10 egyszerű marketing trükk, amellyel növelheted vállalatod Facebook oldalának sikerét

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > 10 egyszerű trükk, amellyel növelheted vállalatod Facebook oldalának sikerét

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

10 egyszerű trükk, amellyel növelheted vállalatod Facebook oldalának sikerét


2014/12/30
Máté Balázs, marketing tanácsadó
Te is látod, érzed, a Facebook marketing egyre nehezebb, de jó ha tudod, még mindig az egyik  legjobb marketing eszköz! 1,5 milliós rajongó táborunk tapasztalatai alapján elmondjuk, mi vezet a sikerhez! 
 
10 egyszerű marketing trükk, amellyel növelheted vállalatod Facebook oldalának sikerét
A Facebook rendszerén belül több, mint 30 millió vállalat is szerepel, ha csak a magyar piacot nézzük, akkor százezres nagyságrendről beszélhetünk. A legfonotsabb kérdés számodra tehát, hogy hogyan fogsz Te kitűnni ezekből? Hogyan szerezhetsz rajongókat, és hogyan jutsz el az első követőtől az ezredikig, méghozzá költséghatékonyan?
 
Mindig elmondjuk, a Facebook marketing csak egy része, de az egyik legfontosabb része egy cég marketing és PR stratégiájának. Több, mint 200 vállalatnál alakítottunk ki olyan marketing és/vagy PR stratégiát, melynek egyik központi eleme a Facebook volt.  Ezen tapasztalatok alapján most 10 olyan technikát gyűjtöttünk össze neked, amellyel te magad is elősegítheted Facebook oldalad növekedését, és a rajongók szerzését.
 Marketing konzultáció és audit>

1. A Facebook oldalad legyen ott mindenhol!

Ha már felépítetted a céged Facebook oldalát, és találtál számára egy tökéletes URL címet (pl.: https://www.facebook.com/marketing.adviser ), még nem végeztél. Kezdd el promotálni az oldalt: minden már futó közösségi portálon, a weboldaladon, vagy akár nyomtatott formában névjegykártyákon, kiadványokon. Hívd fel az emberek figyelmét: Rajta vagyok a Facebook-on is!
 
>

2. Elemezd a Facebook hirdetéseid eredményeit, tanulj belőlük!

Az admin oldalon a Facebook-on a hirdetéseid elemzéseit is lekérheted. Ez nagyon hasznos, hiszen tudnod kell, hogy mi az ami valóban működött és hatékony volt, és mi az, ami kevésbé érte meg az erőfeszítéseket és a pénzbefektetést. Fordíts időt az elemzésre, és építsd be marketing kommunikációdba a tapasztalataidat! 
 

3. Legyen Facebook „Like” gombod mindenhol, ahol csak van rá lehetőség

Nem kell profi programozónak lenned, hogy az oldaladon elhelyezz Like gombokat. És az oldalad látogatója nagy valószínűséggel a Facebook több millió felhasználója közül való lesz, így ha tálcán kínálod a Like-olás lehetőségét számára, nagyobb eséllyel lesz a rajongód, mintha külön rád kéne keresnie. Tehát MINDENHOL legyen LIKE gomb! 
 

 

Végeztesd el céged  marketing stratégiájának elemzését velünk, készíttess magadnak komplex, mindenre kiterjedő internet marketing stratégiát, így megtudhatod milyen, amikor ömlik az Internetről az ajánlatkérés! Kérd ajánlatunkat itt! 

 

4. Szinkronizáld a csatornáid

Minden közösségi média platformodat köss egybe: ha posztolsz egy képet Instagrammon, az jelenjen meg automatikusan a Facebook oldaladon is, ahogy a Google Pluson is. Ezzel életben tarthatod minden oldaladat úgy, hogy időt takarítasz meg magadnak – és segít kialakítani, hogy minden oldaladon látszódjon az arculat, amelyet kialakítottál.
 

5. A rajongóid érezzék magukat fontosnak, hiszen kiemelt bánásmódot érdemelnek!

Adj valamit azok számára, akik Like-olnak téged. Ez nagyon jó taktika, hiszen így nekik is megéri rányomni arra a bizonyos gombra, és követni téged… 
 

6. Keresztmarketing a Facebook-on is!

Találj olyan vállalatokat, akiknek a termékei vagy szolgáltatásai kiegészítik a tiédet – és vica versa. A keresztmarketing a Facebook-on is működik: így az ő rajongóihoz is eljuttathatod az üzeneted, ahogy ő is használhatja az általad szerzett közönséget – így mindenki jól jár. 
 

7. Saját alkalmazás? Igen!

Kb 20 millió ember használja a Facebook-ot mobilon is, így az applikációk népszerűsége egyre csak nő. A kisvállalatok számára is elérhető már a lehetőség, amelyet érdemes kihasználni: jutányos áron készíttethetsz magadnak applikációt, ami növeli majd sikerességed.
 

8. Beszélj velük, beszélj hozzájuk.

A Facebook kiváló kommunikációs felület, amelyet érdemes is kihasználni. Kommunikálj a rajongóiddal, és tegyél közzé olyan információkat, amelyet az emberek tovább akarnak majd adni. Ez a legjobb módszer, hiszen így az üzeneted vírusként terjed majd az emberek között!
 

9. Légy szakértő forrás – a tartalommarketing mindent visz! 

A tartalommarketing napjaink egyik leghatásosabb marketing eszköze, amelyet a vállalatok előszeretettel használnak, hiszen nagyon hatékony. Ha szakértő cikkeket, publikációkat osztasz meg Facebook oldaladon, az rengeteg lehetőséget tartogat számodra! Posztolj napi legalább 5x valamilyen érdekes és releváns tartalmat, hogy a rajongók életébe beépülve tudj terjeszkedni. 
 

10. Használd a személyes profilod is

Biztos te is találkoztál már azzal, mikor valaki meghív, hogy kedveld az oldalát. Ezt te is megteheted, de még jobb, ha minden alkalmazottad megteszi ezt neked. 
Ezen felül vállalatod posztjait, képeit érdemes megosztanod saját oldaladdal is, ahogy sokkal nagyobb arányban kapsz majd Like-okat és megosztásokat!
 
SMM

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 95

Átlagos értékelés: 4.9




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.02.28-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
68 800
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Mobil marketing

A mobiltechnológia fejlődésével a marketing szakemberek szinte bárhol...

Ezine

Az ezine az angol „electronic magazine”, azaz „elektronikus magazin” kifejezés...

Internet marketing

Bármilyen módszer, amellyel az internetet használókat elérheted – SEM, SEO, stb.   A...

Guru

A guru szó egy régi indiai nyelvből, a szanszkritból származik. A hindu és a buddhista...

Linképítés

A saját weboldaladra mutató hivatkozások elhelyeztetése más...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.