Keresés

Menü

Miért fontos a konverziós arány optimalizálás? Mit kell tennünk ennek érdekében? A konverziós arány optimalizálás (Conversion Rate Optimization) meghatározása a marketing szótárban.

Marketing Professzorok

Konverziós arány optimalizálás


Konverziós arány optimalizálása

Attól függően, hogy mi számít konverziónak egy weboldalon, különböző lépéseket tehetünk a konverziós arány, azaz a Conversion Rate javítása érdekében. 

 

Mit értünk hát ez alatt?

Célunk a konverziós arány optimalizálással, hogy a lehető legtöbb felhasználó olyan műveleteket végezzen el az oldalon, amelyek számunkra fontosak.

 

Példa a konverziós arány optimalizálásra

Vegyünk például egy webshopot, ahol egyszerűen leegyszerűsíthetjük a vásárlás folyamatát, ha a vásárlóknak kevesebb lépést kell megtenniük a terméktől a rendelésig.

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!