notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Van élet a Facebook-on túl, avagy mi is az a FamilyLeaf?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Van élet a Facebook-on túl?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Van élet a Facebook-on túl?


2013/01/20
Máté Balázs online marketing tanácsadó

 

Régen mindenki az IWIW-en pörgött. Aztán jött, látott és győzött a Facebook. Bárki próbált hasonlót, belebukott. Létezik, és nagyon szépen fejlődik a Google+, de ilyen háttérrel azért el is várjuk, sok különbség ugyanakkor nincs. Ha van is, ki is talál valamit a Google+ a Facebook azt azonnal lemásolja.  Te gondolkodtál már azon, hogy szereted a Facebookot, vagy csak egyszerűen nincs más? Mindannyian átéltük már azt, hogy milyen a Facebook, a mindent megosztó. Némelyikünk örömmel osztja meg minden intim részletét érzéseinek, illetve életének, de vannak olyanok, akik ennél zárkózottabbak. Mit tehetnek ők? 
 
Van élet a Facebook-on túl, avagy mi is az a FamilyLeaf?

 

Léteznek egyéb közösségi oldalak, az IWIW a Facebook, a Google+ a Mysapce, a LinkedIn a Twitter és a Pineteresten kívül is. Speciális, a magánszférára jobban ügyelő oldalak.  Miért speciális? Léteznek pl. azok a közösségi hálók, amelyeket kimondottan családoknak hoztak létre, (FamilyLeaf, MyFamily.com, Rootsy, Origami), vagy szomszédoknak (Nextdoor), valamint a család és a barátok egy kisebb csoportjának (Path). Ezek az angol nyelvterületeken  az utóbbi években egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek. Egyre többen vannak olyanok, úgy tűnik, akik egy privátabb online megosztási fórumot akarnak használni az Interneten.  Az, hogy csak közeli barátaidat és családodat értesítik a velük történő fontosabb eseményekről, nem feltétlenül csak a szerénység és a magánélethez való jog érdekében teszik sokan  – meglehet, hogy saját biztonságukat is megóvják ezzel, hiszen nagyon sok veszély leselkedik abban, ha kiadod hol vagy,pl. éppen nyaralni, és üres a ház, mennyi pénzed van stb.
 

A legjobban fejlődő speciális közösségi oldal a FamilyLeaf

A privát szférát őrzőkre apellál a kedvencem a FamilyLeaf a családi közösségi oldal. A FamilyLeaf oldalain, mint más, kisebb csoportok számára ideális közösségi hálókon, a felhasználók fotókat oszthatnak meg, és üzeneteket küldhetnek egymásnak kapcsolataik révén, egy biztonságos hálózaton belül.
A FamilyLeaf legaktívabb felhasználóinak legtöbbjét elriasztja a Facebook nyitottsága – és azért használja inkább a FamilyLeaf-et, mert csak a családoknak szól.
A Facebook-on a családi kapcsolatok sok esetben úgy alakulnak, hogy a fiatalabb családtagok korlátozzák az idősebb családtagok saját tartalmakhoz való hozzáférését, még ha barátként meg is jelölték őket első körben. 
Az a tartalom, amit itt tesznek közzé az emberek értelemszerűen teljesen más, mint a Facebook-ra jellemzően felhelyezett tartalom, hiszen minden családban vannak fotók, emlékek, dolgok, amelyeket csak egymás között szeretnének megosztani, és senki mással.
 
Reméljük egyszer magyarul is elérhető lesz a FamilyLeaf!
 
Pihengetünk?
SMM

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 139

Átlagos értékelés: 4.7




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.08.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
330 796
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Dinamikus újracélzás

Egy weboldalt már korábban meglátogató felhasználók számára megjelenő reklámok, amelyek...

Egyszerű szöveges email

Mi is az az egyszerű szöveges email? Az egyszerű szöveges email egy olyan email, amelyet...

Vásárlási feltételek

Mit is jelentenek a vásárlási feltételek? A...

CPM

A CPM definíciója A CPM (cost per mille) egy népszerű...

Email kampány

Mi az az email kampány? Az email kampány egy marketingüzenetekből...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.