Keresés

Menü

A beágyazott egyezés, azaz az Embedded Match jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban, melyet Máté Balázs online marketing szaktanácsadó állított össze.

Marketing Professzorok

Nemzetközi online marketing trendek, cikkek kéthetente a levelesládádban. Semmi spam, csak hírek!

Iratkozz fel MOST!

Hírlevél feliratkozás





Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

Beágyazott egyezés


A beágyazott egyezés egy kevésbé ismert, összetettebb egyezési opció a Google AdWords kampányok beállításai között. 


A beágyazott egyezés a kifejezésegyezés és a kizáró egyezés kombinációjával jön létre.

 

Itt a Toy Story van példaként megadva, de ha mást akarsz példának, akkor valami filmcímet érdemes megadni, mert a köré épül a magyarázat.


Vegyük például a Toy Story kifejezést. Ha a hirdető nem szeretné, hogy hirdetése a Toy Story kifejezésre jelenjen meg (mert ilyen esetben a felhasználó nagy valószínűséggel csak a film után érdeklődik) akkor azt a következő kulcsszó beállításokkal adhatja meg:

Toy Story
„Toy Story”
-[Toy Story] (ez utóbbi a beágyazott egyezés)

A –[Toy Story] kritérium megadásával a hirdető biztosítja, hogy hirdetése csak akkor jelenik meg, ha valaki a Toy Story kifejezésre legalább egy másik szó hozzáadásával keres rá.

 

Egy másik példa lehet például a gyakran kizáró egyezésként használt „ingyenes” kifejezést (hogy a fizetős termékekről szóló hirdetések ne jelenjenek meg, ha valaki ingyenes termékekre keres rá) beágyazott egyezésekkel kiegészíteni, mint például –[költségmentes]. Ezzel kizárhatók azok a felhasználók, akik költségmentes termékekre keresnek rá.

 

A négy legfőbb egyezési típussal (általános, kifejezés, tökéletes, kizáró) szemben a beágyazott egyezést meglehetősen kevesen ismerik és használják. A fent említett példákon kívül ez az egyezési típus rendkívüli szabályozást tesz lehetővé az AdWords kampányában, és lényegesen hatékonyabbá teszi annak nyomon követését és optimalizálását a hatékonyság javítása céljából.

 

További példa a beágyazott egyezésre

 

Például egy balatoni nyaralásokról szóló kampányt a következőképen lehetne beállítani:

A hirdető három különböző hirdetéscsoport hoz létre, egyet általános, egyet tökéletes, és egyet kifejezésegyezésre, és ezen csoportokhoz (A,B és C csoport) egy-egy sajátos hirdetést készít.

 

 

Az itt felsorolt beágyazott egyezések célja, hogy a felhasználók kizárólag CSAK azokat a hirdetéseket lássák, amelyek a keresési kifejezéseik alapján nekik szólnak.

 

Egy „balatoni nyaralás Siófokon” kifejezésre kereső  felhasználó csak „B” hirdetést látná, de nem jelenhetne meg neki az „A” hirdetése az általános egyezésben megadott kizáró kifejezésegyezés miatt; és a „C” hirdetés sem a kifejezésegyezés („B”) csoportban megadott negatív tökéletes egyezés miatt. Ugyanígy a „balatoni nyaralás” keresésre csak a „C” hirdetés jelenne meg, és egyik másik sem.

címkék:
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!