Keresés

Menü

A 7 legfontosabb online marketing trend 2017-ben!

Marketing Professzorok

Online Marketing


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Íme a 7 legfontosabb online marketing trend 2017-ben!

2016.12.05.

Szerző: Tóth Beáta

Online marketing trendek 2017

A 2016-os év kiemelkedő eredményeket produkált az online marketing világában, azonban nem dőlhetünk elégedetten hátra- az ipar szélsebesen fejlődik tovább. Ha nem követjük a trendeket könnyen lemaradhatunk, és ennek bevételeink láthatják kárát.Milyen újdonságokat hozhat számunkra az új év? Tippek és tendenciák a 2017-es év online marketing stratégia kialakításához.


Íme a 7 legfontosabb online marketing trend 2017-ben!


 


1.    A Pokémon Go jött, látott, győzött!


Kevesen gondolták, hogy a Pokémon Go megjelenésekor, hogy bevételi rekordot fog dönteni. A játék napi 10 millió dolláros forgalmat generált, és emberek százezreit bírta rá olyan cselekvéssorozatokra, melyek megdöbbentették a nagyközönséget.
A Pokémon Go marketingkommunikációra gyakorolt nagy hordereje abban rejlik, hogy a marketinges szakma a játék által ízelítőt kapott abból milyen lehetőségek vannak a kiterjesztett valóság (augmented reality- AR) világában. A felhasználók készen állnak a kiterjesztett valóság használatára, és egyre több márka jön ki kifejezetten AR-re fejlesztett játékokkal, hirdetésekkel.


2.    Live Video Streaming őrület


A közösségi média felhasználók egyre inkább az élő tartalmakra kíváncsiak, melyekbe bekapcsolódva részesei lehetnek az adott eseménynek. A gyors internetnek, és a fejlett mobileszközöknek hála a közvetítések minősége élvezhető. A live video streaming használatának felfelé ívelő tendenciáját jól mutatja, hogy egyre több énekes, színész használja saját image-nek menedzselésére, sőt az idei év volt az első elnöki vita az USA-ban, amely élőben követhető volt.


3.    Adatvizualizációs eszközök használatának és piacának bővülése


Egy vérbeli marketingesnek a lételeme az adat: ki, hol, mit, mennyiért vásárol? Rengeteg információval rendelkezünk a fogyasztóinkról, de azok értelmezése még mindig akadályokba ütközik. A piacon már jelenleg is vásárolhatunk olyan programokat, melyek elemzéssel egybekötve vizuálisan tárják szemünk elé az adatokat. A 2017-es évben a technológia egyre kifinomultabb lesz, és az iparág fejlődésével követni fogja a megnövekedett igényeket.


4.    A natív hirdetések robbanásszerű népszerűsége


Igen, jól látod. 2017-ben a natív hirdetéseké lesz a főszerep, annak ellenére, hogy ez nem egy új keletű eszköz. Ezt a trendet a fogyasztó diktálja: mivel egyre többen használnak AdBlock-ot, ezért az okos és agyafúrt marketingeseknek más utakat kell találniuk célcsoportjaikhoz. A natív hirdetések 2017-ben szofisztikáltabbak lesznek, és azok a nagy brandek is használni fogják, akik eddig elzárkóztak ettől.


5.    Tudatosabb célzás a részpiacokon


Az online marketing világában a rendelkezésre álló fogyasztók száma többé-kevésbé állandónak mondható, azonban az iparág fejlődésével egyre több cég dönt úgy, hogy kiveszi a részét a tortából- és sajnos a versenytársaink is megjelennek a piacon. Mit tehetünk? A megoldás, hogy a részpiacokra célzunk, és egy szűkebb demográfiai körnek készítünk tartalom specifikus kampányokat.


6.    Élmények nyújtása, amik magukkal ragadják a közönséged


Az embereknek igényük van arra, hogy részévé váljanak annak, amit olvasnak, és a külvilágot elfelejtve olyannyira belemerüljenek, hogy elfelejtsék, hogy éppen egy laptop előtt ülnek, vagy éppen a telefonjukon böngésznek. A virtuális valóság (VR) és a kiterjesztett valóság (AR) mindkettő jó technika ennek elérésére, azonban ne felejtsük el, hogy vannak más lehetőségek is. Az élő videó bejelentkezések, workshopok, webináriumok mind mind lehetőséget adnak arra, hogy aktivizáld a közönséged. A legfontosabb, hogy lépj velük interakcióba- és éreztesd velük, hogy valami nagy és fontos dolognak a részesei.


7.    Koncentrált tartalmak közlése


A kutatások már bizonyították, hogy az internet felhasználók nagy többsége az információit a világról leginkább a social media felületeken szerzi. A nagy tömegű híráradatban a figyelmünket nem kötik le a hosszú cikkek, ezért minden marketingesnek meg kell tanulnia tömören, lényegretörően és legfőképpen figyelemfelkeltően fogalmaznia. 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: Online marketing
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Kulcsfontosságú számadatok a digitális marketing világából

Kulcsfontosságú számadatok a digitális marketing világából

2018-10-13

20 pontban összeszedtük a világból a legfontosabb témakörökben megjelent publikációk eredményeit, melyek egyértelműen megmutatják, mit, hogyan csinálj. Közösségi média marketing, keresőmarketing, email marketing és mobil marketing trendek miért TÉNYEK alapján.   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!