notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Ingyenes, jogtiszta képeket szeretnél webhelyedre? Ezeket a stock fotós oldalakat ajánljuk!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > Ingyenes, jogtiszta képeket szeretnél webhelyedre? Ezeket a stock fotós oldalakat ajánljuk!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Ingyenes, jogtiszta képeket szeretnél webhelyedre? Ezeket a stock fotós oldalakat ajánljuk!


2018/01/15
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Neked is gondot jelent, honnan szerezz ingyenes, jogtiszta, de minőségi fotókat blogbejegyzéseidhez, weboldaladhoz, marketing anyagaidhoz? Összeszedtük neked az összes olyan ingyenes stock fotó oldalt, amit mi is ajánlani tudunk! 

Ingyenes, jogtiszta képeket szeretnél webhelyedre? Ezeket a stock fotós oldalakat ajánljuk!

Biztosan veled is előfordult már, hogy böngészés közben egy olyan fényképpel találtad szemben magad, ami egyszerűen tökéletesen illett volna következő blogbejegyzésedhez, vagy webhelyed valamely oldalára.

 

Sokan ilyenkor gondolkodás nélkül mentik is le ezeket a fotókat, és már pakolják is fel őket saját tartalmaik kiegészítése céljából. A probléma az, hogy ez úgy ahogy van illegális tevékenységnek számít. Ezek a képek az őket készítő cég vagy személy tulajdonai, és kizárólag nekik van joguk bármilyen formában felhasználni őket.

 

Mindegy, hogy egy névtelen blogger készítette őket a csütörtöki ebédjéről, vagy a Louis Vuitton rakta ki őket a Facebookra – nincs jogod felhasználni őket.

 

Szeretnél Te is időben felkészülni a legnagyobb trendekre, vagy úgy érzed, a jelenleginél jobban is kiaknázhatnád az online marketing lehetőségeit? Tanfolyamaink pontosan ebben segítenek, tudj meg többet róluk ITT!

 

Mit kell tudni a szerzői jogokról?

Kezdjük ott, hogy a szerzői jogok szerint pénzügyileg felelősségre vonható vagy, ha jogvédett képeket (vagy bármilyen más grafikai elemet) használsz webhelyeden.

 

„De…” – nincs „de”. Egyszerűen lehetetlen olyan kifogást találni, ami meghatná az illetékeseket. Senkit sem érdekel, ha…

  • …hivatkozol az eredeti képre és megemlíted a fényképészt.
  • …webhelyeden nem üzleti jellegű tevékenységet folytatsz, vagy nem keresel pénzt vele.
  • …nem ártó szándékkal tetted.
  • …a kép a webdesignered egyik saját képe.
  • …jogi nyilatkozat van a webhelyeden.
  • …a kép nem a szervereden van, hanem csak beágyazott tartalomként szerepel a webhelyen.
  • …valamilyen közösségi oldalon találtad.
  • …nem teljes felbontású.
  • …egy csomó más oldalon is láttad, hogy használják.

 

Hacsak nincs külön felmutatható engedélyed a kép (vagy grafika) felhasználására, akkor nem használhatod azt.

 

De akkor honnan szerezzek jó minőségű képeket tartalmaimhoz?

Pihengetünk?

A legbiztonságosabb megoldás egyszerűen saját fényképeket készíteni. Persze ez nem minden vállalkozás számára opció, hiszen időigényes és a megfelelő felszerelés jóval drágább, mint jogokat vásárolni egy-egy képhez. Sok esetben pedig egyszerűen nincs lehetőség olyan fényképet csinálni, amilyenre szükséged lenne.

 

Szerencsére temérdek olyan webhely létezik, ahol %-ban ingyenes fényképeket kereshetsz, amiket aztán szabadon felhasználhatsz személyes vagy akár üzleti célokra is. Az alábbi lista legtöbbje ilyen stock adatbázis, azonban a felhasználási engedélyek eltérhetnek egy-egy webhely között, ezért ha megtetszik egy, akkor legalább annyit érdemes megvizsgálni, hogy a fénykép módosítható-e, mielőtt felhasználnád azt, illetve hogy kötelező-e megjelölni a fényképészt a felhasználáskor. Jó böngészést!

 

Picjumbo

Unsplash

Death to the Stock Photo

Jay Mantri

Magdeleine

Getrefe

Gratisography

Foodie’s Feed

Picography

Splitshire

Skitterphoto

IM Free

Lime Lane Photography

Pixabay

Life of Pix

Moveast

Stokpic 

Public Domain Archive

New Old Stock

Pexels

Snapwire Snaps

Kaboompics

FancyCrave

StockSnap

Startup Stockphotos

Negative Space

ISO Republic

Franken Fotos

Designers Pics

Cupcake

Bucketlisty

Epicantus

Splashbase

Photo Collections

TookAPic

Shutteroo

Barn Images

Good Stock Photos

cc0.photo

MMT

Photocrops

Travel Coffee Book

Rawpixel

Creative Convex

Re:splashed

Titiana Foto

The Light Painter’s Loft

CreateHER Stock

OneLeft Media

Burst

Hatékony honlapüzemeltetés

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.11.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
479 583
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Z-Index

Mi az a z-index?   A CSS z-index tulajdonságával...

Reszponzív hirdetés

A reszponzív hirdetések automatikusan módosítják saját méretüket, megjelenésüket...

Vásárlási feltételek

Mit is jelentenek a vásárlási feltételek? A...

Közös vállalkozás

A közös vállalkozás vagy közös...

Kilépő pop-up

Egy olyan Pop-up, amely akkor jelenik meg, amikor a látogató megpróbálja...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.