Keresés

Menü

Szeretnél jó helyen lenni a Google-ben, de nincs időd kivárni a keresőoptimalizálás eredményességét? Van megoldás: Google Adwords!

Marketing Professzorok

Hatékony honlapüzemeltetés


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Szeretnél jó helyen lenni a Google-ben, de nincs időd kivárni a keresőoptimalizálás eredményességét? Van megoldás: Google Adwords!

2013.03.20.

Szerző: Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Szeretnél jó helyen lenni a Google-ben, de nincs időd kivárni a keresőoptimalizálás eredményességét? Van megoldás: Google Adwords!

Forrás: matebalazs.hu

 

Az AdWords a Google reklámozási terméke, mellyel hirdetések adhatóak fel, amiket a Google a keresési listákban, illetve más weboldalakon helyez el. Ezek cost-per-click (CPC) hirdetések, ami azt jelenti, hogy a hirdető a reklámra való kattintások száma után fizet. Az AdWords a Google fő bevételi forrása, ami nem csoda, hiszen már bármilyen keresés során fizetett hirdetéseket is listáz a kereső. Na de minek az AdWords ha van keresőoptimalizálás? A SEO nem egy rövid folyamat, különösen nem nehezebb, gyakran használt esetén. Addig, amíg a keresőoptimalizálás beérik, használd az AdWordsöt! De lássuk milyen lehetőségeket rejt nagyvonalakban a Google AdWords!
 

 

A Google AdWords előnyei, hátrányai

Az AdWords bizony sok pénzt is felemészthet, főleg, ha hozzá nem értő kezek használják. Ha okosan használjuk, akkor azonban nagyon kiváló eszköz lehet akár direkt üzletszerzésre, cégünk forgalmának növelésére is. Alapvetően mindenkinek azt ajánljuk, készíttessen keresőoptiamlizált weboldalt, mely organikusan jól jön a Google találati listáján, de mindaddig, míg ez be nem érik, illetve bizonyos olyan kifejezésekre, melyekre nem sikerül rögtön az elsőnek lennünk a találati listában, hasznos eszköz az AdWords. Érdekes lehet azonban az összevetés a Facebook hirdetésekkel, és azok célozhatóságával (nem, kor, lakhely, érdeklődési kor stb.) Erről a Hogyan hozzuk ki a legtöbbet Google AdWords kampányunkból? című cikkünkben írunk, olvasd el azt is! 
 
 

 

Ha szeretnéd megtanulni költséghetékonyan használni a Google AdWordsöt,  gyere el honlap üzemeltetési tanfolyamunkra, ahol mindent megtudhatsz, amit tudni lehet! Részletekért kattints ide!

 
 
 
Jelen cikkünk csak első fejezete az Adwordsöt bemutató cikksorozatunknak, ma csak az alapokkal foglalkoznánk. Nézzük meg  először, hogyan is néz ki az Adwords kezelőfelülete. 
 
 

A Google AdWords főoldala

Itt látható a Google AdWords fiókunk pillanatképe, kampányaink áttekintése, a fontosabb adatok és értékelések. Mint a Google Analytics esetében, itt is kiválaszthatjuk, hogy milyen időszakot szeretnénk vizsgálni. Ezt a jobb felső sarokban található naptárral tehetjük meg, melynél többek közt megnézhetjük az elmúlt hét, nap, hónap adatait, de akár teljesen egyedi időintervallumot is beállíthatunk.
A főoldalról érhetőek el a további fontos menük, mint a Kampányok, Lehetőségek, Eszközök és elemzés és a Számlázás.
 
 

Google AdWords: Kampányok

Az egyik legfontosabb oldal a Kampányok lesz számunkra, ugyanis itt kezelhetjük egyenként kampányainkat. Ezen a részen szabhatjuk meg kampányaink kulcsszavait, személyre szabhatjuk a fiókstatisztikákat, valamint letölthetjük kampányaink adatait. Minden egyes kampány költségkeretét megszabhatjuk, hogy azok milyen földrajzi helyeken, milyen nyelveken jelenjenek meg. Például a ’social media marketingkulcsszó köré épül kampányunk. Mivel ez egy nemzetközi szó, angol és egyéb nyelvterületeken is megjelenhet a keresési találatok között, és mivel a mi célközönségünk magyar, megszabhatjuk, hogy csak a magyar nyelven, vagy Magyarországon böngészők láthassák azt.
 
Arról, hogy hogyan kezdjük el használni a Google Adwordsöt, és mire kell figyelni a használat során, következő cikkünkben írunk. 
 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: Hatékony honlapüzemeltetés
A turizmus és vendéglátás marketing csodálatos marketing eszköze: a blog

A turizmus és vendéglátás marketing csodálatos marketing eszköze: a blog

2018-07-13

Ha egy étterem vagy hotel vagy utazási iroda tulajdonosa vagy, de legyen az bármilyen turisztikai desztináció, melynek marketing kommunikációjáért felelsz, és azt kérded, melyik a legköltséghatékonyabb online...

10 lépés a tökéletes blogbejegyzésig

10 lépés a tökéletes blogbejegyzésig

2018-06-24

Online marketing blogomat havonta több, mint 35.000 ember olvassa. A téma elég szűk, sőt valljuk be, sokak számára nem is érdekes. Mégis, itt van 35.000 ember. Miért? Nos,...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!