Facebook Live mindenkinek: elérhetővé válik az élő közvetítés a közösségi média óriás felületén, mindenkinek!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Facebook Live mindenkinek: elérhetővé válik az élő közvetítés a közösségi média óriás felületén, mindenkinek!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Facebook Live mindenkinek: elérhetővé válik az élő közvetítés a közösségi média óriás felületén, mindenkinek!


2015/12/30
Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A Facebook nem lassít az iramból, újabb meglepetést tartogat a felhasználók számára: A Facebook Life-et, amelyet nemsokára talán már mi is használhatunk majd!

Az élő közvetítés funkciója az igazolt hírességek számára már korábban elérhető volt, most azonban a tesztüzem ígérete szerint minden felhasználó alkalmazhatja majd.

Facebook Live mindenkinek: elérhetővé válik az élő közvetítés a közösségi média óriás felületén, mindenkinek!

Élő közvetítés a Facebook-on - de hogyan?!

Az élő közvetítés rögzítése az ígéretek alapján a Facebookon éppen olyan egyszerű lesz, mint az állapotmegosztások publikálása. Az állapotmegosztás gomb mellett jelenik majd meg a lehetőség, hogy élő felvételt készítsünk és osszunk meg, amely lehetőségeiben nagyon hasonló a hétköznapi posztokhoz: ugyan úgy célozható, meghatározható lesz, hogy kik számára szeretnénk elérhetővé tenni a tartalmat.

 

Megnyomod tehát a gombot, és máris készül a felvétel: amelyet real time-ban nézhetnek végig ismerőseid, vagy akár az egész nyilvánosság. A videófelvétel a profilodon marad majd, így bármikor visszanézhető, később akár törölhető is!

 

A funkció egyelőre tesztüzemben van Amerikában, bevezetésére még várnunk kell - de mindenképpen nagyon várjuk a fejleményeket a videólejátszások sikere után.

Marketing konzultáció és audit
Marketing stratégia

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 104

Átlagos értékelés: 4.9




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.05.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
209 316
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Süti

Mi az a süti? Az informatikában a sütik (cookie-k), vagy HTTP sütik olyan...

Szerzői jog

A szerzői jog egy olyan szabályok összessége, amelyek egy személy...

Exact Match

Pontos egyezés (Exact Match) Ez a legmeghatározottabb egyezési módszer. Ezt az opciót...

Doorway Page

Doorway Page jelentése   Egy olyan oldal, amit úgy alakítottak ki, hogy jó rangsorolást...

Közkincs

Közkincsnek nevezzük azokat a szerzői tartalmakat vagy szoftvereket, amelyeket nem...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.