Teljes körű online marketing audit, valamint online marketing stratégia kialakítása

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Online marketing audit és stratégia kialakítása

Online marketing audit és stratégia kialakítása


Teljes körű online marketing audit, valamint online marketing stratégia kialakítása

 

Teljes körű online marketing auditelemzés, és éves online marketing stratégia kialakítása… Nagy falatnak hangzik? Pedig a siker titka éppen ezen az első, legfontosabb lépésen áll vagy bukik! Ha nem szeretnél kihagyni semmit, ha szeretnéd online marketing stratégiád valóban hatékonyra kialakítani – és meg is érteni annak működését – bízd profikra.

 

Szolgáltatásunk keretén belül elemezzük eddigi online jelenléted és tevékenységed, majd kialakítjuk stratégiád úgy, hogy akkor is értsd hasznát, ha soha nem foglalkoztál még marketinggel!

 

Szeretnéd tudni, milyen marketing stratégiát javasolnánk mi a Te cégednek? 1998-óta gyűjtjük a tapasztalatokat, több mint 500 cégnél dolgoztunk már ki hatékony, jól működő online marketinget. Marketing auditunkon megtudhatod, mit csinálnak jól, mit rosszul marketingeseid. A tapasztalatok alapján rövid és hosszú távú online marketing stratégiát dolgozunk ki Neked, melyet ha akarsz megvalósítasz magad, ha akarod, segítünk. Kattints ide, és vedd fel velünk a kapcsolatot most!
 
 

Marketing Professzorok Kft. – Cégünkről

 
A Marketing Professzorok Kft. 15 éves szakmai múltra tekint vissza a marketing területén belül, amely idő alatt a cég és munkatársai rengeteg tapasztalatot szereztünk. Célunk ügyfeleink számára olyan komplex, mérhető online marketing tanácsadást adni, amelynek hatékonysága konkrét számokban, konverziókban mutatkozik meg. Hitvallásunk a tudományos marketing végzése – amelyet szintén gyakorlunk: Máté Balázs vezető tanácsadó, a Szent István Egyetemen folytatott kutatásai és előadásai során nem csak a gyakorlatban végzi a marketing szakmát – de annak tudományos hátterét is folyamatosan kutatja.

 

A Marketing Professzorok (MP) komplex BTL kommunikációs ügynökség, mely teljes körűen képes ellátni egy marketing osztály feladatait. Keresőoptimalizáló szakember, szövegíró, AdWords és Facebook kampányok menedzsmentje, weboldal üzemeltetés, PR kommunikáció, és sok más területre van specialistánk. A munkát minden esetben egy marketing tanácsadó fogja össze, aki az adott egységnél legalább havonta egyszer megjelenik, és beszámol az adott hónap eredményeiről illetve a cég dedikált munkatársaival megtervezik a következő hónap akciótervét.

 

Azt, hogy pontosan milyen mennyiségű munkát végez a MP az első hónapban lefolytatásra kerülő marketing auditon feltártak alapján, az azt követő stratégia kidolgozása során tudjuk megállapítani, illetve az audit tapasztalatait összegző prezentáción az Ön képviselőivel az igényeknek megfelelően egyeztetni. Itt kerül tehát meghatározásra a szükséges/igényelt havi óraszám tehát, illetve a mi médiumainknak a használata. Rendelkezünk ugyanis 9 online újsággal, melyeknek összességében havonta 3 millió olvasója van. Ezt részben az a 1,5 millió Facebook rajongó adja, amelyek saját, tematikus Facebook oldalainkban az elmúlt 7 év alatt összegyűjtöttünk. Nekik kiposztolva a cikkeinket, illetve ügyfeleink oldalaira írt cikkeket, jelentősen tudjuk emelni a látogatottságot és a konverziók számát, különösen költséghatékonyan. Marketing stratégiánkra alapvetően jellemző a konverzió központú akciótervek végrehajtása.

 

A stratégia tervezésekor a munkát tehát két fázisra osztjuk:

 

  1. marketing audit és stratégiai tervezés
  2. Havi szintű akciótervek és marketing osztály szolgáltatás

 

 

Mit kapsz az online marketing audit és a stratégia megrendelésével?

 

Az online marketing audit és stratégia (OMST) két részre bontható.

 

Az audit…

Az auditálás során kielemezzük Céged teljes online jelenlétét a rendelkezésünkre bocsátott információk alapján: kezdve a felhasznált eszközöktől azok hatékonyságának elemzéséig. A munka során feltárjuk azokat a pozitívumokat, amelyeket érdemes megtartani kommunikációja során – és természetesen azokat a negatívumokat, hiányosságokat is, amelyre nagyobb hangsúlyt érdemes fordítani.

 

 

Az online marketing audit során kielemezzük tehát:

 

  • jelenlegi weboldalad a keresőoptimalizálási és egyéb marketing szempontokat figyelembe véve
  • online megjelenéseid, azok hatékonyságát
  • a közösségi média marketing tevékenységed
  • a fizetett hirdetéseid hatékonyságát, felépítését
  • egyéb kommunikációs törekvéseid, eszközeid (hírlevél, PR cikkek, linkgyűjtés, stb.)

 

 

Az online marketing stratégia…

Az audit során feltártak alapján a dokumentum második részeként egy teljes körű online marketing stratégiát készítünk Neked. Ebben részletesen elemezzük, hogy milyen eszközöket érdemes használnod a hatékony online megjelenés érdekében, és kifejtjük, hogy ezek milyen összefüggést mutatnak a szakmában.

 

Az online marketing stratégia önmagában is használható – semmilyen kötelezettséget nem támasztunk eléd ezen szolgáltatásunk megrendelésekor!

 

Ha felkeltettük érdeklődésed, és szeretnéd megrendelni online marketing audit és stratégia szolgáltatásunkat – vagy csak kérdésed van – kattints IDE, és kérd ajánlatunkat!

Legfrisebb cikkek:

Vissza a főoldalra

Hatékony honlapüzemeltetés Honlapkészítés Marketing stratégia Online marketing SEO, keresőoptimalizálás SMM

Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Szerzői jog

A szerzői jog egy olyan szabályok összessége, amelyek egy személy...

Black Hat SEO - Fekete Kalapos SEO

Mi az a Black Hat SEO? A Black Hat SEO vagy furcsa magyar fordításban a Fekete Kalapos SEO (nem...

Spam

Jelenthet emailen keresztül küldött adatot vagy keresőmotorok megvezetése...

Ajánlólevél

Az ajánlólevél egy önkéntes vallomás egy magánszemélytől vagy szervezettől, amely egy...

AMP

AMP: Gyorsított mobiloldalak Az AMP a Google „Accelerated Mobile Pages”...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás – mit is jelent ez, hogy hoz ez üzletet?

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell venni. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy olyan fonalat, mely olyan, akár ingyenes reklámot hoz cégünknek, annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR tanácsadás is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a apóságok minden szeme rajtunk, a legkisebb félrelépésre milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamaokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyzve vállalatoknál.

Keresőoptimalizálás tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO ismét a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése kis időre megrendült, a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét megdönthetetlenül vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük, vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.