Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

A kulcsszó szerepe, meghatározása, jelentősége az online marketing folyamatokban így a keresőoptimalizálás a Google Adwords kampányok során vagy a Twitter, Instagram stb oldalakon.

Marketing Professzorok

Kulcsszó


Mi a kulcsszó szerepe?

A kulcsszó, vagy keresőszó mindig egy olyan szó, vagy kifejezés, mely alapján bizonyos tartalmakat találhatunk meg. Attól függően, hogy hol használjuk, különböző jelentése is lehet.

 

Kulcsszó a keresésben

Ha valamilyen kereső segítségével meg akarunk találni valamit, kulcsszavakat használunk a keresés során. Például a Google-ben ha a marketing szóra keresünk, ez a kulcsszavunk.
 

Kulcsszó a keresőoptimalizálásban

Amennyiben egy oldal keresőoptimalizálásával foglalkozunk, elengedhetetlen a kulcsszavak használata. Ezek akár többször is megjelenhetnek az oldalon, akár a tartalomban, címben, meta tag-ek között, címsorban, képek aláírásában stb. Ha így egy oldalt egy bizonyos kulcsszóra optimalizálunk, nagyobb lesz a valószínűsége, hogy a keresési listában jobb helyen fog szerepelni oldalunk.
 

Kulcsszó a hirdetésekben

Google AdWords hirdetés feladása során is meg kell adnunk, hogy milyen kulcsszavak keresése esetén jelenjen meg hirdetésünk. Egy hirdetéshez több kulcsszó is megadható, így többen találják meg a hirdetést. Az AdWords egyik funkciójának köszönhetően kulcsszót is ajánlhat hirdetésünkhöz. 
 

Kulcsszó különböző közösségi oldalakon

Többek közt Twitteren, Tumblr-ön vagy Instagram-mon is kulcsszavakat használunk, amikor bejegyzéseinket, képeinket tagekkel, hashtagekkel látjuk el. Ezek is a keresési folyamatot segítik az adott oldalon.
 
címkék: Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás

Miért nincs meg egymás nélkül a PPC és a keresőoptimalizálás?

2018-12-17

Ha azt hiszed, választanod kell a SEO és a PPC (Google Ads) között, nagyon tévedsz. Ha bármelyiket is magába használod, elesel azoktól a fontos előnyöktől, melyekről következő cikkünkben írtunk!  

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!