Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Virtuális ingatlan, azaz a Virtual Real Estate jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Virtuális ingatlan


A virtuális ingatlan olyan webhelyekre utal, amelyek egy személy vagy egy cég tulajdonát képezik, működtetésük célja pedig a profittermelés. A kifejezés John Reese-től, a világ egyik legsikeresebb és leghíresebb online marketingesétől származik.

 

Mi a lényege?

Indítasz egy új webhelyet, amelyet aztán bármilyen tetszőleges módon reklámozni kezdesz, hogy forgalmat csalogass rá. A webhelynek persze valamilyen módon profitot kell tudnia termelnie, hiszen erről szólnak a virtuális ingatlanok. Leggyakrabban ez a jövedelemforrás valamilyen hirdetés lesz, például az AdSense, vagy más, hasonló jellegű hirdetési hálózat segítségével. Azonban egy ilyen webhely használható akár a jövedelmező partnerkínálatok, és CPA-kínálatok népszerűsítésére, vagy leadek bevonzására bizonyos réspiacokon belül (majd később ezen leadek eladása az adott réspiacon belül működő szervezeteknek).

 

A pénzkeresés céljából létrehozott webhelyek azonban már akkoriban sem számítottak újdonságoknak, amikor a „virtuális ingatlan” kifejezés megszületett – de akkor mégis miért volt szükség új nevet adni nekik?

 

Mi a különbség?

A két fogalom közötti különbség a marketinges alapvető szándékában mutatkozik meg. Hagyományos értelemben a webhely egy olyan eszköz, amely célja egy létező termék vagy szolgáltatás népszerűsítése és eladása egy bizonyos réspiacon belül, az interneten keresztül.

 

Ezzel szemben egy virtuális ingatlanra koncentráló marketingesnek nincs eladásra szánt terméke. Az ő szándéka az, hogy egy olyan webhelyet építsen, amely képes pénzt termelni számára, ehhez pedig egy profitálható réspiacot keres magának. Miután rátalált erre, kialakít egy olyan, tartalmakban gazdag webhelyet, amelyet aztán a hirdetések platformjaként használhat.

 

Sokan nem állnak meg egyetlen réspiacnál, és újabb és újabb virtuális ingatlanokat hoznak létre, további profit reményében – ezekből épül fel egy úgynevezett „virtuális ingatlan birodalom”.
 

címkék: Marketing stratégia, Online marketing

Miért nincs meg egymás nélkül a PPC és a keresőoptimalizálás?

2018-12-17

Ha azt hiszed, választanod kell a SEO és a PPC (Google Ads) között, nagyon tévedsz. Ha bármelyiket is magába használod, elesel azoktól a fontos előnyöktől, melyekről következő cikkünkben írtunk!  

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!