Automata válaszküldő, azaz az Autoresponder értelmezése az online marketing szakszótárban

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
fooldal > Szakszótár > Automata válaszküldő

Automata válaszküldő


Az automata válaszküldők olyan email szoftverek, amelyek automatikusan válaszolnak bizonyos előre megadott eseményekre, mint például egy beérkező emailre, egy új hírlevél feliratkozóra vagy egy bejövő rendelésre.

 

Mire van szükség az automat válaszküldőnek?

 

Egy automata válaszküldő nélkülözhetetlen eszköze a nagyobb hírlevél listával rendelkező hirdetők számára.

 

A fejlettebb automata válaszküldő programok néhány extra funkcióval is rendelkeznek az automata válaszok kiküldése mellett:

 

  • Képesek egy több emailből álló sorozatot kiküldeni előre megadott időközönként, például egy több üzenetre osztott emailes útmutatót egy feliratkozónak.

 

  • Kiküldhetők velük marketing vagy más célú üzenetek egy feliratkozó lista minden tagja számára.
     
  • A feliratkozók listáját több alkategóriára lehet osztani velük, és csak a megszabott kategóriáknak küldeni bizonyos üzeneteket.

     

Az automata válaszolókat két különböző módon lehet alkalmazni

 

 

  • A számítógépre telepített programként, amelynek előnye, hogy csak egyszeri fizetést igényel és teljes irányítást biztosít az alkalmazás felett. A hátránya az, hogy a szolgáltató esetlegesen tiltja az egy bizonyos időn belül elküldött üzenetek mennyiségét. Korlátozott sávszélesség és adatforgalom esetén szintén problémát jelenthet az ilyen üzenetküldés.
     
  • A másik lehetőség egy internetes szolgáltatást alkalmazása. Ez nem veszi igénybe a saját helyi rendszererőforrásokat, és az email lista is nagyobb biztonságban van (nem veszélyeztetik a saját számítógép meghibásodásai vagy vírusfertőzései). Hátránya, hogy gyakran az ingyenesen regisztrálható szolgáltatások is felszámolnak egy bizonyos havidíjat.

 

Egy másik fontos szempont az automata válaszolók kiválasztásánál a kézbesítési idő. A legtöbb szolgáltató spamszűrői korlátozhatják a kiküldött emailek számát, így előfordulhat, hogy sok üzenet egyszerűen sosem jut el a címzettekhez. A kevésbé neves szolgáltatók esetén nem ritka az 50% vagy kevesebb kézbesített email.
 

Marketing stratégia Online marketing

Hasznos volt számodra a szótárunk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 113

Átlagos értékelés: 5.0




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.03.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
110 637
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Engedély alapú marketing

Az Opt-in regisztrációkhoz hasonlóan az engedély alapú marketing lényege szintén az, hogy...

Keresőmotor találati oldal

Azokat az oldalakat nevezzük így amelyek akkor jelennek meg, amikor egy...

Brand Stacking

  Brand Stacking - márka halmozás  Több találat ugyanarról a webhelyről a keresési...

Pixel webhely

Olyan webhelyek, amelyek pixelekre (képpontokra) vannak felosztva. Ezeket a pixeleket...

Értéknövelt tartalom

Olyan internetes hirdetések vagy oldalak, amik animációkat tartalmaznak, illetve...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.