notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

50 egymondatos keresőoptimalizálás tipp weboldal tulajdonosoknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > 50 egymondatos keresőoptimalizálás tipp weboldal tulajdonosoknak

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

50 egymondatos keresőoptimalizálás tipp weboldal tulajdonosoknak


2019/02/25
Máté Balázs és Csonka Nikoletta, online marketing tanácsadó
Mi kell a keresőoptimalizáláshoz 2019-ben? Minden titkunkat eláruljuk, 50, használható, ütős és bombabiztos tippben. 500 ügyfél tapasztalatai és saját kutatási ereményeink alapján, a te keresőoptimalizálásod is sikeres lesz! A cikken kívül esettanulmányok, lexikális tartalom is vár.
50 egymondatos keresőoptimalizálás tipp weboldal tulajdonosoknak

Ez a cikkünk már régebbi, kérlek, a legfrisebb információkért kattints az alábbi linkek egyikére: 

 

Ha azért vagy itt, mert tudni szeretnéd, mi az a SEO, avagy a keresőoptimalizálás, kattints ide: SEO a lexikonban.

 

Ha azért vagy itt, mert cikkeket szeretnél olvasgatni a témában, akkor kattints ide: Keresőoptimalizálás cikkek

 

Ha tudni szeretnéd, melyek a legfontosabb trendek 2019-ben, akkor olvasd el ezt: SEO 2019

 

Ha ajánlatot szeretnél kérni keresőoptimalizálás munkára, akkor kattints ide!

 
Minden weboldal tulajdonos  szeretne nagy olvasótábort kiépíteni maga köré, aminek kialakításában kulcsszerepet játszik a keresőoptimalizálás. A keresőkben való megjelenés nélkül azonban ez a feladat igen nehéznek is bizonyulhat, és sok érdeklődő akár meg sem találhatja így tartalmaidat.  A legtöbb keresőoptimalizálást befolyásoló tényező a Google-ön, és annak algoritmusán múlik, amelyeket előszeretettel változtatgatnak. Emellett a keresőoptimalizálás bonyolult folyamat, ami technikai hozzáértést is igényel. A következő SEO 50 tipp csekély mennyiség a szinte végtelen lehetőségből.

Keresőoptimalizálás stratégia

Marketing konzultáció és audit
Az első pont egyfajta áttekintést nyújt a keresőoptimalizáláshoz. Egy hatodikat is beszúrhatnánk utánuk, aminek a lényege az lenne, hogy ne használj egyszerre minden. A megfelelő eredmények érdekében oda kell figyelni az onsite és offsite keresőoptimalizálásra is.
 
A tartalmak minősége az első és legfőbb szempont az onsite feladatok közül. A jó minőségű tartalmak megbízhatóvá teszik oldaladat az algoritmusok számára.
 
A kulcsszavak megválasztásánál vedd figyelembe, hogy kiket szeretnél megcélozni, és hogy őket mik érdekelhetik, hiszen a megfelelő látogatókat szeretnéd weboldaldra.
 
Gondolkodj vizuálisan, ne csak a helyezéseket tartsd szem előtt. A vizuális tartalmak is szolgálják honlapod minőségének javulását, emellett az olvasók szeretik az ilyen tartalmakat (hírek, videók).
 
Az állandó forgalomnövekedés a jó keresőoptimalizálást jelenti. Ne várj hirtelen növekedést, inkább lassan, de biztosan haladj.
 
Linképítésnél figyelj az örök szabályra: a minőség fontosabb, mint a mennyiség.
 
 

Ha nem igazodsz el az irányelvek között, szeretnél keresőoptimalizáltabb weboldalt, több látogatót - akik valóban a vevőid - kérd segítségünket! Olvasd el, mit tehetünk üzleted sikerének érdekében itt! 
 

