Keresés

Menü

Társadalmi célú, elgondolkodtató hirdetések és reklámok

Marketing Professzorok

Marketing stratégia


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Figyelemfelkeltő reklámok, amelyek igazán elgondolkodtatnak

2015.04.24.

Elgondolkodtató hirdetések és reklámok

Napjainkban sajnos több olyan hirdetésnek is meg kellett jelennie, amely az embereket egy kicsit felrázza, gondolkodásra ösztönzi. Ezek nem vidám képek, de a kreativitás itt sem marad el: egy képpel ugyanis ezer szót tudtak helyettesíteni az ügyes marketingesek remélve, hogy ezzel eljuttatják üzeneteiket az emberekhez.


Kép a globális felmelegedés elleni küzdelem támogatására

 

A verbális erőszakra hívja fel a figyelmet ez a szívszorító kép

 

A kampány a kozmetikai termékek állaton végzett kísérletei ellen jött létre…

 

„Ne beszélgess vele, miközben vezet”

 

Szintén a verbális erőszak ellen készült kampány része

 

„Nincs olyan, hogy idős drogos!”

 

„Jobban törődnél vele, ha a küszöbödön történne?”

 

„Az áldozatok olyan emberek, mint te vagy én.”

 

Takarékoskodj a papírral – és védd a földet! (Ugye, te is meggondolnád, hány darabot húzol ki?)

 

„Minél tovább vagy az utcán, annál nehezebb elhagyni azt”

 

„Takarékoskodj a vízzel, és ments életeket!”

 

„Többet is veszíthetsz, mint a türelmed!”

 

Hajléktalanokért folytatott kampány egyik sokat mondó képe

 

Állatkerti plakát, melyben felhívják a figyelmet, hogy plüssmackó helyett élő állatnak is adakozhatsz

 

„A fáradtság erősebb, mint te”

 

„Ne vásárolj egzotikus állatokból készült emléket!”

 

„A légszennyezés közelebb van, mint gondolnád”

 

„A szexuális kereskedelem nem csak a méltóságát vette el, de a szabadságát is.”

 

 

„Nyújtsd a kezed az élővilágnak!”

 

 

Van, aki az utcáról táplálkozik...

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: Marketing stratégia
Az orvosok elérése egyre nehezebbé válik, az orvoslátogatók kiszorulásával. A GSK, ABBOTT, Egis, 77 Elektronika és más egészségügyi cégeknél szerzett évtizedes tapasztalatunk alapján összeszedtük, mit tehetsz 2018-ban, ha célcsoportod az orvosok.

Értékesítés orvosoknak – Miért olyan nagy kihívás?

2018-06-20

Az orvosok elérése egyre nehezebbé válik, az orvoslátogatók kiszorulásával. A GSK, ABBOTT, Egis, 77 Elektronika és más egészségügyi...

Amikor egy ügyfél a teljes reklám és marketing stratégia megalkotását ránk bízza, az USP megtalálása után a szlogen kitalálása a legfontosabb feladatunk. Sokszor nehéz dolgunk van. De segítenek a jó bevált ötletek, a nagyoktól. Mutatjuk ezeket!

A világ legsikeresebb reklámszlogenjeinek titkai

2018-05-01

Amikor egy ügyfél a teljes reklám és marketing stratégia megalkotását ránk bízza, az USP megtalálása után a szlogen kitalálása a...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!