére kell kattintani a bal felső sarokban, majd a lenyíló menüben kiválasztani a megfelelő kampányt. Itt kampányonként megtekinthetjük azok statisztikáját, költségvetését, és a hozzá tartozó reklámokat is. Itt dátum szerint is megtekinthetjük a statisztikákat: kiválaszthatunk egy nekünk tetsző időintervallumot (elmúlt hét, hónap), de saját időszakot is választhatunk a dátumok megadásával. 
 

A Power Edtior Testre Szabása

Attól függően, hogy mennyi információt szeretnénk látni kampányunkról, megszabhatjuk, hogy azokból melyek jelenjenek meg. Ezt az „Options” fül „Settings” menüpontjára kattintva tehetjük meg, ahol beállíthatjuk a kampányok, reklámok és a közönség részeken belül megjelenítendő beállításokat, így elég csak azokkal dolgoznunk, melyek szükségesek számunkra.
 
 
 

Ha szeretnél többet megtudni a Facebook hasznlatáról, gyere el Facebook alapok tanfolyamunkra, és tanuld meg, mi vezet az eredményességhez! Részletekről tájékozódj itt:Facebook alapok  tanfolyam! 

 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: SMM
A Tinderen csajozni, pasizni sokaknak túl direkt. Sokan gondolják, akinek már így kell párt találnia, az gáz. Van azonban egy közösségi média, az Instagram, ami hihetetlenül jó a párkapcsolatok építésére, mégsem ezt a táblát tűzte ki ajtajára. Ha diszkrét

Hogyan flörtölj az Instagramon? Mutatjuk!

2018-06-13

A Tinderen csajozni, pasizni sokaknak túl direkt. Sokan gondolják, akinek már így kell párt találnia, az gáz. Van azonban egy közösségi média felület,...

A 2018-as Instagram hashtag útmutató

A 2018-as Instagram hashtag útmutató

2018-06-06

Manapság ritka számba mennek azok az Instagram bejegyzések, amelyek leírása nem tartalmaz legalább egy hashtaget – ennek pedig jó oka van. Általánosságban nézve azok a bejegyzések (az Instagramon), amelyek legalább...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!