notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Keresőoptimalizálási gyakorlati tanácsadónk második része. Nem egyszerű, régen tudott SEO hibákról lesz szó, 15 éves keresőoptimalizálási munkánk tapasztalatait adjuk át ebben a tanulmányban!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > 10 eddig nem hallott keresőoptimalizálási hiba és azok elkerülésének módjai. 2. rész

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

10 eddig nem hallott keresőoptimalizálási hiba és azok elkerülésének módjai. 2. rész


2014/05/07
Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó
A keresőoptimalizálási hibákat felsoroló tanulmányunk első részében elmondtuk, miért fontos a stratégia és a dokumentáltság. Beszéltünk a SEO-t megelőző kulcsszó kutatásról és a weboldal technikai optimalizációjáról keresőoptimalizálási szempontok alapján. Leírtuk, hogyan érdemes ellenőrizni és tesztelni a SEO folyamatokat.
 
Beszéljünk most a linkmarketingben elkövetett hatalmas hibákról, melyek akár kizáráshoz is vezethetnek, nézzük át a mobil eszközökre történő optimalizálást, a nemzetközi porondon történő SEO-t. Előkerül ma a konkurencia elemzés keresőoptimalizálási szempontból és a divatok kerülése. Sok sikert! 
Keresőoptimalizálási gyakorlati tanácsadónk második része. Nem egyszerű, régen tudott SEO hibákról lesz szó, 15 éves keresőoptimalizálási munkánk tapasztalatait adjuk át ebben a tanulmányban!

 

A cikk első részét itt olvashatod: 10 eddig nem hallott keresőoptimalizálási hiba és azok elkerülésének módjai. Első rész.

 

 

Keresőoptimalizálás hiba No. 6.: - Vigyázz, mennyi linket szerzel egy időszak alatt! 

A linképítés egyik fontos alapszabálya, hogy a minőség mindig előzze meg a mennyiséget. Hiába mutat száz és száz link oldaladra, ha azok nem releváns oldalakon találhatók vagy a Google szerint nem számítanak megbízhatónak. Fontos megérteni, hogy nem csak a linkek elhelyezése a cél, hanem az abból származó konverziók, látogatások, vásárlások, az előnyök, amelyek a linképítés folyamatával járnak. A linképítés célja tehát nem a mennyiségi linképítés, hanem a minőség szem előtt tartásával végzett linkmarketing.
 
Soha ne használj linkgyűjtő programokat, és soha ne vidd túlzásba a linkmarketinget. A Google észreveszi ezt és büntetni fog érte! Bármennyire is szeretnéd, hogy weboldalad keresőoptimalizát legyen, a linkmarketing egy hosszú távú folyamat, melyet nem lehet és nem szabad elkapkodni! 
 

Keresőoptimalizálás hiba No. 7.: – A multiplatform optimalizálás lebecsülése –mobil eszközöké a jelen

Pihengetünk?
Az okostelefonok szélesebb körű használatával a mobilos keresések száma egyre nő, ezért az optimalizálást érdemes a mobil eszközöket figyelembe véve folytatni. A Google már számos dokumentumot és irányelvet tett közzé, amely segít az oldalak mobilos optimalizálásában. A SEO is fontos, de mellette a felhasználói élmény is, hiszen az oldalt nem csak a keresőrobotok indexelik, de valós emberek is olvassák. Egy mobilon szétcsúszott és nem megfelelő oldal nem szívderítő látvány, sokakat örökre elijeszthet annak böngészésétől.
 

Keresőoptimalizálás hiba No. 8.: – Nemzetközi SEO

Most egy olyan apektusról kell beszélnünk, amely ugyan nem érint mindenkit, mégis fontos lehet sokak számára. Ha olyan oldalt üzemeltetsz, amelyet több országból is látogatnak, érdemes a nemzetközi SEO-ra is időt fordítanod. Ez jelentheti az oldal más nyelven történő megjelenítését, a nyelvterülethez tartozó információkkal, mértékegységekkel, pénznemekkel. Ha bútorokat árulsz, és külföldi ügyfeleid vannak, oldalad angol nyelvű változatán ne csak a metrikus mértékegységekben add meg a bútorok paramétereit, de inchben és lábban is.
 
Tudjuk, hogy egy nemzetközi weboldal elindítása és futtatása nem kis falat, de ha elegendő potenciált látsz benne, mindenképp érdemes belevágni annak elkészítésébe és megfelelő működtetéséhez, hiszen így még több emberhez jutnak el információid.
 

Keresőoptimalizálás hiba No. 9.: – Vedd figyelembe a konkurenciát

Saját céljaink elérése mindennél fontosabb, miért lenne az rossz dolog, ha versenytársainktól tanulnánk? Oldaluk és stratégiájuk elemzésével megtalálhatjuk azok erősségeit és gyengepontjait, amelyeket a magunk céljára fordíthatunk.
 
A SEO elején még nem feltétlenül szükséges a versenytársak feltérképezése, azonban a folyamat során valamikor muszáj lesz ezt meglépned neked is. Nem csak te dolgozol keményen, de a vetélytársaid is, ha veled szemben előnyük van, vagy jobban haladnak, több látogatójuk, vásárlójuk van, biztosan lesz majd mit tanulnod tőlük.
 

Keresőoptimalizálás hiba No. 10.: – Divatos SEO módszerek figyelmen kívül hagyása

A nagykutyák teljesen máshogy ugatnak, mint a kicsik, éppen ezért nem is kell őket utánozni. Sokkal nagyobb erőforrásaik vannak, sokkal nagyobb tömegeket érnek el, több vásárlójuk van, éppen ezért olyasmit is megtehetnek, ami egy kisebb cég számára sikertelen húzás lenne. 
 
A nagy cégek is tudnak hibázni, belenyúlhatnak néha olyasmibe, amiből aztán valahogy ki tudnak mászni, azonban egy kis cégnek végzetes hiba lehet. Ha még meg is bünteti őket a Google valami miatt, könnyedén talpra tudnak állni, mintha mi sem történt volna. A nagy cégek olyan előnnyel indulnak veled szemben, amelyet nem tudsz megingatni, így még egy rosszul SEOzott oldallal is jobb helyezést érhetnek el mint te, csupán azzal a ténnyel, hogy nagyobbak nálad, nagyobb a hírnevük, és régebb óta a piacon vannak. Persze nem lehetetlen utolérni őket, azonban nagyon oda kell figyelni arra, mit, mikor és hogyan teszel. 
 

 

Komplex online marketing szakértői kezekben: 15 év tapasztalat, szakképzett apparátus, 1,3 millió Facebook rajongó, keresőoptimalizálási kutatás egyetemi szinten. Elemeztesd céget marketingét velünk, kérd ajánlatunkat ide kattintva!

 



 
 
SEO, keresőoptimalizálás

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 89

Átlagos értékelés: 5.0




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.10.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
424 287
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Többszintű marketing

A legtöbb cég kiskereskedőkön és/vagy áruházakon...

Mézes csupor

Mi is az a mézes csupor?   A mézes csupor olyan csali email...

CPC

Mi az a CPC? A CPC az angol „Cost-Per-Click, vagyis „kattintásonkénti...

Árrés

Mit is jelent az árrés? Az árrés egy termék vagy szolgáltatás ára és a beszerzés ára...

SEO

Mi az a SEO, mi az a keresőoptimalizálás és hogyan viszonyul a...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.