Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Automata válaszküldő, azaz az Autoresponder értelmezése az online marketing szakszótárban

Marketing Professzorok

Automata válaszküldő


Az automata válaszküldők olyan email szoftverek, amelyek automatikusan válaszolnak bizonyos előre megadott eseményekre, mint például egy beérkező emailre, egy új hírlevél feliratkozóra vagy egy bejövő rendelésre.

 

Mire van szükség az automat válaszküldőnek?

 

Egy automata válaszküldő nélkülözhetetlen eszköze a nagyobb hírlevél listával rendelkező hirdetők számára.

 

A fejlettebb automata válaszküldő programok néhány extra funkcióval is rendelkeznek az automata válaszok kiküldése mellett:

 

  • Képesek egy több emailből álló sorozatot kiküldeni előre megadott időközönként, például egy több üzenetre osztott emailes útmutatót egy feliratkozónak.

 

  • Kiküldhetők velük marketing vagy más célú üzenetek egy feliratkozó lista minden tagja számára.
     
  • A feliratkozók listáját több alkategóriára lehet osztani velük, és csak a megszabott kategóriáknak küldeni bizonyos üzeneteket.

     

Az automata válaszolókat két különböző módon lehet alkalmazni

 

 

  • A számítógépre telepített programként, amelynek előnye, hogy csak egyszeri fizetést igényel és teljes irányítást biztosít az alkalmazás felett. A hátránya az, hogy a szolgáltató esetlegesen tiltja az egy bizonyos időn belül elküldött üzenetek mennyiségét. Korlátozott sávszélesség és adatforgalom esetén szintén problémát jelenthet az ilyen üzenetküldés.
     
  • A másik lehetőség egy internetes szolgáltatást alkalmazása. Ez nem veszi igénybe a saját helyi rendszererőforrásokat, és az email lista is nagyobb biztonságban van (nem veszélyeztetik a saját számítógép meghibásodásai vagy vírusfertőzései). Hátránya, hogy gyakran az ingyenesen regisztrálható szolgáltatások is felszámolnak egy bizonyos havidíjat.

 

Egy másik fontos szempont az automata válaszolók kiválasztásánál a kézbesítési idő. A legtöbb szolgáltató spamszűrői korlátozhatják a kiküldött emailek számát, így előfordulhat, hogy sok üzenet egyszerűen sosem jut el a címzettekhez. A kevésbé neves szolgáltatók esetén nem ritka az 50% vagy kevesebb kézbesített email.
 

címkék: Marketing stratégia, Online marketing

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Amit a linképítésről egy marketingesnek mindenképpen tudnia kell 2019-ben

2018-12-14

Három dolog biztos az életben: a halál, az adók és az, hogy a visszahivatkozások még mindig a Google legfontosabb keresőrangsorolási szempontjai közé tartoznak. Egyre nehezebb azonban ilyeneket szerezni. De mégis kell. Mit tehetsz tehát 2019-ben a linkmarketingben? Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!