Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

A duplikált tartalom jelentése, jellemzése és magyarázata a Máté Balázs online marketing szaktanácsadó által összeállított szakszótárban.

Marketing Professzorok

Duplikált tartalom


A duplikált, vagy másolt tartalom azt jelenti, hogy a cikk, jelentés vagy szöveg pontos másolata egy másik webhelyen is megtalálható. Ha a keresőmotorok robotjai duplikált tartalmú webhelyeket találnak, akkor az elsőként indexelt oldalt tekintik majd a forrásnak illetve eredeti közzétevőnek. A többi webhelyet figyelmen kívül hagyják.

 

Attól, hogy elhelyezed egy máshol is megtalálható cikk másolatát webhelyeden, még nem kell azonnali kitiltástól egyéb büntetéstől tartanod. A legtöbb webmester első sorban a látogatók számára készíti el webhelyét – és nem a keresőmotoroknak – és szeretne hasznos tartalmat szolgáltatni nekik. Ezt a keresőmotorok algoritmusai pedig figyelembe is veszik, de a kizárólag, vagy túlnyomó részt duplikált tartalmú oldalak ugyan úgy büntetést kapnak.

 

Éppen ezért ha regisztrálsz egy PLR cikkeket szolgáltató webhelyre, vagy más forrásokból szerzed be PLR cikkeidet, akkor ne feledd, hogy ezek a cikkek más webhelyeken is megjelenhetnek. Érdemes tehát átszerkeszteni őket, mielőtt publikálnád őket saját webhelyeden. A PLR cikkekkel használt tartalomgeneráló szoftverek által előállított tartalmakat a keresőmotorok általában képesek feismerni.
 

címkék: Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Amit a linképítésről egy marketingesnek mindenképpen tudnia kell 2019-ben

2018-12-14

Három dolog biztos az életben: a halál, az adók és az, hogy a visszahivatkozások még mindig a Google legfontosabb keresőrangsorolási szempontjai közé tartoznak. Egyre nehezebb azonban ilyeneket szerezni. De mégis kell. Mit tehetsz tehát 2019-ben a linkmarketingben? Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!