notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Társadalmi célú, elgondolkodtató hirdetések és reklámok

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Figyelemfelkeltő reklámok, amelyek igazán elgondolkodtatnak

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Figyelemfelkeltő reklámok, amelyek igazán elgondolkodtatnak


2015/04/24

Napjainkban sajnos több olyan hirdetésnek is meg kellett jelennie, amely az embereket egy kicsit felrázza, gondolkodásra ösztönzi. Ezek nem vidám képek, de a kreativitás itt sem marad el: egy képpel ugyanis ezer szót tudtak helyettesíteni az ügyes marketingesek remélve, hogy ezzel eljuttatják üzeneteiket az emberekhez.

Elgondolkodtató hirdetések és reklámok

Kép a globális felmelegedés elleni küzdelem támogatására

Marketing konzultáció és audit

 

A verbális erőszakra hívja fel a figyelmet ez a szívszorító kép

 

A kampány a kozmetikai termékek állaton végzett kísérletei ellen jött létre…

 

„Ne beszélgess vele, miközben vezet”

 

Szintén a verbális erőszak ellen készült kampány része

 

„Nincs olyan, hogy idős drogos!”

 

„Jobban törődnél vele, ha a küszöbödön történne?”

 

„Az áldozatok olyan emberek, mint te vagy én.”

 

Takarékoskodj a papírral – és védd a földet! (Ugye, te is meggondolnád, hány darabot húzol ki?)

 

„Minél tovább vagy az utcán, annál nehezebb elhagyni azt”

 

„Takarékoskodj a vízzel, és ments életeket!”

 

„Többet is veszíthetsz, mint a türelmed!”

 

Hajléktalanokért folytatott kampány egyik sokat mondó képe

 

Állatkerti plakát, melyben felhívják a figyelmet, hogy plüssmackó helyett élő állatnak is adakozhatsz

 

„A fáradtság erősebb, mint te”

 

„Ne vásárolj egzotikus állatokból készült emléket!”

 

„A légszennyezés közelebb van, mint gondolnád”

 

„A szexuális kereskedelem nem csak a méltóságát vette el, de a szabadságát is.”

 

 

„Nyújtsd a kezed az élővilágnak!”

 

 

Van, aki az utcáról táplálkozik...

Marketing stratégia

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 124

Átlagos értékelés: 4.8




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.06.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
246 982
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Dropshipping

Mi az a dropshipping? A dropshipping egy olyan kereskedelmi módszer, amely során az...

Google

A Google a világ legnépszerűbb keresőmotorja, amelyen naponta több milliárd keresést...

Fizetett keresés

Más néven: Pay Per Click (PPC), keresőmarketing (SEM) vagy fizetett elhelyezés – a...

Downline

A downline megértéséhez a többszintű marketing, más néven hálózati marketing alapismerete...

CSS

Mi az a CSS? A CSS az angol „cascading style sheets” kifejezés...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.