Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Mi az az ár per kattintás (CPC)?

Marketing Professzorok

CPC


Mi az a kattintásonkénti ár, avagy CPC?

 

Az ár per kattintás, vagy kattintásonkénti ár (CPC) alapú hirdetések definíciója

A keresőkön keresztül történő és egyéb online hirdetésnek egyik elterjedt módja a kattintás  alapú hirdetés. A CPC-nél egy előre meghatározott összeget fizetünk minden alkalommal, amikor hirdetésünkre ráklikkelnek, hogy eljussanak oldalunkra. Általában a felső határt nevezzük meg, amit még hajlandók vagyunk kifizetni ráklikkelésenként. A valóban fizetett összeg lehet ennyi, vagy kevesebb, a keresőtől és versenytársaink viselkedésétől függően. Ezt más néven Klikkelésenkénti fizetésnek (PPC) vagy Fizetett keresőmarketingnek is nevezzük.

 

Hol használjuk a CPC-t?

CPC alapú például a Google Adwords rendszer, vagy a megjelenítő oldalon a Google AdSense
címkék: Online marketing
Az esszenciális üzleti Instagram útmutató

Az esszenciális üzleti Instagram útmutató

2018-11-15

Útmutatónk az indulástól, az alapokon át a professzionális Instagram marketing tippekig tartalmaz mindent, amire egy céges Instagram fiók üzemeltetéséhez szükséged lehet  

Milyen közösségi platformokon éri meg „marketingezni” 2019-ben?

Milyen közösségi platformokon éri meg „marketingezni” 2019-ben?

2018-11-14

Meghalt a Facebook? Az Instagram az új sztár? Érdemes-e jelen lenni a LinkedInen? Van értelme Magyarországon a Twitternek? Mi az a Foursquare? A Google Cégem tényleg mindent visz 2019-be? Muttajuk!  

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!