notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Árbővítmény, azaz a Price Extension jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
fooldal > Szakszótár > Árbővítmény

Árbővítmény


Mi az az árbővítmény?

Az árbővítmények lehetővé teszik, hogy extra információt tüntess fel termékeidről Google Ads hirdetéseidben. Az árbővítmények segítségével kiemelheted kínálatodat a Google keresőtalálatok között, és még hivatkozásokat is biztosítanak, amelyek közvetlenül a termék adatlapjára navigálják a felhasználókat, csökkentve ezzel a böngészéshez szükséged időt.

 

Fontos megjegyezni, hogy az árbővítmény funkció magyar forintban (HUF) megadott árak esetén nem használható, habár elképzelhető, hogy a Google a jövőben bővíteni fogja a támogatott nyelvek és valuták listáját.

 

Az árbővítmények segítenek továbbá, hogy hirdetéseid minél nagyobb képernyőfelületet foglaljanak el, ami különösen mobileszközökön fontos szempont. További előny, hogy más bővítményekkel együtt is lehet használni őket (habár belsőlink-bővítményekkel nem).

 

A mobilbővítmények a képernyő nagy részét elfoglalják, különösen ha a hirdetés további bővítményeket is tartalmaz. A legördülő stílusú menü fontos információkat kínál a felhasználónak anélkül, hogy ezekért lejjebb kellene görgetnie a találati oldalon.

 

Miért érdemes árbővítményeket használni?

Az árbővítmények meglepően hasznosak a hirdetésekben:

  • Javítják a minőségi mutatót: A bővítmények javítják a hirdetések teljesítményét, és nagyban befolyásolják a minőségi mutatót is, ami olcsóbb CPC-hez vezet.
  • Átlátszó árazást kínálnak: A felhasználók azonnal láthatják a megemlített termékek vagy szolgáltatások árait – az őszinte átlátszóság a bizalom egyik alapfeltétele a félrevezető hirdetések világában.
  • Több terméket is felsorolhatsz: Egyszerre akár 5 terméket is megjeleníthetsz egyetlen hirdetés áráért.
  • Dinamikusak: A feltüntetett árak természetesen szabadon változtathatók.
  • Több helyet foglalnak el: A bővítmények miatt a hirdetések nagyobb helyet foglalnak el a keresőmotorok találati oldalain, ami főleg mobilon fontos szempont.
  • Teljesen ingyenesek: Az árbővítménnyel kiegészített hirdetések semmivel sem drágábbak, mint azok, amikben nincs ilyen bővítmény.
Online marketing

Hasznos volt számodra a szótárunk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 126

Átlagos értékelés: 5.0




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.07.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
286 119
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Sajtóközlemény

Az internetes marketingben a sajtóközlemény egy olyan dokumentum, amelyet egy...

Általános egyezés (Broad Match)

Mi az az általános egyezés? Az általános egyezés...

linkcsere

Linkcsere Akkor beszélünk linkcseréről, amikor két weboldal tulajdonos közös megegyezés...

Elfogadási arány

Mi is az az elfogadási arány?   Az elfogadási arány azon emailek aránya, amelyeket egy...

IP bemelegítés

Mi is azaz IP bemelegítés? Az IP bemelegítés egyre több email kiküldése egy feladó IP...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.