Keresés

Menü

Neuromarketing jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Neuromarketing


Egy viszonylag fiatal marketingterület, amely idegtudomány segítségével igyekszik megjósolni a
fogyasztói viselkedést. A neuromarketing figyelembe veszi az agy marketing taktikákra adott
reakcióit, és főleg az agy „jutalomközpontjának” vizsgálatával igyekszik olyan marketing kampányokat
létrehozni, amelyekre a fogyasztók pozitívan reagálhatnak.

címkék: Marketing stratégia, Online marketing
Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

2018-09-14

Keservesen próbálkozol weboldalad keresőoptimalizálásával, de nem hozza az eredményeket? A régi technikák már nem működnek, igaz? Mutatjuk a...

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

2018-09-09

A keresőoptimalizálásnak az on-site SEO-tól kezdve a linkmarketingig temérdek ága van, amelyek mind külön figyelmet igényelnek a siker eléréséhez. Sokaknak...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!