Keresés

Menü

Hogyan írj jó blogot, mitől lesz egy blog olvasott és felkapott?

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

7 ok amiért érdemes blogot vezetned

2011.04.13.

Blog

A blog az a hely ahol az egyének és szervezetek megoszthatják információikat magukról, termékeikről, szolgáltatásaikról anélkül hogy agresszíven akarnák azt eladni. Ha vállalkozásodnak nincs blogja fogadj meg néhány tanácsott melyekből hosszútávon profitálhatsz.


1.    Az idő befektetés. A legtöbb social média eszköz rendkívül olcsó, vagy – ami még jobb – akár ingyen is lehet. El kell felejteni a tollat, a papírt, a bélyeget -  felejtsd el a hagyományos marketing eszköztárát. A blog a legjobb módja hogy elérj és megérints valakit. Vállalkozóknak, akik nem tanultak web designt, vagy nincs megfelelő keretük megfizetni egy szakértőt hogy weboldalt hozzon létre, a blogvezetés nem lesz probléma.


2.    A blogok kényelmesek és roppant könnyű a használatuk. Ahogy az első pontban említettük, a blogokat könnyű kezelni és még gyorsabb elkészíteni.  A blogok felhasználóbarátak; az emberek könnyen készíthetnek kommenteket a blogok bejegyzéseihez.


3.    Kapcsolatok jönnek létre a blogokon keresztül. A blog képviseli a személyes oldalát a cégnek. Ez az az oldal amely bemutat téged és mindazt, amiért kiállsz. A blogok kapcsolatot hoznak létre az olvasók között. A blogok megszemélyesítik a vállalkozásokat és ez a megközelítés értékesítéshez vezet.


4.    A blog nagyszerű hely, hogy a SEO marketing stratégiákat kihasználjuk. Egy blogban a SEO kulcsszó technikáit nagyszerűen gyakorolhatjuk. Ez nagyobb látogatottságot és nagyobb forgalmat eredményezhet. Miután a blog oldalait érzékelték és indexálták a keresők, több üzletre számíthat.


5.    A visszacsatolások megfizethetetlenek. A blog megadja azt a lehetőséget a felhasználóknak hogy azonnal reagáljanak az olvasottakra. Természetesen ez nem jelent azonnali eladást, de gyakran ad olyan ötleteket a cégnek mellyel javítani, fejleszteni lehet.


6.    Blogok segítségével megalapozhatja pozícióját. Egy meglehetősen informális és informatív blog segíti a cég helyzetét magát ahogyan egy vezetőt a saját területén. Amikor a vevők a legjobbat akarják, hozzád fognak jönni.


7.   A blogod lehet a válasz. Az emberek leggyakrabban azért keresnek fel, hogy megoldást találjanak problémáikra. Melyik játék a legjobb gyermekemnek? Hogyan működik ez? A blogok legtöbbször a tanácsaikkal támogatják a vásárlókat. Az emberek kérdéseit megválaszolva elérjük hogy újra és újra hozzánk forduljanak, amikor tanácstalanok.

címkék: Online marketing
Hogyan legyél sikeres vlogger 2018-ban?

Hogyan legyél sikeres vlogger 2018-ban?

2017-11-20

Úgy érzed, a kamera előtt a helyed? Azt gondolod, te is tudnál olyan Youtube videókat forgatni, mint sok mai vlogger? Igen, én is ezt gondolom! Mutatjuk, melyek az alapok!   

Három konverziós tipp éttermeknek az online rendelések fellendítésére

Három konverziós tipp éttermeknek az online rendelések fellendítésére

2017-11-02

Éttermi marketingben, gasztromarketingben otthon vagyunk, mutatják ezt online marketing referenciáink is. Tapasztalatainkat az alábbi cikkben mondjuk el! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!