Keresés

Menü

Megjelenítés alapú árazás (Cost per Impression – CPM)

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

CPM


Megjelenítés alapú árazás (Cost per Impression – CPM)

 

Egy gyakori árszabási forma, amelyet leginkább a bannerek (reklámcsíkok) használatakor szokás
alkalmazni.

 

A CPM lényege, hogy a reklám minden ezredik megjelenítése után egy bizonyos összeget fizetünk annak elhelyezéséért.

címkék: Facebook, Hatékony honlapüzemeltetés, Honlapkészítés, Online marketing
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!