Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Karegisztráció, azaz a Co-Registration jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Koregisztráció


A koregisztráció az email lista gyarapításának egyik módszere. A következő elven alapul:

 

Egy látogató feliratkozik egy hírlevélre egy webhelyen. A „Feliratkozás” gombra kattintva egy „Köszönjük a feliratkozást” oldalra kerül, ahol más ajánlott hírlevelekre is feliratkozhat. Az „Köszönjük…” oldal üzemeltetője általában valamilyen megegyezés alapján egy bizonyos összegre jogosult az így támogatott feliratkozásokért.

 

Mire jó a koregisztráció?

 

A megfelelően kivitelezett koregisztráció egy kiváló eszköze lehet a feliratkozók listájának gyarapításához, ellenkező esetben pedig egyszerű pénzkidobás.

 

A sikeres koregisztráció érdekében fogadd meg az alábbi tanácsokat:

 

  • Koregisztrációs hirdetésedben add meg a lehető legpontosabban, hogy mit kínálsz a feliratkozóknak, és hogy milyen előnyük származhat a feliratkozásból. Mivel minden feliratkozásért fizetned kell, így csak azokat a felszanálókat akarod erre ösztönözni, akik ténylegesen érdeklődnek.
  • Egyeztess regisztrációs partnereddel (akinek a „Köszönjük…” oldalán elhelyezed regisztrációs hirdetésedet), hogy a feliratkozók adatait azonnal megkapd. Így beállíthatsz egy automata válaszküldő rendszert, amely megköszöni a feliratkozóknak az érdeklődésüket. Ezzel professzionálisként tünteted fel magad a szemükben, és jóval kevesebb spam reklamációt kapsz majd.
  • A hirdetésben informáld feliratkozóidat arról, hogy adataik megadása után rögtön vizsgálják meg bejövő emailjeik listáját, mert egy azonnali üzenetre számíthatnak.
  • Vannak olyan koregisztrációs szolgáltatások, amelyek az opcionális feliratkozási lehetőségek melletti kijelölő pipákat automatikusan kijelölik feliratkozásra. Így az új feliratkozók (akik például elfelejtik visszavonni a jelölést) és az ebből származó profit megszerzésének igen nagy az esélye, de mivel ezek nem szándékos feliratkozások, így nagy a valószínűsége, hogy a felhasználók rövidesen visszavonják azokat.
     
címkék: Online marketing

Miért nincs meg egymás nélkül a PPC és a keresőoptimalizálás?

2018-12-17

Ha azt hiszed, választanod kell a SEO és a PPC (Google Ads) között, nagyon tévedsz. Ha bármelyiket is magába használod, elesel azoktól a fontos előnyöktől, melyekről következő cikkünkben írtunk!  

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!