 

Blogbejegyzés, cikkek írása

Blogbejegyzéseidet nem csak az olvasók számára kell érdekessé tenned, hanem úgy kell megírnod őket, hogy a Google is megtalálja, elolvassa és megjelenítse a keresési találatok között. Még a legjobb tartalmakat is úgy kell optimalizálni, hogy megtalálja célközönségét.
 
A bejegyzés URL címe egyezzen meg a bejegyzés címével.
 
A bejegyzés title-je (H1 tag-e) egyezzen meg a Meta címmel.
 
A bejegyzés címe tartalmazzon kulcsszavakat, lehetőleg a cím elején.
 
A bejegyzés címének mindig egyedinek kell lennie és kapcsolódnia kell a tartalomhoz.
 
Ha Wordpress-t használsz, mindenképp érdemes csatolni hozzá a Yoast WordPress SEO plugint, vagy az All in One SEO Pack-et.
 
Mindig írj figyelemfelkeltő meta leírást, ha lehet, valamilyen felszólítással, hogy még többen kattintsanak rá.
 
Olvasd el a Google Webmestereszközök webhely cím és leírásról szóló dokumentumát
 
Használj bejegyzéseidnél közösségi média gombokat (Facebook like, Google+1), mivel ezek a megosztások is számítanak SEO szempontból.
 

Az oldal felépítése és a SEO

Rengeteg honlapmotormár alapvetően is SEO (keresőoptimalizálás) barát, mint pl az Expedient egyedi honlapmotorja is, ezért érdemes nagy körültekintéssel kiválasztani ezt, hogy könnyen rátaláljon a Google, és ezáltal mások is.
Ne használj túl hosszú blogroll t, mert a túlzott mennyiségű kifelé mutató link csökkentheti a helyezésedet. 
 
Ne vegyél részt linkcserében.
 
Bejegyzéseiden belül linkelj kapcsolódó tartalmaidhoz, de ezt se vidd túlzásba.
 
Kerüld el a kulcsszóra optimalizált linkszövegeket, hacsak nem illeszkednek teljesen természetesen a szövegkörnyezethez.
 
Használd a Google Webmestereszközöket, hogy megtaláld a hibás linkeket és a többi SEO szempontból káros hibát.
 
Használj saját domaint.
 
Weboldalad minden verzióját irányítsd a megfelelő domainre.
 
Használj saját robot.txt fájlt annak érdekében, hogy a Google biztosan feltérképezze az oldalad.
 
A host fejlesztésével, a memória ürítésével, képek tömörítésével és hasonló technikákkal fejleszd oldalad betöltési sebességét.
 
Tartalom megfogalmazása a keresőoptimalizálás szempontjából
 
A keresőoptimalizálás szempontjából fontos cikkek írásánál az évek alatt kialakultak bizonyos szabályok, amelyek útmutatást adnak a kulcsszavak elhelyezésére. A Google ma már elég okosnak bizonyul, hogy egy bejegyzést témája és relevanciája alapján feltérképezzen, ezen szabályok betartása nélkül is. Ez azért is jó, mert egy jó cikket így már nem a Google-nek kell megfogalmaznunk, hanem az egyszerű olvasóknak.
 
Az eredeti tartalmak jobban teljesítenek a dupla tartalmaknál.
 
Ne használj túl sok kulcsszót egy-egy szöveges bejegyzésben.
 
A félkövér, dőlt és egyéb módon szerkesztett kulcsszavaknak kicsit nagyobb a jelentőségük, mint a formázatlan szövegeknek.
 
A szavak mennyisége már nem számít annyira, mint régen, de a hosszabb bejegyzések még mindig kicsit többet számítanak, mint a rövidebbek.
 
Az elsőszámú célod, hogy releváns és egyedi tartalmakat írj olvasóidnak, mert a Google ilyeneket keres.
 
Ha új témákról is szeretnél írni, nézd meg az Analyticsben, hogy mik a legnépszerűbb kulcsszavak.
 

