Keresőoptimalizálási gyakorlati tanácsadónk második része. Nem egyszerű, régen tudott SEO hibákról lesz szó, 15 éves keresőoptimalizálási munkánk tapasztalatait adjuk át ebben a tanulmányban!

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

10 eddig nem hallott keresőoptimalizálási hiba és azok elkerülésének módjai. 2. rész

Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó
A keresőoptimalizálási hibákat felsoroló tanulmányunk első részében elmondtuk, miért fontos a stratégia és a dokumentáltság. Beszéltünk a SEO-t megelőző kulcsszó kutatásról és a weboldal technikai optimalizációjáról keresőoptimalizálási szempontok alapján. Leírtuk, hogyan érdemes ellenőrizni és tesztelni a SEO folyamatokat.
 
Beszéljünk most a linkmarketingben elkövetett hatalmas hibákról, melyek akár kizáráshoz is vezethetnek, nézzük át a mobil eszközökre történő optimalizálást, a nemzetközi porondon történő SEO-t. Előkerül ma a konkurencia elemzés keresőoptimalizálási szempontból és a divatok kerülése. Sok sikert! 
Keresőoptimalizálási gyakorlati tanácsadónk második része. Nem egyszerű, régen tudott SEO hibákról lesz szó, 15 éves keresőoptimalizálási munkánk tapasztalatait adjuk át ebben a tanulmányban!

 

A cikk első részét itt olvashatod: 10 eddig nem hallott keresőoptimalizálási hiba és azok elkerülésének módjai. Első rész.

 

 

Keresőoptimalizálás hiba No. 6.: - Vigyázz, mennyi linket szerzel egy időszak alatt! 

A linképítés egyik fontos alapszabálya, hogy a minőség mindig előzze meg a mennyiséget. Hiába mutat száz és száz link oldaladra, ha azok nem releváns oldalakon találhatók vagy a Google szerint nem számítanak megbízhatónak. Fontos megérteni, hogy nem csak a linkek elhelyezése a cél, hanem az abból származó konverziók, látogatások, vásárlások, az előnyök, amelyek a linképítés folyamatával járnak. A linképítés célja tehát nem a mennyiségi linképítés, hanem a minőség szem előtt tartásával végzett linkmarketing.
 
Soha ne használj linkgyűjtő programokat, és soha ne vidd túlzásba a linkmarketinget. A Google észreveszi ezt és büntetni fog érte! Bármennyire is szeretnéd, hogy weboldalad keresőoptimalizát legyen, a linkmarketing egy hosszú távú folyamat, melyet nem lehet és nem szabad elkapkodni! 
 

Keresőoptimalizálás hiba No. 7.: – A multiplatform optimalizálás lebecsülése –mobil eszközöké a jelen

Az okostelefonok szélesebb körű használatával a mobilos keresések száma egyre nő, ezért az optimalizálást érdemes a mobil eszközöket figyelembe véve folytatni. A Google már számos dokumentumot és irányelvet tett közzé, amely segít az oldalak mobilos optimalizálásában. A SEO is fontos, de mellette a felhasználói élmény is, hiszen az oldalt nem csak a keresőrobotok indexelik, de valós emberek is olvassák. Egy mobilon szétcsúszott és nem megfelelő oldal nem szívderítő látvány, sokakat örökre elijeszthet annak böngészésétől.
 

Keresőoptimalizálás hiba No. 8.: – Nemzetközi SEO

Most egy olyan apektusról kell beszélnünk, amely ugyan nem érint mindenkit, mégis fontos lehet sokak számára. Ha olyan oldalt üzemeltetsz, amelyet több országból is látogatnak, érdemes a nemzetközi SEO-ra is időt fordítanod. Ez jelentheti az oldal más nyelven történő megjelenítését, a nyelvterülethez tartozó információkkal, mértékegységekkel, pénznemekkel. Ha bútorokat árulsz, és külföldi ügyfeleid vannak, oldalad angol nyelvű változatán ne csak a metrikus mértékegységekben add meg a bútorok paramétereit, de inchben és lábban is.
 
Tudjuk, hogy egy nemzetközi weboldal elindítása és futtatása nem kis falat, de ha elegendő potenciált látsz benne, mindenképp érdemes belevágni annak elkészítésébe és megfelelő működtetéséhez, hiszen így még több emberhez jutnak el információid.
 

Keresőoptimalizálás hiba No. 9.: – Vedd figyelembe a konkurenciát

Saját céljaink elérése mindennél fontosabb, miért lenne az rossz dolog, ha versenytársainktól tanulnánk? Oldaluk és stratégiájuk elemzésével megtalálhatjuk azok erősségeit és gyengepontjait, amelyeket a magunk céljára fordíthatunk.
 
A SEO elején még nem feltétlenül szükséges a versenytársak feltérképezése, azonban a folyamat során valamikor muszáj lesz ezt meglépned neked is. Nem csak te dolgozol keményen, de a vetélytársaid is, ha veled szemben előnyük van, vagy jobban haladnak, több látogatójuk, vásárlójuk van, biztosan lesz majd mit tanulnod tőlük.
 

Keresőoptimalizálás hiba No. 10.: – Divatos SEO módszerek figyelmen kívül hagyása

A nagykutyák teljesen máshogy ugatnak, mint a kicsik, éppen ezért nem is kell őket utánozni. Sokkal nagyobb erőforrásaik vannak, sokkal nagyobb tömegeket érnek el, több vásárlójuk van, éppen ezért olyasmit is megtehetnek, ami egy kisebb cég számára sikertelen húzás lenne. 
 
A nagy cégek is tudnak hibázni, belenyúlhatnak néha olyasmibe, amiből aztán valahogy ki tudnak mászni, azonban egy kis cégnek végzetes hiba lehet. Ha még meg is bünteti őket a Google valami miatt, könnyedén talpra tudnak állni, mintha mi sem történt volna. A nagy cégek olyan előnnyel indulnak veled szemben, amelyet nem tudsz megingatni, így még egy rosszul SEOzott oldallal is jobb helyezést érhetnek el mint te, csupán azzal a ténnyel, hogy nagyobbak nálad, nagyobb a hírnevük, és régebb óta a piacon vannak. Persze nem lehetetlen utolérni őket, azonban nagyon oda kell figyelni arra, mit, mikor és hogyan teszel. 
 

 

Komplex online marketing szakértői kezekben: 15 év tapasztalat, szakképzett apparátus, 1,3 millió Facebook rajongó, keresőoptimalizálási kutatás egyetemi szinten. Elemeztesd céget marketingét velünk, kérd ajánlatunkat ide kattintva!

 



 
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!