Sokakat zavar, hogy Facebook reklámjaik ellenőrzése nem olyan teljes körű, mint a Google Adwords esetében, azonban erre a problémára is van már megoldás a Power Editor személyében. Ez egy olyan ingyenes Google Chrome kiegészítő, amellyel sokkal mélyreható

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Facebook reklámok professzionálisan – a Power Editor bemutatása

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Facebook reklámok professzionálisan – a Power Editor bemutatása


2013/04/21
Máté Balázs és Szóró Ákos online marketing tanácsadó

 

Sokakat zavar, hogy Facebook reklámjaik ellenőrzése nem olyan teljes körű, mint a Google Adwords esetében, azonban erre a problémára is van már megoldás a Power Editor személyében. Ez egy olyan ingyenes Google Chrome kiegészítő, amellyel sokkal mélyrehatóbban lehet beállítani kampányaink minden részletét. Nézzük is, mit kínál a Power Editor!
Facebook reklámok professzionálisan – a Power Editor bemutatása

 Marketing konzultáció és audit>

A Power Editor letöltése

A kiegészítő használata csak Google Chrome böngészővel lehetséges, ezért a Chrome Web Store-ból kell letölteni. Az első indításnál megadhatjuk, hogy melyik regisztrációnkhoz férhetünk hozzá a Power Editorral, és azon belül azt is, hogy mely oldalakhoz.
 
>

Facebook Kampány feltöltése Power Editorral

A kampányok letöltése után megjelenik az összefoglaló képernyő, ahol a kampányok legfrissebb statisztikáit láthatjuk, valamint a különböző célközönségeket is megtekinthetjük. Ezen a felületen hozhatunk létre új kampányt is, melyet egyszerűen a „Create Campaign” gombbal kezdhetünk el. Ezután a felület alján megjelenő új kampány résznél adhatóak meg a kampány információi, mint a kampány ideje és büdzséje.
 

Facebook Hirdetések létrehozása Power Editorral

Reklám létrehozására a kampányok felületén lehetséges. Az „Ads” feliratra kattintva készíthetünk reklámokat már meglévő kampányainkhoz, ahol a kampány létrehozásához hasonlóan kell kitöltenünk a hirdetés információit, képet feltölteni. Hirdetéseink képeit feltölthetjük egy adatbázisba, melynek előnye, hogy új hirdetés létrehozásánál már csak a feltöltött képek közül kell válogatnunk, és nem kell minden egyes alkalommal újra feltöltenünk egy-egy képet. A hirdetés megjelenése után lehetőségünk van beállítani ugyanazokat a targetálási lehetőségeket, melyek az egyszerű Facebook hirdetések létrehozásánál is adottak.
 

Változások feltöltése

A kampányok, reklámok indításához, és a már működő kampányok változtatásához az Upload gombok kell megnyomnunk. Fontos, hogy a gomb megnyomása nélkül nem lépnek érvénybe a változások, így mindenképp ellenőrizzük, hogy beállításaink végeztével kattintsunk a feltöltés gombra.
 

Facebook Kampány statisztikák Power Editorral

A  főképernyőn is láthatjuk kampányaink statisztikáinak összefoglalását, azonban részletesebb statisztikákért is hozzáférhetünk minden kampányunk kapcsán. Ehhez fiókunk nevére kell kattintani a bal felső sarokban, majd a lenyíló menüben kiválasztani a megfelelő kampányt. Itt kampányonként megtekinthetjük azok statisztikáját, költségvetését, és a hozzá tartozó reklámokat is. Itt dátum szerint is megtekinthetjük a statisztikákat: kiválaszthatunk egy nekünk tetsző időintervallumot (elmúlt hét, hónap), de saját időszakot is választhatunk a dátumok megadásával. 
 

A Power Edtior Testre Szabása

Attól függően, hogy mennyi információt szeretnénk látni kampányunkról, megszabhatjuk, hogy azokból melyek jelenjenek meg. Ezt az „Options” fül „Settings” menüpontjára kattintva tehetjük meg, ahol beállíthatjuk a kampányok, reklámok és a közönség részeken belül megjelenítendő beállításokat, így elég csak azokkal dolgoznunk, melyek szükségesek számunkra.
 
 
 

Ha szeretnél többet megtudni a Facebook hasznlatáról, gyere el Facebook alapok tanfolyamunkra, és tanuld meg, mi vezet az eredményességhez! Részletekről tájékozódj itt:Facebook alapok  tanfolyam! 

 

SMM

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 109

Átlagos értékelés: 4.9




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.02.28-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
63 214
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Tartalomfüggő hirdetés

A tartalomfüggő hirdetés a PPC hirdetések egyik fajtája, első sorban...

Kétszintes program

A kétszintes programok keretein belül a partnerek a saját...

Említés

Amikor márkád említésre kerül egy weboldalon. Az ilyen említések remek alkalmat biztosítanak...

GSP

Olyan Google Display Hálózati kampányok, amik lehetővé teszik az email marketingesek...

Szűrőbuborék

A „filter bubble” (filter/szűrőbuborék) egy olyan intellektuális...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.