Képek és videók a keresőoptimalizálásban

 
A képek és videók keresése egy külön keresési opció a Googlenél, ami hatalmas forgalmat is generálhat az oldaladon. Ha vizuális tartalmakkal foglalkozó céged van, elengedhetetlen videóid, képeid, grafikáid optimalizálása.
 
Használj releváns kulcsszavakat fájljaid nevében.
 
Írj tartalomleíró alt szövegeket képeidhez.
 
Írj hasznos és érdekes képaláírásokat, mert az látogatóidat az oldalon tartja.
 
Olvasd le a Google Webmestereszközök képekre vonatkozó irányelveit.
 
Olvasd el a Google Webmestereszközök videókról szóló irányelveit.
 

Google authorship

A Google elsődlegesen azzal az oldallal párosítja a tartalmakat, amelyen először megjelentek. A Google Authorship egy viszonylag új program, ami párosítja a szerzőt az általa létrehozott tartalommal. Idővel valószínűleg több szerző lesz, akik rengeteg eredeti tartalmuk miatt lehagyják a kevesebb tartalommal rendelkezőket.
 
Legyél aktív a Google+-on és a Google Authorship programban is vegyél részt.
 
Mivel az eredeti tartalmakat a Google azonnal indexeli, írj eredeti, hasznos és kulcsszavakban gazdag szövegeket.
Google+ fiókodat kösd összes az összes bloggal és oldallal, amelyeken publikálsz.
 
Ha lehetséges, linkeld be Google+ profilodon az összes vendégszerzőt, akik oldalaidra írnak.
 
Google+ profilképeden legyél felismerhető, ugyanis a képed a keresések során megjelenik a találtok mellett.
Offsite SEO (keresőoptimalizálás)
 
Ha minőségi és releváns oldalakról linkelnek oldaladra, az a Google számára azt jelenti, hogy a blogod tartalma eredeti, hasznos, érdekes. Egy jó külső linkhálózat kialakítása az egyik legfontosabb feladat.
 
Hozz létre az guestpostokat (vendégtartalmakat) más releváns blogokon, oldalakon.
 
Hívj meg tartalmaidhoz kapcsolódó vendégszerzőket, hogy növeld a megosztásokat a közösségi oldalakon ezzel forgalmadat növelve.
 
A linképítést ne más oldalakra való posztolással érd el.
 
Kerüld el a nem hír jellegű tartalmak közzétételét (muszájból ne írj cikket).
 
Nézd át linkjeidet, távolítsd el a nem működő linkeket vagy javítsd ki őket.
 
Optimalizáld YouTube csatornádat és videóidat.
 

Keresőoptimalizáló cégek,  ügynökségek

Rengeteg megfelelő szakember van, akik lefedhetik helyetted az eddigi pontokat. Azonban nem érdemes mindenkiben megbízni.
 
Kerüld el az olyanokat, akik első helyezést vagy rengeteg ingyenes linket ígérnek.
 
Kerüld el az olyanokat, akik nem biztosítanak számodra jelentéseket, beszámolókat, eredményeket.
 
Kerüld el az olyanokat, akik nem rendelkeznek referenciákkal.
 
Kerüld el az olyanokat, akik túlzott technikai szakzsargont használnak, hogy ezzel győzzenek meg.
 
SEO, keresőoptimalizálás

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 130

Átlagos értékelés: 4.9




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.06.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
246 982
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Szöveges hirdetés

Mit jelent pontosan a szöveges hirdetés, azaz a Text Ad? Olyan online...

Virtuális ingatlan

A virtuális ingatlan olyan webhelyekre utal, amelyek egy személy vagy egy cég...

TLD

 A ccTLD -k ország kódok. A TLD megmutatja, egy szájt mely országban lett létrehozva, és...

Long tail kulcsszó

Mi az a long tail kulcsszó? A long tail (vagy long-tail) azaz „hosszú...

Témamodellezés

Egy olyan SEO stratégia, amelyet akkor szokás használni, amikor egy oldal...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.