Keresés

Menü

Mi az az ár per kattintás (CPC)?

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

CPC


Mi az a kattintásonkénti ár, avagy CPC?

 

Az ár per kattintás, vagy kattintásonkénti ár (CPC) alapú hirdetések definíciója

A keresőkön keresztül történő és egyéb online hirdetésnek egyik elterjedt módja a kattintás  alapú hirdetés. A CPC-nél egy előre meghatározott összeget fizetünk minden alkalommal, amikor hirdetésünkre ráklikkelnek, hogy eljussanak oldalunkra. Általában a felső határt nevezzük meg, amit még hajlandók vagyunk kifizetni ráklikkelésenként. A valóban fizetett összeg lehet ennyi, vagy kevesebb, a keresőtől és versenytársaink viselkedésétől függően. Ezt más néven Klikkelésenkénti fizetésnek (PPC) vagy Fizetett keresőmarketingnek is nevezzük.

 

Hol használjuk a CPC-t?

CPC alapú például a Google Adwords rendszer, vagy a megjelenítő oldalon a Google AdSense
címkék: Online marketing
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!