Keresés

Menü

Fizetett keresés, azaz a Paid Search jelentése, jellemzés és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Fizetett keresés


Más néven: Pay Per Click (PPC), keresőmarketing (SEM) vagy fizetett elhelyezés – a fizetett
keresőmarketing lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy listázásra kerüljenek a keresőmotorok
találati oldalain (SERP) bizonyos kulcsszavakra vagy kifejezésekre. A fizetett elhelyezéseket
portáloktól és keresőhálózatoktól is meg lehet vásárolni.

 

Hogyan működik a fizetett keresés?

A keresőhálózatok általában egy árverezéshez hasonlóan működnek, ahol a kulcsszavakhoz és
kifejezésekhez egy CPC (kattintásonkénti költség) összeg tartozik. A két legnagyobb ilyen hálózat a
Google AdWords és a Yahoo! Search Marketing.

 

Egy igényes SEM-mel foglalkozó cég – amely a fizetett keresés kezelését is vállalja – általában a több
feladatot is elvégez. Összeállít egy teljes körű listát az iparágadhoz legjobban kapcsolódó kereső
kifejezésekből, elkészíti a szükséges fiókokat, megírja a hirdetések szövegét, elkészíti a landing
oldalakat, kezeli a licitjeidet (hogy mennyit vagy hajlandó fizetni egy hirdetésre való kattintásért) és
rendezi a költségvetést is. Ezen felül teszteli és finomítja a hirdetéseidet a lehető legjobb
hatékonyság érdekében.

címkék: Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!