Keresés

Menü

Miért fontos a konverziós arány optimalizálás? Mit kell tennünk ennek érdekében? A konverziós arány optimalizálás (Conversion Rate Optimization) meghatározása a marketing szótárban.

Marketing Professzorok

Konverziós arány optimalizálás


Konverziós arány optimalizálása

Attól függően, hogy mi számít konverziónak egy weboldalon, különböző lépéseket tehetünk a konverziós arány, azaz a Conversion Rate javítása érdekében. 

 

Mit értünk hát ez alatt?

Célunk a konverziós arány optimalizálással, hogy a lehető legtöbb felhasználó olyan műveleteket végezzen el az oldalon, amelyek számunkra fontosak.

 

Példa a konverziós arány optimalizálásra

Vegyünk például egy webshopot, ahol egyszerűen leegyszerűsíthetjük a vásárlás folyamatát, ha a vásárlóknak kevesebb lépést kell megtenniük a terméktől a rendelésig.

címkék: Facebook, Hatékony honlapüzemeltetés, Honlapkészítés, Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás
Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

2018-09-14

Keservesen próbálkozol weboldalad keresőoptimalizálásával, de nem hozza az eredményeket? A régi technikák már nem működnek, igaz? Mutatjuk a...

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

2018-09-09

A keresőoptimalizálásnak az on-site SEO-tól kezdve a linkmarketingig temérdek ága van, amelyek mind külön figyelmet igényelnek a siker eléréséhez. Sokaknak...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!